Puslapis 13

Saab 9-5 trauka

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:30
kests
Sveiki, stai nutikimas.
Velyniu savaitgalis, kelione Vln - pnv. Viskas super, saab`as vaziuoja kaip visada puikiai. gala jauciasi ir t.t.
Gristant atgal, kuro bakas buvo daugiau maziau i pabaiga, uzsidegus lemputei bako - pavaziavau 30-40 km iki Ukmerges ir Lukoil`e uzpilta E95 benzo ~ puse bako. Isvaziavus lyg ir nieko, taciau po ~ 15 km (ijungtas autopilotas) pabandziu padidinti greiti iki 140 kmh... nieko nevyksta... apsukos stovi iki 3k rpm ir viskas..
zodziu dingo visiskai trauka... nei vienu begiu traukos nera. Gazuojant is vietos variklis rekia, taciau pagreicio 0.. Turbut sutapimas, bet nujauciu, jog nekoki kura ipyliau degalineje...
Zvakes pakeistos siandien - niekas nepasikeite. Turba keista neseniai + girdisi jog veikia :)

Kokios Jusu nuomones??

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:36
Perkūnas
"Gazuojant is vietos variklis rekia",tipo spaudi gaza,apsukos variklio kyla,t.y. reaguoja i gazo pedala ? Kokia pavaru deze ?

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:40
aurissan
Jei nuspręstum kaltinti kurą: Išsisuk žvakes- jei bus apsinešę sluoksniu suodžių, tai kaltas kuras.

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:41
dr.amber
o tai ant laisvo apsukos iki ribotuvo pakyla, ar irgi ant 3k sustoja? netikiu aš į blogą kurą (nebent dyzelio įsipylei), betgi išpilti jį į kokį kanistrą ir pripilti gero problemos nesudaro...

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:47
kests
Deze - mechanine. Turiu omenyje, jog su ijungta pavara spaudziant greico pedala galios 0.
Zvakes kai keite, nieko ypatingo nepastebejo..
Del kuro nupylimo - bandziau kazkada kateriui kuro is bako nupilti, taciau nepavyko su slanga net minimaliai nupilt :)

Parašytas: 2010 Lap 03, 12:56
Perkūnas
kests rašė:Deze - mechanine. Turiu omenyje, jog su ijungta pavara spaudziant greico pedala galios 0.
Zvakes kai keite, nieko ypatingo nepastebejo..
Del kuro nupylimo - bandziau kazkada kateriui kuro is bako nupilti, taciau nepavyko su slanga net minimaliai nupilt :)
Kuras - ne prie ko,nebent dyzelino prisipylei.Pasitikrink ar nuo APC voztuvo visos trys zarneles i kazka sumautos,o ne tabaluoja.Itariu,kad kazkuri nusimovus.

Parašytas: 2010 Lap 03, 13:55
kests
Where is it?

Parašytas: 2010 Lap 03, 13:55
aurissan
kests rašė:...Del kuro nupylimo - ... nepavyko su slanga ... :)

Nuo siurblio numaut paduodamą šlangutę, tada prijungt savąją ir įjungt degimą- taip išvarys greitai :)

Parašytas: 2010 Lap 03, 14:40
valdasbag
o tai sankaba negali i pabaiga but?irgi variantas.

Parašytas: 2010 Lap 03, 14:41
selvedre
jei sankaba būtų, tai varikliui suktis virš 3k rpm netrukdytų.

Parašytas: 2010 Lap 03, 14:46
kests
Na sankaba tai irgi variantas... nors kaip... issisuka variklis ant zemesniu pavaru (1,2,3) iki 4-5k rpm, tik traukos kaip minejau nera.. o 5 begiu jau perlipti 3k rpm sunku....

Parašytas: 2010 Lap 03, 14:51
selvedre
tai sankabą paprasta pamatyt, tachometro royklė lenkias neadeakvačiu greičiu spidometro rodyklei. O jei sankaba, tai kuo didesnė apkrova, tuo labiau turi prabuksuot ji, tai šiaip ji ir penktu turi leist užsisukt varikliui. Ji netrukdo suktis varikliui daugiau.

Parašytas: 2010 Lap 03, 14:58
kests
nebuksuoja pas mane sankaba tikrai...

Parašytas: 2010 Lap 03, 15:17
Perkūnas
kests rašė:Where is it?
Kur turbina zinai ? Patikrink ar nenusimovus zarna,kur ateina i ja,po to zarna,kur ateina i toki daikta su metaliniu virbu.Tas daiktas ant turbinos pritvirtintas.Sios abi zarnos plius dar viena ir iseina is APC voztuvo.Patikrink ir ta trecia.Po to, kitoj pusej,patikrink visas plonesnes,ar kuri nesitabaluoja.
Cia kazkas su oro padavimo,mano galva.

Parašytas: 2010 Lap 03, 15:41
PRUSAS
jei kaip minejo Davidson slangiokai nemaskatuoja tai dar lieka interkuleris ar neprakiuro kur. Bet kokiu atveju sutikciau kad kazkas su vakumais.