tai ir kitam foprume nieko nesigavo sukaupt?
Nu ka, teks man kieme prie sabuku sampano taure pakelt
Da Independance day?
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
domas.j rašė:...Nu ka, teks man kieme prie sabuku sampano taure pakelt
Galiu, jei ka, po 21val prisijungt prie tauriu kilnojimo;)
[nesvarbu kad tikrojo independance'o ner, svarbu Saab gyvas ]
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
domas.j rašė:Jei jau teisus, tai geriau nesigincyk, o pagerbk nepriklausomybes diena kartu su mumis
P.s kiso gm detales, o dabar kis bmw variklius. Ot tai nepriklausomybe
Dabar KIŠ KĄ NORĖS ir nebus apriboti vien GM dalimis, kaip anksčiau, be to pasirašyta su BMW sutartis tik dėl vieno variklio ir ji juk neamžina, be to juk reikėjo kažką pasirinkti, tai pasirinko BMW, o ne pats BMW vertė SAAB naudoti jų produką (kaip buvo GM laikais, tik vietoj BMW - GM), galės dėt nors ir VW, Mercedes, Subaru ar dar kitų gamintojų dalis, jei tik susitars, galės rinktis tai, kas jiems geriausia ir su kuo susitaria. Būtent tokią nepriklausomybę ir švenčia - laisvų sprendimų, juk nei SAAB, nei Spyker nėra įsipareigoję jokiam vienam koncernui. Be to ir patys aktyviai dalinsis savo technologijom - 2012m 9-3'io modelio platforma (kuri labai lanksti (galima pritaikyti skirtingų klasių-dydžių modeliams) ir ant kurios galės kurti nuo 9-3 iki 9-5 modelio (įskaitant ateities 9-4X), šia platforma aktyviai domisi rytų šalių gamintojai), pavarų dėžėmis (nesenai atidarė gamyklą, tiesa ne jų pačių, bet dalį darbuotojų perleido jiems), taigi gaus pinigų ne tik už parduotus automobilius, bet ir už technologinius sprendimus.
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
- Jazz'as
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2007 Sau 10, 22:06
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 128
- Užsiregistravo: 2008 Bal 12, 17:10
- Miestas: Utena
Prie to pačio http://www.saabsunited.com/2011/02/pres ... -cars.html
Dabar galima teigti, kad SAAB nepriklausomas ir kita prasme, Victor Muller parduoda Spyker ir visą dėmesį sutelks SAAB.
Dabar galima teigti, kad SAAB nepriklausomas ir kita prasme, Victor Muller parduoda Spyker ir visą dėmesį sutelks SAAB.
SAAB 9-3 ARC 2003-07 2.0L-TURBO (210HP (154kW))
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- Jazz'as
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 175
- Užsiregistravo: 2007 Sau 10, 22:06
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
- Rudik
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1381
- Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
- Miestas: Vakarai
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių