Sveiki,
Po TA sužinojau jog 4x CO2 viršija normą ir mastau tai susieti su CE lempute užsidegančia kas porą sav. Nuėmus klemą nuo akumo, klaida dingsta. Užsidega po kiek laiko.
Kokie variantai? Nusprogus lamda? Blogas katalizatorius? O gal išvis jis išmestas?
Dėkui
CO2 4 kartus viršija normą ir meta CE
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
CO2 4 kartus viršija normą ir meta CE
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
- hartke
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 925
- Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
- Miestas: Klaipeda
girdejau kad kartais sukelus laisvos eigos sukius, CO2 mazeja kelis kartus.
o siaip jei meta CE, tai reikia diagnostikos, gal per riebus misinys.
panasi tema pas mitsubishininkus yra
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... 24&t=17908
o siaip jei meta CE, tai reikia diagnostikos, gal per riebus misinys.
panasi tema pas mitsubishininkus yra
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... 24&t=17908
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
hartke rašė:girdejau kad kartais sukelus laisvos eigos sukius, CO2 mazeja kelis kartus.
o siaip jei meta CE, tai reikia diagnostikos, gal per riebus misinys.
panasi tema pas mitsubishininkus yra
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... 24&t=17908
Tas ir įdomiausia jog diagnostika nieko nerado. Tai ir galvoju, beroc klaidos išlieka ilgesnį laiko tarpą.
P.s. Man pardavėjas aiškino, jog darės diagnostiką ir jam aiškino jog CE meta dėl šito prietaisėlio:
Kas čia toks?
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Ir su ispjautais katalizais i CO ribas telpama...Geriausias,bet ne tiksliausias variantas,pajungti Tech,suzinosi del ko CE meta.Jei nera galimybes,tada tikrink lambdas...kaip katalizatoriu patikrinsi,neisivaizduoju...reikia visa vamzdi keist.Gerai,ta vamzdi gausi,bet kokia tikimybe,kad ten katalizai geri .ifixas rašė:Tai dabar man ar lamda žiūrėt ar katalizatorių? Kas arčiau tiesos gali būt?
O siaip,blogas CO,gali but del blogo misinio,tai reikia tikrint visus prietaisus ,kurie nors kaskiek atsakingi uz teisinga misini.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- i4rilu
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
- Miestas: Kaunas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
- Miestas: Vilnius
Katalizatorius turbut vienas is budu patikrint, tai amoniako kvapas atsiranda. Arba toks kvapas panasus i sugedusius kiausinius. Bent jau pas mane smirdejo stipriai. Gal dar kas tures minciu, kaip katalizatorius tikrinamas. Dar vienas pozymis prapusta ismetimo kolektoriaus tarpine (irgi buvo pas mane tokia problema, pasake kad del uzsikimsusio katalizatoriaus)
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
- Miestas: Vilnius
CE uzsidega 1 pozymis Tai cia katalizatorius yra bet jis jau neveikia tinkamai, arba jo isvis nera. Pas mane dabar isvis nera, uzsidega CE. Kai buvo uzsikimses irgi CE dege. Klaida ta pati katalizatoriaus klaida.
Nuemus klema apie 140km neuzsidega, po to kai pravazioju apie 140km vel uzsidega CE klaida del katalizatoriaus.
Keistas atvejis degant CE neparode jokiu klaidu, arba diagnostika daryta pries tai nuemus klemas nuo akumo t.y. be degancio CE? Va kur gal pagrindinis klausimas
O del to kad yra katalizas ar nera, tai 1) ar aplamai yra bakeliai 2)ar nera ant ju operacijos pozymiu (t.y. pjautas tustintas po to atgal suvirinta pjovimo vieta)
Nuemus klema apie 140km neuzsidega, po to kai pravazioju apie 140km vel uzsidega CE klaida del katalizatoriaus.
Keistas atvejis degant CE neparode jokiu klaidu, arba diagnostika daryta pries tai nuemus klemas nuo akumo t.y. be degancio CE? Va kur gal pagrindinis klausimas
O del to kad yra katalizas ar nera, tai 1) ar aplamai yra bakeliai 2)ar nera ant ju operacijos pozymiu (t.y. pjautas tustintas po to atgal suvirinta pjovimo vieta)
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 154
- Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
- Miestas: Vilnius
Andronas rašė:CE uzsidega 1 pozymis Tai cia katalizatorius yra bet jis jau neveikia tinkamai, arba jo isvis nera. Pas mane dabar isvis nera, uzsidega CE. Kai buvo uzsikimses irgi CE dege. Klaida ta pati katalizatoriaus klaida.
Nuemus klema apie 140km neuzsidega, po to kai pravazioju apie 140km vel uzsidega CE klaida del katalizatoriaus.
Keistas atvejis degant CE neparode jokiu klaidu, arba diagnostika daryta pries tai nuemus klemas nuo akumo t.y. be degancio CE? Va kur gal pagrindinis klausimas
O del to kad yra katalizas ar nera, tai 1) ar aplamai yra bakeliai 2)ar nera ant ju operacijos pozymiu (t.y. pjautas tustintas po to atgal suvirinta pjovimo vieta)
Va va. Po klemo ir pas mane nusimuša klaida, o po ~150km vėl dega.
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių