CO2 4 kartus viršija normą ir meta CE

Senų temų archyvas
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

CO2 4 kartus viršija normą ir meta CE

Standartinė ifixas » 2010 Rgp 26, 16:59

Sveiki,

Po TA sužinojau jog 4x CO2 viršija normą ir mastau tai susieti su CE lempute užsidegančia kas porą sav. Nuėmus klemą nuo akumo, klaida dingsta. Užsidega po kiek laiko.

Kokie variantai? Nusprogus lamda? Blogas katalizatorius? O gal išvis jis išmestas?
Dėkui :)
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Vartotojo avataras
hartke
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 925
Užsiregistravo: 2009 Geg 05, 12:22
Miestas: Klaipeda

Standartinė hartke » 2010 Rgp 26, 17:06

girdejau kad kartais sukelus laisvos eigos sukius, CO2 mazeja kelis kartus.
o siaip jei meta CE, tai reikia diagnostikos, gal per riebus misinys.
panasi tema pas mitsubishininkus yra
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... 24&t=17908
SAAB 9-5 MY00 2.0t bulviavežis
SAAB 9-5 MY03 2.3T Aero limuzinas
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Rgp 26, 17:08

hartke rašė:girdejau kad kartais sukelus laisvos eigos sukius, CO2 mazeja kelis kartus.
o siaip jei meta CE, tai reikia diagnostikos, gal per riebus misinys.
panasi tema pas mitsubishininkus yra
http://mitsubishi-klubas.lt/forumas/vie ... 24&t=17908

Tas ir įdomiausia jog diagnostika nieko nerado. Tai ir galvoju, beroc klaidos išlieka ilgesnį laiko tarpą.

P.s. Man pardavėjas aiškino, jog darės diagnostiką ir jam aiškino jog CE meta dėl šito prietaisėlio:
Paveikslėlis
Kas čia toks?
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2010 Rgp 26, 18:03

ifixas rašė:Kas čia toks?



Recirkuliacinis vožtuvas, palengvinantis turbos darbą. Liaudiškai neteisingai vadinamas BOV-u. Jis visai ne prieko. Nebent būtų kiauras.
SAAB 900
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Rgp 26, 21:06

Tai gal kas turit spėjimų?
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2010 Rgp 26, 21:20

Net ir kiauras bovas nemeta CE, tik atleidus gaza apsukos sokineja
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Rgp 26, 21:30

sarasand rašė:Net ir kiauras bovas nemeta CE, tik atleidus gaza apsukos sokineja

Tai su BOV'u viskas aišku. Jis ok :)

Tai dabar man ar lamda žiūrėt ar katalizatorių? Kas arčiau tiesos gali būt?
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Rgp 27, 08:09

ifixas rašė:Tai dabar man ar lamda žiūrėt ar katalizatorių? Kas arčiau tiesos gali būt?
Ir su ispjautais katalizais i CO ribas telpama...Geriausias,bet ne tiksliausias variantas,pajungti Tech,suzinosi del ko CE meta.Jei nera galimybes,tada tikrink lambdas...kaip katalizatoriu patikrinsi,neisivaizduoju...reikia visa vamzdi keist.Gerai,ta vamzdi gausi,bet kokia tikimybe,kad ten katalizai geri :roll: .
O siaip,blogas CO,gali but del blogo misinio,tai reikia tikrint visus prietaisus ,kurie nors kaskiek atsakingi uz teisinga misini.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Rgp 27, 12:07

O kokie tiksliai buvo parodymai CO ir CH per tech. apziura?
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Andronas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Andronas » 2010 Rgp 27, 16:11

Katalizatorius turbut vienas is budu patikrint, tai amoniako kvapas atsiranda. Arba toks kvapas panasus i sugedusius kiausinius. Bent jau pas mane smirdejo stipriai. Gal dar kas tures minciu, kaip katalizatorius tikrinamas. Dar vienas pozymis prapusta ismetimo kolektoriaus tarpine (irgi buvo pas mane tokia problema, pasake kad del uzsikimsusio katalizatoriaus)
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Rgp 27, 16:45

Andronas rašė:Katalizatorius turbut vienas is budu patikrint, ...

Tai reik tikrint ar užsikišęs ar, kad išvis jis yra?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Andronas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2008 Kov 25, 17:13
Miestas: Vilnius

Standartinė Andronas » 2010 Rgp 27, 17:07

CE uzsidega 1 pozymis :) Tai cia katalizatorius yra bet jis jau neveikia tinkamai, arba jo isvis nera. Pas mane dabar isvis nera, uzsidega CE. Kai buvo uzsikimses irgi CE dege. Klaida ta pati katalizatoriaus klaida.
Nuemus klema apie 140km neuzsidega, po to kai pravazioju apie 140km vel uzsidega CE klaida del katalizatoriaus.
Keistas atvejis degant CE neparode jokiu klaidu, arba diagnostika daryta pries tai nuemus klemas nuo akumo t.y. be degancio CE? Va kur gal pagrindinis klausimas :)

O del to kad yra katalizas ar nera, tai 1) ar aplamai yra bakeliai 2)ar nera ant ju operacijos pozymiu (t.y. pjautas tustintas po to atgal suvirinta pjovimo vieta)
SAAB 9-5 SE MY01 2.3t AT
ifixas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 154
Užsiregistravo: 2009 Bir 22, 22:30
Miestas: Vilnius

Standartinė ifixas » 2010 Rgp 28, 16:04

Andronas rašė:CE uzsidega 1 pozymis :) Tai cia katalizatorius yra bet jis jau neveikia tinkamai, arba jo isvis nera. Pas mane dabar isvis nera, uzsidega CE. Kai buvo uzsikimses irgi CE dege. Klaida ta pati katalizatoriaus klaida.
Nuemus klema apie 140km neuzsidega, po to kai pravazioju apie 140km vel uzsidega CE klaida del katalizatoriaus.
Keistas atvejis degant CE neparode jokiu klaidu, arba diagnostika daryta pries tai nuemus klemas nuo akumo t.y. be degancio CE? Va kur gal pagrindinis klausimas :)

O del to kad yra katalizas ar nera, tai 1) ar aplamai yra bakeliai 2)ar nera ant ju operacijos pozymiu (t.y. pjautas tustintas po to atgal suvirinta pjovimo vieta)

Va va. Po klemo ir pas mane nusimuša klaida, o po ~150km vėl dega. :)
Ex. SAAB 900NG (MY97). 2,0i.
Ex. SAAB 9-5 (MY98). 2,3t, AT.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių