Pradejo strigt turbina

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
358259
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
Miestas: Siauliai
Contact:

Pradejo strigt turbina

Standartinė 358259 » 2009 Rgp 11, 14:27

Buna, kad kartais nebedirba turbina, nesapsukos auksciau 3000 neina sukelti, buna, kad atsistato ir vel normaliai viskas. Check dega jau pastoviai, is ryto melsvas dumelis saziningai buna. Speju cia visi rodikliai, kad turbina baigia savo gyvenima ir geriau nebekankinti, o imtis skubiu ir brangiu remontu?
SAAB 9-5 2002 2,2 TiD
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Rgp 11, 14:52

:D man patiko- "turbina stringa"

aplamai toks tas ir brangumas dyzelines turbos remonto, ji nauja 1,5karto pigesne nei benzinine ( :roll: jei neklystu)
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Vartotojo avataras
358259
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė 358259 » 2009 Rgp 11, 15:05

Pinigine israiska 1.5 kart pigesne tai cia kiek jau nusiteikt, kad butu?
SAAB 9-5 2002 2,2 TiD
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Rgp 11, 15:34

Tiksliai pabandyk paklaust restauravimo/naujos kainos pasukes i Turboservisa.
SAAB 9-5 MY'01

<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Rgp 12, 10:47

Ronnin rašė:Tiksliai pabandyk paklaust restauravimo/naujos kainos pasukes i Turboservisa.


o gal cia EGR voztuvo beda?
ex 9-3SS
Tomas75
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Tomas75 » 2009 Rgp 12, 11:49

jooo...ką bendro turi turbina su check engine? :roll:
Japonijos kibirų pramonė
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2009 Rgp 12, 14:40

Ronnin rašė::D man patiko- "turbina stringa"

aplamai toks tas ir brangumas dyzelines turbos remonto, ji nauja 1,5karto pigesne nei benzinine ( :roll: jei neklystu)

kaip ten su 2.2TiD nezinau, o 3.0TiD turbina uz Aero keleta kartu brangesne
9-5 Aero Griffin MY2009
Arnoldas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
Miestas: Jonava

Standartinė Arnoldas » 2009 Rgp 13, 13:47

Pas mane pradėjo darytis lygiai tas pat, atjungia turbiną . Kompiuterinė diagnostika rodo, kad ERG nedirba, bet jis nedirba nepastoviai, tai visą dieną viskas gerai, trauka liuks, tai vėl nustoja veikti. Pastebėjau , kad pajudinus laidus prie pagrindinės "FIŠKĖS" (ji prisukta prie kuzovo ir uždengta gaubtu) viskas susitvarko ir atvirkščiai, vienu žodžiu isitikinau kad labai nepatikima ta fiškė,(per ją lengvai pastuksenus pradeda atsijunginėti kas tik netingi, darosi visokie cirkai) ją atidarius matosi kad kontaktai vieni sulindę kiti nedalindę, reikia pamatyti, nes aprašyti sunku, tokių nesąmonių net sup--stam žiguliuke nebūdavo. Pameginsiu tą fiškę likviduoti ir sujungsiu laidus tiesiai be jos , manau problema turėtu išsispręsti. SAAB koncernui tūrėtų būtų gęda už tokią pravodkę.
9-5 02 2,2TiD
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 13, 14:04

Nu tai vat kad ne Saab o GM turetu but geda.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Vartotojo avataras
358259
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 7
Užsiregistravo: 2009 Bir 16, 14:28
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė 358259 » 2009 Rgp 13, 14:51

Dabar pora dienu viskas ok, jokiu check, traukia kaip priklauso, nei karto turbina negrybavo, tik is ryto po nakties melsva dumeli isspjauna, daugiau tai galetum pamanyt, kad ledinis sabas. Reiks ta fiske patikrint.
SAAB 9-5 2002 2,2 TiD
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Rgp 13, 15:02

O EGR bandet nuimti ir pravalyt, dazna dyzeliu netraukino beda suodziais uzkistas EGR voztuvas
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
Arnoldas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
Miestas: Jonava

Standartinė Arnoldas » 2009 Rgp 13, 16:57

Žinoma žiūrėta - ERG švarus.
9-5 02 2,2TiD
Arigato
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30

Standartinė Arigato » 2009 Rgp 13, 16:58

Arnoldas rašė:Pas mane pradėjo darytis lygiai tas pat, atjungia turbiną . Kompiuterinė diagnostika rodo, kad ERG nedirba, bet jis nedirba nepastoviai, tai visą dieną viskas gerai, trauka liuks, tai vėl nustoja veikti. Pastebėjau , kad pajudinus laidus prie pagrindinės "FIŠKĖS" (ji prisukta prie kuzovo ir uždengta gaubtu) viskas susitvarko ir atvirkščiai, vienu žodžiu isitikinau kad labai nepatikima ta fiškė,(per ją lengvai pastuksenus pradeda atsijunginėti kas tik netingi, darosi visokie cirkai) ją atidarius matosi kad kontaktai vieni sulindę kiti nedalindę, reikia pamatyti, nes aprašyti sunku, tokių nesąmonių net sup--stam žiguliuke nebūdavo. Pameginsiu tą fiškę likviduoti ir sujungsiu laidus tiesiai be jos , manau problema turėtu išsispręsti. SAAB koncernui tūrėtų būtų gęda už tokią pravodkę.

Gal galėtum įmesti fotkę arba konkrečiau kur ta fiškė yra.
Arnoldas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 23
Užsiregistravo: 2007 Lie 09, 19:45
Miestas: Jonava

Standartinė Arnoldas » 2009 Rgp 13, 18:52

Fiškė apie kurią kalbama yra įtvirtinta metaliniame laikyklije ir uždengta plastmasiniu gaubtu (gero delno dydžio gaubtas) pas 2,2TiD truputį dešniau už turbinos ir prisukta prie galinės variklio skyriaus sienelės, į jos (fiškės) apatinę dalį ateina storas kabelių žgutas, ten susiveda laidai iš visų daviklių. Fiškė pasimatys tik nuėmus gaubtą nutraukiant jį į viršų. Na manau ją surasti nebus sudėtinga, nes po kapotu vietos daug ir gerai matosi kur visi laidai suvedami į vis storesnį žgutą, visa tai eina eina ir nueina į fiškę, kuri bent jau pas mane durniuoja.
9-5 02 2,2TiD
Arigato
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2008 Bir 27, 13:30

Standartinė Arigato » 2009 Rgp 14, 09:47

Arnoldas rašė:Fiškė apie kurią kalbama yra įtvirtinta metaliniame laikyklije ir uždengta plastmasiniu gaubtu (gero delno dydžio gaubtas) pas 2,2TiD truputį dešniau už turbinos ir prisukta prie galinės variklio skyriaus sienelės, į jos (fiškės) apatinę dalį ateina storas kabelių žgutas, ten susiveda laidai iš visų daviklių. Fiškė pasimatys tik nuėmus gaubtą nutraukiant jį į viršų. Na manau ją surasti nebus sudėtinga, nes po kapotu vietos daug ir gerai matosi kur visi laidai suvedami į vis storesnį žgutą, visa tai eina eina ir nueina į fiškę, kuri bent jau pas mane durniuoja.

Aišku, mėginsiu ieškoti, nes pas man taip pat kartais visą dieną gerai, kartais lyg ir trūksta traukos. EGR per diagnostiką nieko nerodo.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių