Puslapis 1113

Parašytas: 2011 Bal 18, 15:20
Maximus
Renatas rašė:...

Is patirties, jei jau vienas katalizas baige gyvenima, tai ir antrajam nedaug liko. Nematau prasmes dukart moketi ir pjauti po viena.
Rezonatorius - dazniausiai pinigu ismetimas, ypac turint omeny kokie jie pas mus parduodami. Nesitikekit is jo naudos. Geri - brangus, vistiek tokio nepirksit (o jei pirksit tai irgi prasausit, nes dadejus dar siek tiek galetumete gauti nauja katalizatoriu, zinoma neoriginalu bet nauja).
Viskas jau aprasyta, norite katalizo imitacijos - dekite antrojo katalizo tuscia korpusa, ant jo vietoje ivirinto tiesaus vamzdzio (tokio pat diametro kaip ir visa sistema). Viskas.
Pigiau nebuna.
O geriau buna tik su nauju katalizu.

Ka dar pasake "Daudriuj"? :)
Jie dar ne ta gali pasakyti, tik klausykit idemiai :lol:

Parašytas: 2011 Bal 18, 15:50
Maximus
Siaip, sitoj temoj jau tiek visko prirasyta, kad keista jog zmonem vis dar kyla kazkokie klausimai...


rudik900 rašė:Siaip katalizatorius greiciau issilydis, negu pabirs, bet maza ko, reiketu nuimti defektavimuj.... Ipurskimo programa (fueling map) priderinta prie tam tikro variklio, atsizvelgus i isiurbimo ir ismetimo sistemu parametrus, pakeitus kazka, reikes atlikti, ipurskimo programos koregavima... Nekoregojant, su per lengvu ismetimu, variklis prades, kazkiek, tupint ant zemu sukiu, ir greiciausiai, padides, siek tiek, kuro sanaudos, miesto rezimu, ipac per salta paleidima...

Katalizas dazniausiai uzsikimsa ir vos praleidzia ismetamasias dujas, bet pakankamai daznai jis byra ir mazais gabaleliais is ismetimo vamzdzio iskrenta.

Apie itaka programai bei jos parametrams tik dalis tiesos, praktiskai tik kas liecia isiurbima.
Kadangi cia kalbam tik apie ismetima (ir pagrinde apie turbo auto), pataisymas toks:
Turbininems masinoms geriausias ismetimas - jo nebuvimas apskritai.
Kuo platesnis, tiesesnis ir trumpesnis vamzdis - tuo geriau.
Kadangi civiliniam gyvenime tai nera leidziama, del ivairiu savaime suprantamu priezasciu, ismetimas daromas su katalizatoriais ir duslintuvais, taciau pagal galimybes platesnis, adekvatus tiek masinos galingumui tiek gamybos kastams.
Turbo - ne atmosferikas, kur reikia precizisko apskaiciavimo ir nemaziau tikslaus kolektoriaus, kelniu ir t.t., pagaminimo norint suderinti variklio apsukas, ir norint tam tikro kreives pasislinkimo i viena ar kita puse.
Turbo masinoje viskas paprasta - ir praktiskai nera jokiu neigiamu pasekmiu laisvinant ismetima.


rudik900 rašė:...Jeigu katalizui visgi amen, ir kokio naudoto neina gauti (nes naujas nepigus), tada bandyciau priderinti koki rezonatoriu-duslintuva, taip vadinama - pirma bakeli (tik ne turginius svilpukus), gal netgi geriau butu, biski mazesnio diametro, uz pagrindini sistemos diametra (pvz sistema 60mm, rezonatorius 55mm, su plavnais perechodais)...

Nuu... Nesitikejau...
Jokiu budu! Jokio sumazinimo, jokiu laiptuku 60 > 55, ar panasiai. Ir atvirksciai nereikia.
Toks diametro sumazinimas kad ir nedideles vamzdzio dalies, praktiskai mazina visos sistemos diametra iki tu 55mm.
O jei kas tai padarytu be jusu zinios, tarkim katalizu supirktuvej neturejo tinkamo diametro ir ivare siauresni vamzdi (linkejimai Domo buvusiam italui;) tuomet tokiems "specams" reiktu nukirsti rankas ir dar kai ka...

Parašytas: 2011 Bal 18, 18:01
Rudik
Taip Maximus, nekarta skaiciau ir girdejau apie turbinini (kuo lengviau tuo geriau) varianta ismetimo, bet givenime jis kazkaip nalabai pasitvirtina....
Rasiau, kad yra pas manes nupirkta (nebrangi) sistema is Koivuneno, 60mm vazdziai su 55 mm antru bakeliu (keikiausi kaip parejo uzsakimas..), bet gluso man visgi reikejo, tai uzdejau... Po kazkiek laiko (galvojau, kad dusina), uzdejau puse (vietoj tuo 55mm bakelio) savodarbio tiesaus "duslintuvo", kuri naudojau dragose, pavazinejus pora denu uzdejau viska atgal ir nesiparinau daugiau (subjektiviai, isskirus ausis uzgulancio garso, naudos nepasijaute)... Su ta sitema, prie 1 bar, masina palisdavo po 6 sec. (greiciau nepaviksta su reguliariom padangom) iki simto ir guldidavo top gear'a iki ribotuvo (be aerodinaminio prekio)... Trukumai: didelem apkrovom esant, kildavo variklio temperatura ir trukdavo per siules pirmas bakelis (teko virint pora kartu per trys metus, antras butent tas, kuris 55mm, sveikas sveikutelis)... Dabar uzdeta Simons 2,5" (apie 64mm), laukiu oru testams (dar zemines padangos uzdetos, vasarines namuose liko) bet, kol kas, bendri pojuciai, dvejopi...
P.S. TB rase apie atmosferini, kiek supratau...

Parašytas: 2011 Bal 18, 20:42
selvedre
rudik, bet juk tas 55 stabde ismetimo dujas ir didino temperatura priekineje ismetimo dalyje. Gali buti, kad jisai ir buvo kaltas del to, kad trukdavo priekinis bakelis..

Parašytas: 2011 Bal 18, 23:17
Rudik
selvedre rašė:rudik, bet juk tas 55 stabde ismetimo dujas ir didino temperatura priekineje ismetimo dalyje. Gali buti, kad jisai ir buvo kaltas del to, kad trukdavo priekinis bakelis..

Yra tokia versija, bet ne faktas, ant pirmo bakelio yra mechaniniu isoriniu pazeidimu, ipac po praeitos ziemos... Plius variklis, pas mane, ne visai stockas, o ir pucia, prie aukstu sukiu, daugiau negu pas stock'a (APC nera). O kaisdavo per sios vasaros karscius, ant greiciu virsijanciu greiciausia leidziama Lietuvoj, ir vazinejau as be priekiniu ortakiu, taigi su kaitimu, irgi klausimas atviras... :roll:

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2011 Lap 20, 20:35
paulas866
Norejau paklausti o kaip su tech apziura jei vietoj kalalizatoriaus stovi tiesus vamzdis?

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2011 Lap 20, 20:49
utah
iki 2002 turetum praeiti lengviau, nes reikalavimai menki buvo. virs 2002 pilciau spirita ir bandyciau praeit, gal pasiseks.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2011 Lap 26, 16:27
darėnas
praėjau be problemų ;)

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 00:00
timeless
Galimas variantas jog taip jau buvo arba kitas variantas – jog netekau antro katalizatoriaus (nepjautas, o išoperuotas iš vamzdžio vidaus) – važinėjant be jo, kokie pokyčiai lauktų?
Pats galvočiau jog išmes tik daugiau CO2 ir kažkiek geriau trauks, o variklio darbo neįtakos, nes jis yra už antro lambda zondo.
BP Servis sakė jog mes klaidas. Tuo tarpu Haro pritarė man. Būčiau dėkingas už daugiau nuomonių.
Kitas kol kas atviras man klausimas – kiek 2003 m. benzininis lengvasis automobilis gali išmest CO2 ir kur tą kiekį galima pamatuot iki TA? Laukia ji mano SAAB'o po 2-3 mėn.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 07:55
selvedre
manau, kad katalizatoriaus nebuvimas įtakos neturės važiavimui.
kiek CO2 išmeta lengvasis, nepriklauso vien nuo metų. Google sako, kad saabas aero 9-5 virš 200g išmeta. Tikrint gali gal kokiam servise arba toj pačioj transekstoj.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 07:59
tmocke
Pas mane nera antro katalizatoriaus.

Jokiu klaidu nemeta, garso skirtumas labai minimalus (isjungus muzika, siek tiek daugiau garso).

Trauka tokia pati.

CO2 nematuota.

Galima ir isprogramuoti antra lamda.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 08:09
aurissan
Kitam auto jau seniai pašalinęs katalizatorių ir važinėju su Statoilo EuroUltima (dabar kitaip vadinasi) kuru. Kenksmingų medžiagų išmetimai buvo stebinančiai minimalūs.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 10:13
myjami
Nebus nieko. Pas mane abu katalizatoriai išpjauti, o antra lemda įsukta per apgaviką. Jokių klaidų nemeta, garsas pasikeitė bet nežymiai. O svarbiausia atsirado trauka. Dariau tai todėl, kad pirmas katalizatorius pradėjo byrėti ir užkimšdavo antrą, to pasekoje išmetimo dujoms buvo sunkiau išeiti iš variklio. Dar vienas pastebimas skirtumas tai atsirado benzino kvapas iš išmetimo, bunant katalizatoriams kvapas buvo kitoks, benzo nesijautė bet labai nemaloniai kvepėjo ypač užspaudus. Kiek domėjausi TA problemų nebus, bet turiu antrą kompiuterį, kuriame išjungta antra lemda, tad ji istačius apgaviką nuimsiu. Kai nėra tik antro katalizatoriaus tai išvis jokių problemų kilt neturi, nes lemda stovi prie jį, o pirmas katalizatorius atliks savo darbą kaip ir anksčiau.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 11:50
Povilas
CO2 be katalizatoriaus išmes šiek tiek mažiau.
Nes dalis sudegusio kuro bus CO (smalkių) pavidale :) ir per TA niekas nematuoja CO2, o matuoja CO ir CH, tai šie parametrai be katalizo bus didesni. Todėl be katalizo gali jaustis benzo kvapas iš vamzdžio, nes jo paskirtis taip pat yra oksiduoti nesudegusį kurą (CH) į CO2.

Re: Katalizatoriaus pasalinimas

Parašytas: 2015 Vas 26, 13:19
timeless
Dėkui už atsakymus! Supratau, kad po remonto yra tikimybė jog pavyks geriau suprasti kada visgi dingo antras katalizatorius, nes iki remonto pradžios jokio benzino kvapo iš išmetimo galo visai nebuvo.
Kai bus baigtas būtinai „degustacijos“ įspūdžius parašysiu :)