Puslapis 2424

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 25, 16:03
Palionis
Spaudziau spaudziau nieks neisijunge, isijungia tik auto+econ ir auto+lango sildymas, bet ten jokiu klaidu nerode ten tik sioki toki nustatymai. O auto+off niekas neisijungia....

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 25, 16:17
raimax
tada bandyk su įjungtu degimu. anyway, sistemoje yra slėgis?

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 25, 17:05
Palionis
ar slegis yra nežinau ,bet logiskai mastant turejau kaska nulupt is vamzdyno ar tiesiog turejo atsirast nesandarumas , o cia is vakaro pries aparaturos vedziojima viskas puikiai veike, ryte jau nebeveikia.

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 26, 14:44
Palionis
Pagaliau paleidau acc kalibracija( Zioplas vaikas ) Bet jokiu klaidu nerado rodo 0.. ka toliau ieskoti ?

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 26, 16:53
Tomeshas
Toliau tikrinti ar sistema pilna.
Man buvo šlanga trūkusi. Irgi nei iš šio nei iš to pradėjo neveikti.

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 26, 19:11
Palionis
savom jegom to atlikti kaip speju nepavyks...

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 26, 20:49
romask
Ar ten is vis yra to freono - gali pasitikrint ventilius pamaiges(kur ju ieskot pas tave - neisivaizduoju, po kapotu kazkur), jeigu snypscia, reiskias sistema ne visiskai kiaura ir beda ne vamzdziuose.

Ir siaip su tokiais klausimais ir domejimusi, tai tikrai geriau vaziuok beveik tiesiai i saab atstovus, nes jei reiks kompa jungt, nelabai kuo pades eilinis kondicionieriu pildytojas, tik pinigus veltui ismesi...

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 27, 00:09
Palionis
Kur ventiliai zinau ryt pasitikrinsiu, tik labai abejoju kad nebus ten spaudimo(nors kas gali zinot) ryt grystu i sodyba reiks krapstyt elektra. Galvoju jei padavus tiesiogiai srove i siurbli ir pasiziuret ar veikia siurblys ? imanomas toks dalykas?
Su Lt siuo metu sunkoka nesinori kaskur varyt, jai nepavyks paciam teks artimiausiu metu be kondiskes vazinet;(

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 27, 09:39
romask
Gali bandyt ten trumpint ta sankabos pritraukeja, bet jei yra freono - reiktu vistiek ziuret per kompa kodel kondicionieriaus nejungia. Ar slegis per mazas, ar dar kas netinka..

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 27, 18:17
Tomeshas
Tik per ilgai pajungęs nelaikyk, nes jei freono nėra - kompresorių sudeginsi.

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 27, 19:23
Trafukas
Ventilį paspaudęs tik sužinosi, ar sistema nėra visiškai tuščia, bet nežinosi tikro slėgio sistemoje. Gali būti, kad sistemoje freono jau per mažai, kad susidarytų minimalus slėgis, reikalingas suveikti slėgio davikliui, o tada ir kompresorius nepasileidžia

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 27, 21:08
romask
Tai jeigu jis ten vamzdi koki nulauze besikrapstydamas, tai nebus ten nei kam susnypst tuose vamzdziuose. Nebent taip sutapo, kad pasidare freono per mazai kartu su tuo keitimu, taciau tai turejo jaustis silpnu saldymu jau is anksciau.

Jei turi koki pigu pazystama pildytoja, gali vaziuot, pabandys uzvakuumuot sistema, paziures slegius jei freono yra, pabandys siurbli paleist. Yra ten ka veikt, gal pasiseks kokia beda rast. Tik pas saab'us su elektrines dalies gedimais sudetingiau, be tech2 nelabai paziuri, skescioja rankom ir siuncia pas atstovus.

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 28, 12:45
Palionis
Snypscia reiškia kažkos slegis yra, prieš gedimą šaldė tikrai normaliai netrodė kad gali but mažai freono.
Dar gal gali kaskoks klimos temperaturos daviklis but ir neveikt ? nes pastebejau, kad padarius Hi pucia karsta ora o jau pasidarius 27 pakankamai drungna tebepučia

Re: Kondicionierius, kondicionierius...

Parašytas: 2013 Bir 28, 13:00
raimax
vat kokia sąlyga kad pasileistu kondiškė:

Paveikslėlis

    A/C request
    A number of conditions must be fulfilled in order for the A/C relay to be grounded and for the
    A/C compressor clutch to begin to draw power.
    For control panel with A/C, the function is activated manually. In order for an A/C request to
    be completed, the fan must be in position 1-4 and the A/C button in the ON position.
    For ACC, the A/C request is automatic when the ACC-panel is ON (that is, OFF is not pushed
    in), ECON is not selected, the engine is running and the outside temperature exceeds +1°C.
    The engine management system compensates the engine for the extra load of the
    compressor.
    A/C engagement
    1. A/C request comes from the control panel with A/C or ACC.
    For control panel with A/C, the signal arrives on a direct lead, and for ACC the
    information goes on the bus to DICE.
    2. The pressure in the condenser must be lower than 27 bar and higher than 2 bar. The
    pressure sensor senses the pressure in the condenser and sends the information to
    DICE.
    3. The temperature in the evaporator must exceed +4°C. DICE receives the
    information from the anti-freeze sensor.
    4. The engine temperature must be lower than +126°C (petroleum engine) and +118°
    C (diesel) engine. DICE receives the information from respective engine
    management system on the bus via MIU.
    5. The conditions for A/C request are fulfilled and the engine management system
    grounds the A/C relay. When the relay is grounded, power is supplied via the
    compressor temperature monitor. If the temperature monitor has been activated, it
    is reset automatically.
    Important
    If a trouble code is generated for any of the sensors for
    above values, the conditions for engagement of the A/C
    are not fulfilled.