Pavarų ričago reguliavimas

Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Sau 03, 21:41

Dar netiketai viena mintis sove gali but plastkinio perdavimo svitrele itrukus uztai normalaiai nepalenkia, nepaslenka, dezej esancio pipso. apziurek gerai plastika jai ne tada gali ramiai planuot lindima i deze. dar vienas klausimas ar deze kas nors perinkinejo?
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Sau 03, 22:36

i deze bent jau 40k km niekas nelindo. anksciau nezinau, masina pries tai 240k atvazinejo Danijos keliais.
vis dar tikiuosi kad beda tarp ryciago ir dezes, reikes apziuret dar karta ryciago mechanizma, nes kai pavara lenda, tai lenda labai graziai, tik kad retai..
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2011 Sau 03, 23:57

Senajam 9-5 buvo tokia bėda, tik labai jau retai. Padėdavo nedidelis pajudėjimas į priekį pirma pavara :) Čia galbūt tau laikinas sprendimas..
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Sau 04, 09:38

taip, tikrai padedavo, atrodo kad pajudant i prieki, suverti kazkiek varykli ir speji ikist atbuline. dabar nebepadeda
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Kov 15, 22:49

nu ka, linksmybes tesiasi :)
servise ziurejo kazka, sake atjunge traukes, bande tiesiogiai junginet - stringa. atseit reikia listi i deze. 400lt nuemimas-uzdejimas, 300lt isardymas surinkimas + detales ir kazkoks remontas. zodziu perspektyva sumoketi 700 vien uz darba, nedziugina.
bet! skamba juokingai, bet vengiant remonto, perpratau viena bajeri, kas turi panasia beda, galbut bus naudinga.
kas per bajeris:
kai nelenda atbuline pavara, uztrauki rankini, jungi pirma pavara, trukteli i prieki, kad masina biski prituptu. po tokio labai greito ir staigaus tuptelejimo, kylant galui aukstyn, staigiai kysi atbuline pavara, kuri tada jau graziai ilenda.
kodel tai veikia, dar nesupratau.
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Kov 16, 01:09

hartke rašė:nu ka, linksmybes tesiasi :)
servise ziurejo kazka, sake atjunge traukes, bande tiesiogiai junginet - stringa. atseit reikia listi i deze. 400lt nuemimas-uzdejimas, 300lt isardymas surinkimas + detales ir kazkoks remontas. zodziu perspektyva sumoketi 700 vien uz darba, nedziugina.
bet! skamba juokingai, bet vengiant remonto, perpratau viena bajeri, kas turi panasia beda, galbut bus naudinga.
kas per bajeris:
kai nelenda atbuline pavara, uztrauki rankini, jungi pirma pavara, trukteli i prieki, kad masina biski prituptu. po tokio labai greito ir staigaus tuptelejimo, kylant galui aukstyn, staigiai kysi atbuline pavara, kuri tada jau graziai ilenda.
kodel tai veikia, dar nesupratau.

Jai pas tave beda atsirado po dezes remonto tai 90% bus apverte rear gear slave. uztai atbulinis begis sunkiai sinchronizuojasi, o i jungdamas 1 begi tu gana brutaliai ji sinchronizuoji, cia spejimas tuo atveju jai atbulinio begio nesaudo arba o jis sunkiai jungiasi, aisku gali buti sudiles ir uzsiskersaves sinchronizatorius ir trukdyt ijungt atbulini begi, bet paprastai tokiu atveju ir atbulinis saudo vazuojant
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Kov 16, 08:47

butent kad nesaudo, ir po tokiu brutaliu veiksmu, ilenda graziau uz pirmaji...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Kov 16, 10:58

hartke rašė:butent kad nesaudo, ir po tokiu brutaliu veiksmu, ilenda graziau uz pirmaji...

pasidare labai idomu kas toj dezej darosi :) o kokia priesistore gedimo? gal anksciau pries jungiant atbulini begi visa laika sukrenksdavo dantraciai? o kuo toliau tuo sunkiau jis isijungdavo?
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2011 Kov 16, 14:13

priesistore nelabai ispudinga, pries 2 metus paemiau is danijos parvaryta 9-5, atbulinis ne visada jungdavosi is pirmo karto, bet ijungus pirma pavara, atbuline ilisdavo be problemu. dantraciu sukrenksejimo nebudavo ir dabar nera, buna panasus garsas, bet labai retai, mazdaug isivaizduoju kaip kertasi dantraciai, bet sitas garsas "svelnesnis". Tada atbulinei ijungti turejau 100% buda, uzgesini varikli ir jungi. po kiek laiko (1.5m) tas jau nebeveikia, ir rekia nuobodziai varyt per visas pavaras, kol sugalvoja ikristi tas atbulinis. Kolkas veikia triukas su rankiniu...
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2011 Kov 16, 22:19

Jei teisingai "neša" mano smegenys-kalti sinchronizatoriai...Jei skersi dėžę,tai greičiausiai prireiks ir įtempimo įvorės ir naujos veržlės,kas palengvins piniginę dar apie 100lt.. užuojauta...
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Haro » 2011 Kov 17, 01:20

Deje greciausiai ne sinchronizatoriai, o danijoj perenkant deze mano mineta dalis blogai buvo uzdeta, nes viskas labai jau panasu i tokio broko padarinius...
ta daikta apverst neapsiziurejus labai paprasta, o ji apvertus kaip tik ir apsunkinamas atbulinio begio jungimas, kai jis stovi teisingai tai ant abieju galu yra po trikampi kuris leidia paprasciau ijungti begi kai slave apverstas tada trikampis yra tik ant begio o slaive trikampis atsiduria piresingoje puseje, o jungimo puseje lieka kvadratas. kas salygoja reikluma tikslesnio begio tarpu ir slaive dantu atistojimo vienas pries kita.
nors nebuciau linkes atmesti ir sutrinto ir uzsiskersuojacio sinchronizatoriaus.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
Valdelis
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 386
Užsiregistravo: 2011 Geg 22, 11:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Pavarų ričago reguliavimas

Standartinė Valdelis » 2012 Gru 15, 23:52

chebra kaip nulupti riciago bumbula? visaip siandien plesiau be sansu... ir sunkiau ir tempiau niekaip :/ Saab 9-3 04m. 5 begiu mech.
ex. 9-3 ss my05
now 9-3 sw my09

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių