Pradejo strigt turbina
- 358259
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
- Miestas: Siauliai
- Contact:
Pradejo strigt turbina
Buna, kad kartais nebedirba turbina, nesapsukos auksciau 3000 neina sukelti, buna, kad atsistato ir vel normaliai viskas. Check dega jau pastoviai, is ryto melsvas dumelis saziningai buna. Speju cia visi rodikliai, kad turbina baigia savo gyvenima ir geriau nebekankinti, o imtis skubiu ir brangiu remontu?
SAAB 9-5 2002 2,2 TiD
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
- 358259
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
- Miestas: Siauliai
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- ziopliai
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 506
- Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
- Miestas: Jonava
Pas mane pradėjo darytis lygiai tas pat, atjungia turbiną . Kompiuterinė diagnostika rodo, kad ERG nedirba, bet jis nedirba nepastoviai, tai visą dieną viskas gerai, trauka liuks, tai vėl nustoja veikti. Pastebėjau , kad pajudinus laidus prie pagrindinės "FIŠKĖS" (ji prisukta prie kuzovo ir uždengta gaubtu) viskas susitvarko ir atvirkščiai, vienu žodžiu isitikinau kad labai nepatikima ta fiškė,(per ją lengvai pastuksenus pradeda atsijunginėti kas tik netingi, darosi visokie cirkai) ją atidarius matosi kad kontaktai vieni sulindę kiti nedalindę, reikia pamatyti, nes aprašyti sunku, tokių nesąmonių net sup--stam žiguliuke nebūdavo. Pameginsiu tą fiškę likviduoti ir sujungsiu laidus tiesiai be jos , manau problema turėtu išsispręsti. SAAB koncernui tūrėtų būtų gęda už tokią pravodkę.
9-5 02 2,2TiD
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- 358259
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 7
- Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
- Miestas: Siauliai
- Contact:
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
O EGR bandet nuimti ir pravalyt, dazna dyzeliu netraukino beda suodziais uzkistas EGR voztuvas
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
- Miestas: Jonava
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30
Arnoldas rašė:Pas mane pradėjo darytis lygiai tas pat, atjungia turbiną . Kompiuterinė diagnostika rodo, kad ERG nedirba, bet jis nedirba nepastoviai, tai visą dieną viskas gerai, trauka liuks, tai vėl nustoja veikti. Pastebėjau , kad pajudinus laidus prie pagrindinės "FIŠKĖS" (ji prisukta prie kuzovo ir uždengta gaubtu) viskas susitvarko ir atvirkščiai, vienu žodžiu isitikinau kad labai nepatikima ta fiškė,(per ją lengvai pastuksenus pradeda atsijunginėti kas tik netingi, darosi visokie cirkai) ją atidarius matosi kad kontaktai vieni sulindę kiti nedalindę, reikia pamatyti, nes aprašyti sunku, tokių nesąmonių net sup--stam žiguliuke nebūdavo. Pameginsiu tą fiškę likviduoti ir sujungsiu laidus tiesiai be jos , manau problema turėtu išsispręsti. SAAB koncernui tūrėtų būtų gęda už tokią pravodkę.
Gal galėtum įmesti fotkę arba konkrečiau kur ta fiškė yra.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 23
- Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
- Miestas: Jonava
Fiškė apie kurią kalbama yra įtvirtinta metaliniame laikyklije ir uždengta plastmasiniu gaubtu (gero delno dydžio gaubtas) pas 2,2TiD truputį dešniau už turbinos ir prisukta prie galinės variklio skyriaus sienelės, į jos (fiškės) apatinę dalį ateina storas kabelių žgutas, ten susiveda laidai iš visų daviklių. Fiškė pasimatys tik nuėmus gaubtą nutraukiant jį į viršų. Na manau ją surasti nebus sudėtinga, nes po kapotu vietos daug ir gerai matosi kur visi laidai suvedami į vis storesnį žgutą, visa tai eina eina ir nueina į fiškę, kuri bent jau pas mane durniuoja.
9-5 02 2,2TiD
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30
Arnoldas rašė:Fiškė apie kurią kalbama yra įtvirtinta metaliniame laikyklije ir uždengta plastmasiniu gaubtu (gero delno dydžio gaubtas) pas 2,2TiD truputį dešniau už turbinos ir prisukta prie galinės variklio skyriaus sienelės, į jos (fiškės) apatinę dalį ateina storas kabelių žgutas, ten susiveda laidai iš visų daviklių. Fiškė pasimatys tik nuėmus gaubtą nutraukiant jį į viršų. Na manau ją surasti nebus sudėtinga, nes po kapotu vietos daug ir gerai matosi kur visi laidai suvedami į vis storesnį žgutą, visa tai eina eina ir nueina į fiškę, kuri bent jau pas mane durniuoja.
Aišku, mėginsiu ieškoti, nes pas man taip pat kartais visą dieną gerai, kartais lyg ir trūksta traukos. EGR per diagnostiką nieko nerodo.
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių