sveiki nezinau nuo ko pradeti taigi pradzioje uzduosiu paprasta klausyma gal kas zino patikima servisuka kuris galetu kokybiskai atlikti diagnostika
O buvo viskas taip vazineja laimingai su savo sabuku visa ziema tik prie ziamos pabaigos pradejo mano saabas keistai uzvedinetis uzkuri pagauna is puses sukio kai zvakes pasildo bet visas dreba purtosi apsukos mzdaug 400rpm ir taip jei nieko nedaryt apie 40 sekundziu viksta jei uzkuri ir iskart gazo iki 3000rpm duodi viskas kaip ir ok iskarto tada taigi viskas prasidejo nuo keisto usikurimo tiek to pagalvojau zvakes turbut pakeiciau nes senos istikruju buvo atgivenusios padejo bet nedaug viskas tas pats tai dar menesiuka atvazinejau nusprendziau isvalyti kintamos geometrijos turba o vat po sito reikalo ir prasidejo visos bedos pats valymas niekaip su varkliu nesusijes isardziau praploviau surikau ir atgal uzdejau daugiau nieko ir nelieciau masina prastovejo 2.5 savaites uzkuriu ir vel tas pats vo vos apsukos normalizavosi iskar ismete ta geltona simboli tipo siurbliuka ar varikis ten pavaizduotas nzn pradedu vaziot vos vos masina renka 3000rpm, galia artejant prie 2000 rpm dingsta jokios variklio dinamikos, toks jausmas kad kuro nepaduoda pakankamai siurblis ir dar kai uzkuri masina ir pradedi gazuot ant salto atsiranda tokia keista vibracija artejant 2000rpm tai vat nznau gal kam taip buvo pasidalinkit patirtim
saab 9-3 2.2 TID 2001 vel griztam prie ECU
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
saab 9-3 2.2 TID 2001 vel griztam prie ECU
Paskutinį kartą redagavo 1 Emer. Iš viso redaguota 2010 kartus.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
- Miestas: Jonava
Po tokių plovimų, labai dažnai būna, kad pasilieka nesumautos vakuminės žarnelės ar el. laidų fiškutės, ne vien betarpiškai prie turbinos , bet ir toliau esančios. Dėl panašių kūrimosi simptomų ,( būdavo kai užvedi beje sunkokai ,tai neima apsukų kuį laiką truputį patrūkčioja, toks jausmas kad kuro linijose atiradę oro, tai nuvariau į diesel remotą Kaune Taikos pr-te prie urminės, tai jie pakeitė kuro siurblio riebokšliukus 295 lt. tas darbas Piliakalnyje kainuotų berods >800 lt. tiksliai neatsimenu. Jau 10 menesių liuks kuriasi ir traukia. O šiaip tai pilnas internetas diagnostinių firmų, su visokiais kompais, tik nereikia lysti į firminius SAAB dėl kikvieno danties skausmo nes ten kainuoja X 3 ar 4kart brangiau.
9-5 02 2,2TiD
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 225
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 11, 20:34
- Miestas: Amžinoji sostinė
Arnoldas rašė:Po tokių plovimų, labai dažnai būna, kad pasilieka nesumautos vakuminės žarnelės ar el. laidų fiškutės, ne vien betarpiškai prie turbinos , bet ir toliau esančios. Dėl panašių kūrimosi simptomų ,( būdavo kai užvedi beje sunkokai ,tai neima apsukų kuį laiką truputį patrūkčioja, toks jausmas kad kuro linijose atiradę oro, tai nuvariau į diesel remotą Kaune Taikos pr-te prie urminės, tai jie pakeitė kuro siurblio riebokšliukus 295 lt. tas darbas Piliakalnyje kainuotų berods >800 lt. tiksliai neatsimenu. Jau 10 menesių liuks kuriasi ir traukia. O šiaip tai pilnas internetas diagnostinių firmų, su visokiais kompais, tik nereikia lysti į firminius SAAB dėl kikvieno danties skausmo nes ten kainuoja X 3 ar 4kart brangiau.
Po ardymo galėjo nebūtinai neuždėt žarnelių. Galėjo jos ir prakiurt kur nors (nuo tampymo). Prieš ardymą, reikėjo paprasčiausiai pabandyti išvalyti kuro adavimo sistemą (pakeist kuro filtrą ir užpilt purkštukus valančio ir vandenį šalinančio "skystalo")....gal būt mačiję...
9-5, 2,2 TiD, MY 02
- Vytas
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 266
- Užsiregistravo: 2009 Vas 20, 20:59
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: ismete klaida nesuprantami simptomai saab 9-3 2.2 TID 20
Emer rašė:sveiki nezinau nuo ko pradeti taigi pradzioje uzduosiu paprasta klausyma gal kas zino patikima servisuka kuris galetu kokybiskai atlikti diagnostika
O buvo viskas taip vazineja laimingai su savo sabuku visa ziema tik prie ziamos pabaigos pradejo mano saabas keistai uzvedinetis uzkuri pagauna is puses sukio kai zvakes pasildo bet visas dreba purtosi apsukos mzdaug 400rpm ir taip jei nieko nedaryt apie 40 sekundziu viksta jei uzkuri ir iskart gazo iki 3000rpm duodi viskas kaip ir ok iskarto tada taigi viskas prasidejo nuo keisto usikurimo tiek to pagalvojau zvakes turbut pakeiciau nes senos istikruju buvo atgivenusios padejo bet nedaug viskas tas pats tai dar menesiuka atvazinejau nusprendziau isvalyti kintamos geometrijos turba o vat po sito reikalo ir prasidejo visos bedos pats valymas niekaip su varkliu nesusijes isardziau praploviau surikau ir atgal uzdejau daugiau nieko ir nelieciau masina prastovejo 2.5 savaites uzkuriu ir vel tas pats vo vos apsukos normalizavosi iskar ismete ta geltona simboli tipo siurbliuka ar varikis ten pavaizduotas nzn pradedu vaziot vos vos masina renka 3000rpm, galia artejant prie 2000 rpm dingsta jokios variklio dinamikos, toks jausmas kad kuro nepaduoda pakankamai siurblis ir dar kai uzkuri masina ir pradedi gazuot ant salto atsiranda tokia keista vibracija artejant 2000rpm tai vat nznau gal kam taip buvo pasidalinkit patirtim
OT: Bet ir sugebėk tu man viską į vieną sakinį taip išdėt...
9-5 SE Wagon 2.3t AT MY01, ex
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
Vectra C Station Wagon 1.9 CDTi '07
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
del rasybos nebauskit nemoku as o del zarneliu tai kad ten liest nebuvo ka na tik magistrale kuro siek tiek i šona atitampiau ir 2 fiskutes buvau atjunges bet poto viska sujungiau atgal su surinkimo eiliskumu pas mane dar problemu nebudavo o del kuro filtro tai seimininkas tipo sake kad esas keites visus filtrus bet tai ir meluoti jam tada nebuvo prasmes nes pirkau sudauzyta masina kai nupirkau as ta saaba po 3ju dienu buvau nusprendes paziuret kaip ten oro filtras laikosi o pasirodo jis visiskai naujas lyg tik vakar buvo idetas na usirasiau i diagnostika dizel servise rytoj 8tai valandai ryto ziuresim kas gausis ka pasakis
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
nu va blin buvau disel servise ir yra geru ir blogu ziniu po turbos perrinkimo nieko blogo nepadariau turba neveike teisingai del to kad zarnele buvo 3juose vietose trukusi o ten man diagnostikas pasake iskart vakuminis voztuvas parejas pradejom ziuret toliau parode kad su oro srauto matuokle problemos pajungem toki varzos simuliatoriu ar kaip ji ten tai kai pajungem rodmenis pradejo durniot paduodam 1.8 V rodo ape 400 mg/s duodi 2.8 V rodo 1500 mgs poto numeti ik 1.1 V vistiek rodo 1500mgs poto duodi 2.9 V parode 225mgs taigi padare isvada arba oro srauto matuokle arba kompas durniot pradejo dbr turiu prasyma kadangi patekau i tokia situacija gal kas pagelbetu su gera oro srauto matuokle apsikeist 5 minutem kad paziuret ar dings ta klaida ar ne
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Ketvirtadieni arba šeštadieni žadu skristi su Saabu į Vilniu,tai galėsiu padėt.Nebent kolegos pasakys jog 85kw ir 92kw oro matuoklės skiriasi.Arba paskambink šiuo nr 867107089 Karolis.
Giedraičių g,šalia Žalgirio g. jis ardo Saabus jei turės manau sutarsit šiuo reikalu,arba prasuk per laužynus ir susitark,jog jei netiks-galėsi gražinti
Giedraičių g,šalia Žalgirio g. jis ardo Saabus jei turės manau sutarsit šiuo reikalu,arba prasuk per laužynus ir susitark,jog jei netiks-galėsi gražinti
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
labas jo zianu ta baxuriuka giedraiciu gatveje bet deja jis tik 95 saabus ardo nors kaladeles ant 93 tinka ir nuo 95 is srotu nelabai noriu imti bandymui tokiu dalyku nes srote nieks negali tau pasakyti 100 ar sita matuokle tikrai veikianti todel nenoriu but supainiotas dar viena blogai veikiancia matuokle ir noriu pabandyt pajungt savo ant kitos masynos arba is kitos masynos ant savo kad 100% zinot kad tikrinu su dirbancia matuokle tai ka brangieji saabistai pasakysit ar skiriasi matuokles 85kw nuo 92 kw ??
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 37
- Užsiregistravo: 2006 Bir 13, 08:05
Kiek žinau BOSCH buvo šiektiek modernizavęs matuoklę, kadangi ji pasirodė nepakankamai atspari karterio dujų kondensavimosi nuosėdom. SAAB net pakeitė priežiūros reglamentą ir įrašė punktą, kad kas 30 tūkst. reikią matuoklę pravalyti jautriems elektronikos prietaisams skirtų puškikliu. Bet matmenys lyg ir nepasikeitė.
_________________
9-3 tid
_________________
9-3 tid
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
- Melagis
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 151
- Užsiregistravo: 2005 Lap 28, 06:46
- Miestas: Klaipeda
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 52
- Užsiregistravo: 2009 Kov 21, 14:51
- Miestas: Vilnius
na reikes reikes nes as biski buvau patampes tuos laidus i sona kad dangteli nuimt velenelio bet kai bandem apgauti kompa vietoj oro srauto matuokles varza paduodavom iki 3 voltu tai klaida dingdavo bet vietoj atitinkamo oro kiekio pagal varza kompas rode gryyyba ir klaida tai dingdavo tai vel atsirasdavo bet tai ten toks ir diagnostikas buvo kol i subine nespirsi tol nejudes visa laika reikejo uzuomina duoti kokia nors P.S dizel servizas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių