Puslapis 12

3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 14, 21:03
Serz
Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 14, 21:06
Serz
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?

P.S. 2002m. mano SAAB 3.0T

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 14, 21:16
Felix
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?

Kai as susiduriau su tokia problema, tai ilgai nelaukiau, nuvaziavau i Aeropoli, pasirodo kad leido pro peciuko reboklius. viskas kainavo apie 180 lt

Parašytas: 2010 Vas 14, 22:47
Judam
vava peciukas gali leisti.

Parašytas: 2010 Vas 15, 14:13
Serz
Judam rašė:vava peciukas gali leisti.


Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)

Parašytas: 2010 Vas 15, 15:26
diedukas
Gal papraščiausiai oro buvo

Parašytas: 2010 Vas 15, 17:00
Mefist
Serz rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)


Slapi kilimai nebus, bent jau 9-3 OG ten toks kaip padonas po peciuko radijatorium ir visas skystis isbega lauk per drenaza esanti variklio skyriuje. As taip pora metu pravazinejau nesuprasdamas kur dingsta po biski ausinimo skystis. Langai nepasakyciau, kad rasodavo labai.
Po didziuju salciu siemet radau bala ir akivaizdziai mates is kur lasa. Pakeiciau tarpines, prie peciuko radiatoriaus ir viskas tvarkoj. 16Lt uz dvi aeropoly mokejau, keiciau pats. Neskubek variklio skerst ;)

Parašytas: 2010 Vas 15, 21:13
Serz
diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo

Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu :)
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?

Parašytas: 2010 Vas 15, 21:24
Felix
Serz rašė:
diedukas rašė:Gal papraščiausiai oro buvo

Irgi variantas.. Kol kas, dapiles iki normos, vazineju - laukiu :)
Beje, papildomas klausimas - kai masina pasiekia darbine temperatura, ausinimo skystis buna pakiles auksciau normos ant kokiu dvieju pirstu (ispletimo bakely), kai saltas - nukrenta iki normos. Normalu?

Taip

Parašytas: 2010 Vas 16, 01:34
zilva
Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)[/quote] nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo

Parašytas: 2010 Vas 16, 14:29
Serz
zilva rašė:Turetu buti tam budingi pozymiai: rasoja langai, slapi kilimeliai and so on...
Bet ju nera, pecius dirba kaip reikia!
Duok Dieve, kad problema butu tokia, t.y. nereikalaujanti dideliu investiciju... :)
nebutinai pasmane kol visiskai neprakiuro tol nerasojo tik kvapas specifinis salone buvo[/quote]
Kvapo spec. nera... Arba sloguoju pastoviai :)

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 16, 18:18
Pauliax
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 16, 22:23
Serz
Pauliax rašė:
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.

Kur remontavaisi? Kiek kainavo detales? Darbai?

Parašytas: 2010 Vas 17, 10:36
ArunasRI
Turiu ta pacia beda. Metodiskai, po nedaug dingineja ausinimo skystis. Nutekejimu, balu, slapiu kilimeliu, rasojanciu langu nera. Siuo metu labai mazai vaiuoju, tai tik papildau skyscio. Jei issaiskes, kur problema, butu gerai, kad parasytum, kas buvo, kiek kainavo.

Re: 3.0TID reikia zinovu nuomones

Parašytas: 2010 Vas 17, 11:43
Pauliax
Pauliax rašė:
Serz rašė:Sveiki, pries pora menesiu isigyjau SAAB'a - 3,0TID. Pries isigyjant daug laiko skyriau sio modelio aprasymui, savininku nuomonems ir t.t. Kol kas labai patenkintas siuo aparatu - dinamika nereali, sanaudos super, visi kiti tech. dalykai irgi normoj. Pries pora savaiciu SID ismete pranesima - truksta ausinimo skyscio. Dapiliau kokiu 200ml skyscio. Savaite vel jokiu ziniu, bet ant dienu - vel SID'as pasireiske, vel ~ 200ml. Vizualiai jokiu nutekejimu nera, uzkelus ant keltuvo - pora laseliu is vandens pompos puses.. Bet tiksliai nutekejimo vietos nustatyti nepavyko. Nuvalem, pralaukem n laiko - jokiu nauju lasu neatsirado (masina buvo ir ramybej ir uzvesta). Tepalas ir jo lygys normoje, slangu nepucia, dinamika, varyklio darbas nepasikeite...
Girdejau, kad tokie varykliai turi neigiama savybe - gilzes nusesta, prasideda kiti dalykai - pucia slangus, skysti varo i tepala ir t.t.
Klausimas - kokie pozymiai nurodo, kad gilzes nusedo? Ar tai galima konstatuoti tik "atidarius varykli", nuemus galva ir pan.???
Patarimai - vazineti taip ir laukti, kol pasireiks kiti rimtesni pozymiai? Ar vaziuoti i servisa jau dabar?


Man prieš 2 savaites buvo tas pats lygiai.
Pakeista vandens pompa, viskas tvarkoje. Daugiau nedingsta skystis.


AEROPOLIS.
Pompa apie 450 Lt originali. Neoriginali nauja iš pažįstamo lygiai taip pat kainavo, tai nerizikavau. Dėvėtos pompos taip pat nerizikavau, nes nepigus pakeitimas (apie 400 Lt), neapsimoka kas mėnesį keisti.
Pakeitimas nepigus, nes kaip aiškino 3.0 TID yra labai prastas priėjimas, reikia nemažai nuardyti variklio.