kelyje uzsidega ce, tepalo lempute ir wariklis issijungia
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
kelyje uzsidega ce, tepalo lempute ir wariklis issijungia
sveiki. sorry uz teksto struktura, rasau is mobilaus. waziuojant 160 km/h uzsidege check engine, tepalo lempute, sauktukas. galia dingo, wariklis uzgeso. sustojus ir uzkurus dusta, jei apsuku nekeliu. jei sukeliu galiu waziuoti. buwau pusiaukeleje, tad tesiau kelione su deganciu ce ir be galios t.Y. Greiteja, bet nesijaucia turbinos. Nuo 3 begio perejus i 2 pakyla dumu debesis is galo. autopilotas neisijungia wisai. atleidus gaza ir begi isjungus mazina uzgesta. jei gazuoji-ne. cia turbo mire? ar galima tokiam stowy waziuoti? wariklis nekaista. tik beda, kad esu pnw dabar, o reikia wln a tsidurti.. Aciu uz mintis ir atsakymus! Ju labai laukiu
SAAB 9-5 MY00 2,0t
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
jei tepalo slėgio lemputė nedega veikiant varikliui, tai gali bandyti važiuoti. tik lygį pasižiūrėk ir tepalo pasiimk. Aišku jei nesigirdi ten visokių papildomų garsų ar dar kokios velniavos nevyksta. Turbas tau nepučia ir visas kitas džiaugsmas tave ištiko būtent dėl degančio CE. iš mechaninių dalykų dar droselis gali būti į avarinį rėžimą peršokęs. pagoogling pagal limp home
Pati turbina staigiai diagnozuojasi numovus oro šlangą nuo droselio. jei ten teka tepalo upės, tai turbinai viskas.
esu taip parvažiavęs įš Kėdainių į Klaipėdą, bet pakartoti netraukia. ~4 litrus tepalo suūtė į IC ir išpūtė pro duslintuvą.
Pati turbina staigiai diagnozuojasi numovus oro šlangą nuo droselio. jei ten teka tepalo upės, tai turbinai viskas.
esu taip parvažiavęs įš Kėdainių į Klaipėdą, bet pakartoti netraukia. ~4 litrus tepalo suūtė į IC ir išpūtė pro duslintuvą.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 89
- Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
- Miestas: Klaipeda
ijungus degima ar girdi klaksejima po kapotu (apie ~5kartus)? jei taip - 100proc sklendes problema. Man taip buvo, dege CE nesilaiko apsukos, nera autopiloto. Del dumingumo - gali buti per riebus misinys (ziurint kokios spalvos dumas), nes jei problema oro sklendeje, ji nebesiureguluoja automatiskai, o valdosi nuo gazo troselio tiesiogiai. parasyk kuo baigesi
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
na ka, pagooglinau ir atstaciau sklende is limp mode i normalu. 17 saugikli istraukiau 5 min. dabar ijungus degima rele neklaksi 5 kartus. tik pastebejau, jog tepalo lygis nukrites, tad nekuriu dar. uzpilsiu tepalo tada ziuresim.. tik ta tepalo matuokle keista labai.. nera nei zymiu nieko.. sunku suprast koks lygis turi buti..
SAAB 9-5 MY00 2,0t
- Atoms
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
- Miestas: Vilnius
kests rašė:na ka, pagooglinau ir atstaciau sklende is limp mode i normalu. 17 saugikli istraukiau 5 min. dabar ijungus degima rele neklaksi 5 kartus. tik pastebejau, jog tepalo lygis nukrites, tad nekuriu dar. uzpilsiu tepalo tada ziuresim.. tik ta tepalo matuokle keista labai.. nera nei zymiu nieko.. sunku suprast koks lygis turi buti..
Turi būti tarpe tarp viršutinio ir apatinio "bumbuliuko". Tarp jų yra 1l. skirtumas. Norma ties viršutinio "bumbuliuko" apačia.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
taigi. kadangi truko tepalu-dapyliau. uzkurus jokio dumo nemete.. taciau po kurio laiko sukelus apsukas iki 4k rpm apsipyle dumais ir ant laisvu eme dusti.. uzkurus dar karta apsukos normoj, bet pilasi melynoki dumai. ar gali but kad siek tiek padauginau tepalu? nors nuojauta kukzda, kad turbina reikia sarwoti?
SAAB 9-5 MY00 2,0t
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
Stai ir diagnoze, kuri ir taip buvo aiski...
Mirus turbina... Bandziau rasti deveta, radau kelias, bet jas patikrinus is karto siulomas buvo restauravimas. Apsistojau ties dabartines restauracija.
Su visais karterio plovimais, restauravimu, tepalais ir t.t. ~2200 Lt patusteja pinigine. Rytoj atsiimam...
Mirus turbina... Bandziau rasti deveta, radau kelias, bet jas patikrinus is karto siulomas buvo restauravimas. Apsistojau ties dabartines restauracija.
Su visais karterio plovimais, restauravimu, tepalais ir t.t. ~2200 Lt patusteja pinigine. Rytoj atsiimam...
SAAB 9-5 MY00 2,0t
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 427
- Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
- Miestas: Kaunas
kests rašė:Stai ir diagnoze, kuri ir taip buvo aiski...
Mirus turbina... Bandziau rasti deveta, radau kelias, bet jas patikrinus is karto siulomas buvo restauravimas. Apsistojau ties dabartines restauracija.
Su visais karterio plovimais, restauravimu, tepalais ir t.t. ~2200 Lt patusteja pinigine. Rytoj atsiimam...
jei tamstos neizeis , tai gal smulkesne samatele paskui paviesinkite prasau.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2009 Lap 17, 18:40
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių