Dar karta apie ausinimo skysti?

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2007 Vas 25, 20:19

drh rašė:Kaltas. Netinkamai uzklausiau.
Lietuviskai skambetu , koki ausinimo skysti pilti?

Nes maciau,kad cia visokiais kodais kalbama. L K ir pan.

Klausimas, tapęs jau religiniu. ;) Mano galva - SAAB Long Life Coolant, gamintojas - Arteco N.V., Belgium. Gali ir bet kokį žinomo gamintojo etilenglikolio parindu.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
jqz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 74
Užsiregistravo: 2007 Kov 25, 19:32
Miestas: Jonava

Standartinė jqz » 2007 Kov 25, 19:45

Sveiki ponai ir ponios. Pirmas kartas. Pavažiavus gerą šimtą km ir sustojus pasigirdo garsas kaip iš čiaupo. Kaip ieškojau iš kur ir kas teka atskira istorija, tačiau finale tapo aišku, kad aušinimo skystis sugalvojo pasišalinti iš sistemos. Vietą per kurią šalinasi tas skystis galėčiau apibūdinti taip- atsidarius variklio dangti, stovint ten kur ir priklauso, prie bamperio tas daikčiokas kabo ant toliausios sienelės ir prie jo prijungti min dvi žarnos. Ten pastoviai dreksta. Beje tai kaip kapryzas. Galiu kitą šimtelį paskraidyti ir nieko, o kitais atvejais kaip Niagara. Gal turite minčių. Iš anksto dekoju. Beje aparatas 9-5 99 m. 2,3 .
Vartotojo avataras
widas
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 448
Užsiregistravo: 2006 Lie 22, 23:35
Miestas: Marijampolė

Standartinė widas » 2007 Kov 25, 19:51

jqz rašė:Sveiki ponai ir ponios. Pirmas kartas. Pavažiavus gerą šimtą km ir sustojus pasigirdo garsas kaip iš čiaupo. Kaip ieškojau iš kur ir kas teka atskira istorija, tačiau finale tapo aišku, kad aušinimo skystis sugalvojo pasišalinti iš sistemos. Vietą per kurią šalinasi tas skystis galėčiau apibūdinti taip- atsidarius variklio dangti, stovint ten kur ir priklauso, prie bamperio tas daikčiokas kabo ant toliausios sienelės ir prie jo prijungti min dvi žarnos. Ten pastoviai dreksta. Beje tai kaip kapryzas. Galiu kitą šimtelį paskraidyti ir nieko, o kitais atvejais kaip Niagara. Gal turite minčių. Iš anksto dekoju. Beje aparatas 9-5 99 m. 2,3 .

pas mane tai taip buvo su pompa vandens. kartais visai be perstojo lasena o dabar nieko self recover - susitvarke - nebelasa. Bet pas tave ziurek ar nera koks hamutas atsileides - jei salnga tai keisk ja ir vsio. Matyt pakaista ir issiplecia ir isleidzia.
SAAB 9000cs 1995MY
SAAB 9000cs 1992MY ex
jqz
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 74
Užsiregistravo: 2007 Kov 25, 19:32
Miestas: Jonava

Standartinė jqz » 2007 Kov 26, 06:14

Šiandien atalakiau ligi sostinės, lyg ir nieko. Vakar iš vakaro patampiau, paklibinau. Gal laikys. Na, o, bet, tačiau ten prieiti ką nors pakeisti, priveržti ar šiaip patvarkyti be ardymo tai reikėtų vaikiškų rankyčių, o ardyti nesu maisteris tai ir tų chamūtų kažkaip rankos nekyla atleidinėti. Tai visgi dėkoju už pastangas.
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Kov 26, 08:10

jqz rašė:Šiandien atalakiau ligi sostinės, lyg ir nieko. Vakar iš vakaro patampiau, paklibinau. Gal laikys. Na, o, bet, tačiau ten prieiti ką nors pakeisti, priveržti ar šiaip patvarkyti be ardymo tai reikėtų vaikiškų rankyčių, o ardyti nesu maisteris tai ir tų chamūtų kažkaip rankos nekyla atleidinėti. Tai visgi dėkoju už pastangas.

jeigu bego viena karta, begs ir veliau - ir paciu netinkamiausiu momentu - nenori problemu varyk i servisa

sekmes
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2007 Bal 16, 06:50

Savaitgalį siurbiau saloną,aišku išėmiau visus kilimėlius ir pamačiau po vairuotojo(mano) kilimėliu šiek tiek drėgmės pėdsakų.Kilimėlis irgi pamirkęs,bet gręžt nereikia.Užmečiau akį į aušinimo skysčio bakelį ir supratau,kad kažkas ne taip.Bakelyje skysčio trūksta kokio trečdalio,tiesa SID'as buvo ramus.Aišku dapyliau.Ir anksčiau dapilinėdavau,bet proto ribose.Kartais salone per oro groteles pasijaučia nemalonus pašilusio antifrizo kvapas.Tai kas čia per velniava prasideda?Salono pečiukas?
Aušinimo skystis švarus,tepalai irgi nesukėlė įtarimų.
9-5 '03 2.3t Arc
Vartotojo avataras
sabusa
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1056
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:00
Miestas: Klaipėda- Kaunas
Contact:

Standartinė sabusa » 2007 Bal 16, 07:51

Pečiukas :!: turėtu varvėti per kojų apiputimą.
SAAB 9000CSE
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2007 Bal 16, 08:56

sabusa rašė:Pečiukas :!: turėtu varvėti per kojų apiputimą.


Ant kojų dar nebuvo šlapios :lol: ,bet drėmės yra.Kiek girdėjau labai ilgas ir nuobodus remontas :roll: ,tai ko gero ir brungus?
9-5 '03 2.3t Arc
Vartotojo avataras
sabusa
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1056
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:00
Miestas: Klaipėda- Kaunas
Contact:

Standartinė sabusa » 2007 Bal 16, 10:41

maniškiam kainavo apie 150Lt. Pridėjus pietus ir alaus bokalą su Smartu tai apie 200lt. Tiesa, keičiau pats.
SAAB 9000CSE
Vartotojo avataras
SenoliS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 353
Užsiregistravo: 2006 Geg 23, 10:02
Miestas: Sostinė

Standartinė SenoliS » 2007 Bal 24, 11:12

Pastebėjau, kad ir pas mane vairuotojo vietoje kilimėlis drėgnas :? tai kaip suprantu pečiukui ragas :evil: Ar gali dėl pečiuko užsidegti "check engine"?
SAAB 9-3SS 2,0t
Vartotojo avataras
Meshka
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 598
Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
Miestas: Vilnius

Standartinė Meshka » 2007 Bal 24, 11:46

SenoliS rašė:Pastebėjau, kad ir pas mane vairuotojo vietoje kilimėlis drėgnas :? tai kaip suprantu pečiukui ragas :evil: Ar gali dėl pečiuko užsidegti "check engine"?


Aš tai nieko nedarau,po kilimėliu situaciją stebiu ir tiek.Kol kas nedrėksta.Galimas dalykas,kad ten po žiemos drėgmė buvo likusi,nors aušinimo skysčio kartais dapilu.
Priežastis gali būt nebūtinai pečiukas,gali būti ir per sujungimus varvėjimas.
Dėl salono pečiuko "check engine" neturėtų užsidegt :roll: ,nebent aušinimo skysčio labai didelis trūkumas būtų,tada gal,bet prieš tai SID'as turėtų pranešt : "Coolant lewel low".
9-5 '03 2.3t Arc
Martynus
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 115
Užsiregistravo: 2008 Kov 01, 18:54
Miestas: Ex Klp, Silale

Standartinė Martynus » 2008 Kov 29, 18:39

Sveiki, perskaiciau visa sia tema, bet taip ir liko neaisku, koki ta antifriza pilti. Galit nurodyti firma ar kazka pan? I ka atkreipti demesi? Ar reikia ji skiesti? Jei reikia, tai kaip jis skiedziasi? Maisyti skirtingu antifrizu negalima? Pas mane po vandens pompos keitimo supyle ta pati, bet kartkarten uzsidega Check Radiator. Skyscio yra truputi daugiau nei minimumas. Be to, siand pastebejau, kad isjungus varikli dar kuri laika dirbo ventiliatorius. Temperatura atrodo nebuvo tokia auksta, gal tik iki puses indikatoriaus pakilusi. Ar taip turetu buti?

Beje, uzsienio tinklalapi radau, kad rekomenduoja kartu su antifreezu naudoti "BAR'S LEAKS" visu pratekejimu sandarinimams. Ar pas mus yra tokiu dalyku? Gal kas bande? :)
Vartotojo avataras
sK
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 295
Užsiregistravo: 2007 Kov 15, 15:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė sK » 2008 Kov 30, 13:14

Antifrizą pilk ne pigų ir bus gerai... Brangesni iš esmės jau turėtų būti be priedų, kurie graužia aliuminį, turėtų būti su priedais prieš rudijimą, be kalkių ir t.t. Aš asmeniškai pyliau FORS (man atrodo) raudoną, 4 ar 5L bakas kainuoja ~40Lt, senukuose.

Sandariklio pilti nerekomenduoju, nes jis sėkmingai gali "užsandarinti" ten, kur visai nesinori :)
SAAB 900 2.0T Coupė, 1995
"SAAB deep blue", CCD_059
IV kartos OMVL LPG
Mano blogas
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2008 Bal 16, 08:02

yra tokis idomumas:
ateinu ryte, kompas raso truksta ausinimo skyscio,
ok nuvaziuoju iki darbo jau taikausi ipilti distiliuoto vandens, atsidarau variklio dangti, atsuku ausinimo skyscio dangteli (ten siek tiek po spaudimu, bet nedideliu) ir bakelis prisipildo iki "karsto variklio" normos :scratch:

ar cia taip turi buti ir man tiesiog dar koki pora simtu ml vandens ipilti, ar kazkas su nusiorinimu netvarkoje? dar kazkas?

p.s. ausinimo skyscio bakelio dangteli ir jo voztuvelius patikrinau viskas ok, veikia ir atsidaro
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
sK
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 295
Užsiregistravo: 2007 Kov 15, 15:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė sK » 2008 Bal 16, 08:12

Pirma vandens pilti nerekomenduoju, nes vanduo ir korozija, ir nedraugas siurbliui, ir jo virimo taškas yra žemiau nei auš. skysčio.

O dėl tokio didelio skirtumo esant slėgiui ir ne... Keista, nemanau kad tai normalu. Palauk, kol atauš variklis ir skystis, tada turėtų kiek sumažėti jo. Bet pas mane tas skirtumas max. per pirštą būna, o įšilus atvirkščiai - jo padaugėja, o ne dingsta.... Gal kažkuri žarna jau labai pavargusi ir nuo slėgio išsipučia, taip padidindama bendrą tūrį? Pavojinga, nes dėl oro kamščio gali lengvai perkaisti...
SAAB 900 2.0T Coupė, 1995

"SAAB deep blue", CCD_059

IV kartos OMVL LPG

Mano blogas

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 5 ir 0 svečių