Saab brake upgrade

Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2011 Bal 03, 23:49

atsiprasau uz O.T., bet mano nuomone, rankinis stabdis ant priekiniu ratu, tai totali nesamone. vaziuoji su su masina, kur toks rankinis ir jautiesi kaip vaziuodamas su citroenu
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 03, 23:55

trulikas rašė:atsiprasau uz O.T., bet mano nuomone, rankinis stabdis ant priekiniu ratu, tai totali nesamone. vaziuoji su su masina, kur toks rankinis ir jautiesi kaip vaziuodamas su citroenu

Tada klausimas,- Kodel rankini dedavo (ir deda, nors dabar jau pofigu) ant galiniu ratu?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Bal 04, 09:35

rudik900 rašė:...

KET ne tik skaitem, bet ir zinom;)
Nieko ten konkreciai nera siuo klausimu.
O jei butu, tuomet visas firminis aftermarketas neturetu teises egzistuoti?:)

Nemanau kad beisbolkes stabdziai kazkuom ypatingi, tiesiog jo mase mazesne nei pvz 9-5, todel tai pasijaucia.
Del OG'io stabdziu, hm... Nesu jo zinovas, bet velgi esu skeptiskas.
Kelintu metu buvo tas zurnalas? Ant kiek "bombinti" buvo tie VW?
Tiesiog laikai keiciasi, galingumai dideja. Ir greiciai dideja, ir reikalavimai stabdziams.
Visos tos dabartines tendencijos det kuo didesnius ratus net miesto spuogams naujesniems, ne del grozio, o del efektyvesniu stabdziu
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Bal 04, 09:42

Turiu kelis klausimus:
Kokius diskus ir stabdžių kaladėles rekomenduotumėt ng900?
Armuotos šlangelės - GOODRIDGE, ar yra geresnių alternatyvų (kaina/kokybė)?
Stabdžių skystis gatviniam važinėjimui - koks nors FERRODO DOT5, ar yra geresnių variantų (vėlgi, kaina/kokybė)?
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Bal 04, 10:14

Marrat rašė:...

1. Diskai pvz Schneider, Brembo. Kalades pvz EBC geltoni ar zali.
Rekomenduot nedrystu. Manau tai subjektyvu. Siulau pasiskaityt daugiau uzsienio forumus, susidaryt nuomone.
Ko tiksliai nerekomenduoju -tai Zimmermann disku.

2. Alternatyva -gamintis paciam:)
Bet manau Goodridge ta kaina kokybe normaliai atidirba, ir galvoti nereikia, uzdejai ir vaziuoji.
Siulau pasidomet kitais gamintojais, ju yra nemazai, gal bus pigiau.

3. Tik ne DOT5, o DOT5.1 only! Arba geras DOT4. Ir tas ir anas pageidautina geros zinomos firmos, o ne vietiniam rusy gamintas
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
MantasJm
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2010 Spa 26, 23:30
Miestas: Vilnius

Standartinė MantasJm » 2011 Bal 04, 10:26

Skaiciau KET ir ten parasyta, kad draudziama virsyt greiti, bet.... Norisi geresniu stabdziu. Turejau Golfa, uzmoviau audi TT stabdzius, pakeliau galia, uzmoviau Alfa romeo stabdzius, ir nieko. 2 Metus vazinejau, galiu pasakyt alfos stabdziai - geeriu geris :) Is saabo i vw daug ka megsta det. Purkstukus, stabdzius, nes - kita galia, kitas svoris, tad vw tu stabdziu per akis, bet va saabukui su tokiu svoriu ir galia, jie tikrai per silpni.
Saab 9-5 Aero
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Bal 04, 10:39

Maximus rašė:1. Diskai pvz Schneider, Brembo. Kalades pvz EBC geltoni ar zali.
Rekomenduot nedrystu. Manau tai subjektyvu. Siulau pasiskaityt daugiau uzsienio forumus, susidaryt nuomone.
Ko tiksliai nerekomenduoju -tai Zimmermann disku.

2. Alternatyva -gamintis paciam:)
Bet manau Goodridge ta kaina kokybe normaliai atidirba, ir galvoti nereikia, uzdejai ir vaziuoji.
Siulau pasidomet kitais gamintojais, ju yra nemazai, gal bus pigiau.

3. Tik ne DOT5, o DOT5.1 only! Arba geras DOT4. Ir tas ir anas pageidautina geros zinomos firmos, o ne vietiniam rusy gamintas


Ačiū už atsakymą. Taip, ne DOT5, bet 5.1 :) Užsienyje skaičiau, norėjau vietinės patirties...
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 04, 11:44

Maximus rašė:.....

Zurnalas aisku nenaujas, apie 2000-ius, VW performance (neticia buvo papoles i rankas)... nu kiek ta, pukalka, G-60 galima prisukt... arba urzgianti VR... Bet svoriai mazesni, tai faktas...
OG nera lengvas (900T16 ir 9000 '86, keli kg skirtumo), bei velgi, turi inteligent brake sistem, be visokiu, galines asies stabdimo jegos reguliatoriu (koldun), stabdo visais keturiais ratais, o ne, praktiskai, tik priekiniais, kaip dauguma subinveziu... Pabandysiu paaskint, jeigu vaziosi neprisiseges ir atsipalaidaves, tai staigiai stabdant, sulisi po panele, o ne tik, pabuciosi priekini stikla (rusiskai - машина не клюёт носом)... Stabdimo jega, kiekvienai asiai, apskaiciota disku diametrais, ir kaladeliu darbiniu plotu, visos keturios kalades susidevi vienodai (idealiai dirbancioj sistemoj). Informativumas irgi aukstam lygije, persedus is vieno OG i kita (su senom sistemom), net nesiparini apie pripratima prie stabdziu, tiesiog vazioji ir viskas.. Trollsteriuj, kai keiciau, i naujesne sistema, pagrindinis cilindras, liko nuo senos sistemos, stabdziai pasidare labai jautrus, lietai vaziojant (reikia atsargiai elgtis su pedalu, tureti lengva koja), bet ant didesniu greiciu, viskas ok.... O persedus i Pastumdieli (irgi naujesne sitema, bet pilnai originali) i pacia pirma sankriza, vietoj to, kad sustot prie stop linijos, sustoju per viduri sankrizos :!: , toks jausmas buna, kad neveikia stabdziu stiprintuvas, paskuj pripranti ir ligtais nieko, bet informativumas ne tas, koks buvo, pas sena (ekonomija). Tiems kas nezino: Pas OG buvo trys sitemos; 1. su rankiniu ant priekiniu ratu(cia sena sistema); 2. po '87 su rankiniu ant galiniu ratu, nuo 9000 (cia naujesne sistema, jinai pigesne, negu sena); 3. ABS+3 (paskutiniai OGiai). Kol kas tiek.. :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
MantasJm
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2010 Spa 26, 23:30
Miestas: Vilnius

Standartinė MantasJm » 2011 Bal 04, 12:02

Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)
Saab 9-5 Aero
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 04, 12:08

MantasJm rašė:Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)

Stock'inis?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Standartinė Marrat » 2011 Bal 04, 13:12

Tikrai ne - čia daugiau nei ~300 BHP gaunasi. Spėju, kad ir nebe N/A.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 04, 15:22

rudik900 rašė:
MantasJm rašė:Nu kiek kiek. mano urzgiantis vr pas Vitolda (vimota kaune) prisuko 273WHP :)

Stock'inis?

turejau omeny vidurius... Nes, mates ir G-60 prisuktu, po 20 000 litu i gelezis ikista.... :o
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
MantasJm
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2010 Spa 26, 23:30
Miestas: Vilnius

Standartinė MantasJm » 2011 Bal 04, 17:53

Is viduriu tik alkuninis buvo kitoks, visa kita stock, bet ir be alkuninio butu buve gerai, tik gavau pigiai ir idejau, o siaip vr6 stock viduriai laiko 400 arkliu laisvai. Pas mane buvo uzmautas kompresorius su 0.9 bar. Amerikonai pucia ir 1.1 bar ~500 arkliu ant stock viduriu ir sako, kad laiko :) Tik va, granata ne viena esu pakeites. Budavo, kad po 1 isvaziavimo i miesta abi pr granatas keist reik. O del saabo stabdziu: Paziurejau, kad alfos stabdziai 2mm didesni, tai gal nereiktu disku keist, o palikt situs pacius, tik uzdet suportus, nieko baisaus? Kaip liaudis manot?
Saab 9-5 Aero
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2011 Bal 04, 19:20

MantasJm rašė:...

Reikia lyginti disku storius. Ir t.t., ir pan.
Reikia ziuret gyvai, su nuimtais suportais
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Standartinė Rudik » 2011 Bal 04, 19:22

MantasJm rašė:Is viduriu tik alkuninis buvo kitoks, visa kita stock, bet ir be alkuninio butu buve gerai, tik gavau pigiai ir idejau, o siaip vr6 stock viduriai laiko 400 arkliu laisvai. Pas mane buvo uzmautas kompresorius su 0.9 bar. Amerikonai pucia ir 1.1 bar ~500 arkliu ant stock viduriu ir sako, kad laiko :) Tik va, granata ne viena esu pakeites. Budavo, kad po 1 isvaziavimo i miesta abi pr granatas keist reik. O del saabo stabdziu: Paziurejau, kad alfos stabdziai 2mm didesni, tai gal nereiktu disku keist, o palikt situs pacius, tik uzdet suportus, nieko baisaus? Kaip liaudis manot?

O kuom Alfos stabziai ipatingi, ir kas negerai su esamais? Nuo rimtesnio Porsche, tai suprasciau... bet Alfa... :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 8 ir 0 svečių