kodel taip veikia turbo

Senų temų archyvas
martynask10
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2009 Lie 08, 20:00
Miestas: klaipeda
Contact:

kodel taip veikia turbo

Standartinė martynask10 » 2009 Lie 10, 20:28

Sveiki. as cia naujokas :) taigi man iskilo toks idomus klausimas apie saab 9-3 turbina. pastebejau kad kai spaudi gazo pedala letai turbinos dacikas rodo kad ji veikia minimaliu rezimu esant betkokiem apsisukimai o paspaudus staigiai gaza ji dirba pilna galia. tai va kas man pasakys kodel taip yra :) :) :) cia kalba eina apie 9-3 2t. benzina 2004metu
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Lie 10, 21:08

todel, kad du nori greiciau judet spausdamas gaza, vat ir turbina duoda didesni spaudima, nes oro tai reikia varikliui, kad jis vaziuotu pilna galia jinai nedirba, jinai turi rezerva
Karolis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
Miestas: Vilnius

Standartinė Karolis » 2009 Lie 11, 09:45

Kai spaudi pedalą greičiau, išmetama daugiau išmetamųjų dujų kaip ir pas visus automobilius. Kadangi turbina suka išmetamosios dujos, kai spaudi pedalą greičiau ir dujų srautas didesnis, turbina greičiau įsisuka ir pučia pilnu pajėgumu ;)
SAAB 9000 Aero
SAAB 9-5

http://www.garsotakelis.lt Techninis renginių aptarnavimas
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Lie 11, 10:15

Turbiną suka ne judančios dujos, o slėgių skirtumas.
SAAB 900
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: kodel taip veikia turbo

Standartinė draivas » 2009 Lie 11, 10:21

martynask10 rašė:Sveiki. as cia naujokas :) taigi man iskilo toks idomus klausimas apie saab 9-3 turbina. pastebejau kad kai spaudi gazo pedala letai turbinos dacikas rodo kad ji veikia minimaliu rezimu esant betkokiem apsisukimai o paspaudus staigiai gaza ji dirba pilna galia. tai va kas man pasakys kodel taip yra :) :) :) cia kalba eina apie 9-3 2t. benzina 2004metu


Skamba panašiai, kaip "Kodėl daugiau valgo kuro, kai labai greit pedalą spaudžiu iki dugno ir stengiuosi kuo greičiau pasiekti maksimalius apsisukimus".
Staigiai spaudi, reiškia nori staigaus pagreitėjimo. Na, motoras adekvačiai ir reaguoja į tavo veiksmus. Būtų blogiau, jei staigiai spaudi o lėtėja labai pamažu. ;)
BioPower
martynask10
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 2
Užsiregistravo: 2009 Lie 08, 20:00
Miestas: klaipeda
Contact:

Standartinė martynask10 » 2009 Lie 11, 14:05

na gerai kas ten besuktu ta turbina, tai kodel pas tarkim peugeotus dizelinius turbina pucia vienodai kaip bespaustum pedala letai ar greitai :)
Vartotojo avataras
drh
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1165
Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė drh » 2009 Lie 11, 16:34

martynask10 rašė:na gerai kas ten besuktu ta turbina, tai kodel pas tarkim peugeotus dizelinius turbina pucia vienodai kaip bespaustum pedala letai ar greitai :)

tai gal situo klausimu kreipkis i peugot kluba? Nes as nekompetetingas atsakyti ar ten isvis koks turbo dackikas yra, ir ar visi ji turbininiai.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Karolis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
Miestas: Vilnius

Standartinė Karolis » 2009 Lie 11, 18:15

martynask10 rašė:na gerai kas ten besuktu ta turbina, tai kodel pas tarkim peugeotus dizelinius turbina pucia vienodai kaip bespaustum pedala letai ar greitai :)


Tai pežai ir greitėja taip pat kaip tu bespaustum pedalą, lėtai ar greitai... :lol:
SAAB 9000 Aero
SAAB 9-5

http://www.garsotakelis.lt Techninis renginių aptarnavimas
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Audriss99 » 2009 Lie 11, 20:29

Na negi sunku pasiieškoti per google apie turbos veikimą. Visos turbinos veikia vienodai. Tik tarpinės skiriasi.
SAAB 900
Mindaugas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 89
Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
Miestas: Klaipeda

Standartinė Mindaugas » 2009 Lie 12, 22:51

Siulau nominacija - "Metu klausimas"
Na, pats niekada nebuciau sugalvojes :lol: :lol: :lol:
Pats klausdamas ir atsakei - letai spaudi, letai ir atsidaro oro sklende, bet jei staigiai paspaudi, tai naturalu kad staigiau ir atsidarys :-D :-D
Prajuokinai nakciai :)
ps. ar pries uzduodamas klausima, pagalvoji ar tas klausimas nejuokingas?
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
AUGIS
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 269
Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22

Standartinė AUGIS » 2009 Lie 13, 07:48

Nėra taip paprasta o tuo labiau juokinga kaip rašo kai kure komentuotojai.
Pirmiausiai turbinos slėgio daviklis tik sąlyginis pavadinimas -rodomas slėgis kolektoriuje už oro sklendės. Neimant domėn turbinos, ten slėgis visą laiką mažesnis už atmosferos, nes cilindrai orą siurbia. Siurbiamo oro kiekis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Lėtai atitdarant sklendę slėgis kolektoriuje staigiai nepasikeičia- padavimo skylė platesnė , bet ir poreikis išaugęs dėl didesnių sūkių. Staigiai spustelėjus sklendė atsidaro o sūkių dar nėr. Slėgis kolektoriuje priartėja prie atmosferinio. Toliau jeigu variklis su turbo (rašau pagal sviškio LPT variantą, bet principas ir kituose manau tas pats), iš kolektoriaus eina vakuminė šlangelė į BOV .BOV dirba principu kad jeigu koletoriuje žemas slėgis jis atviras ir turbina pučia ratu. Staigiai paspaudus gazą slėgis kolektoriuje pakyla ir uždaro BOV. Turbina pradeda pūst ten kur ir reikia- į cilindrus. Slėgis kolektoriuje pakyla virš atmosferinio. Bet kai tik baigiasi greitėjimas slėgis kolektoriuje krenta BOV atsidaro ir vėl turba pučia ratu.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Lie 13, 08:06

Audris rašė:Turbiną suka ne judančios dujos, o slėgių skirtumas.


bet tai jau filosofija kvepeti ima ;)
del slegio skirtumo ima juk judeti tos dujos...


PS kai su magnetola- issiaiskinai ar dar ne? jei reiketu tai jau kaip ir gryzes as i Lt (netiketai taip ispuole kad dingau beveik porai savaiciu...)...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Karolis
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 30
Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
Miestas: Vilnius

Standartinė Karolis » 2009 Lie 13, 09:30

AUGIS rašė:Nėra taip paprasta o tuo labiau juokinga kaip rašo kai kure komentuotojai.
Pirmiausiai turbinos slėgio daviklis tik sąlyginis pavadinimas -rodomas slėgis kolektoriuje už oro sklendės. Neimant domėn turbinos, ten slėgis visą laiką mažesnis už atmosferos, nes cilindrai orą siurbia. Siurbiamo oro kiekis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Lėtai atitdarant sklendę slėgis kolektoriuje staigiai nepasikeičia- padavimo skylė platesnė , bet ir poreikis išaugęs dėl didesnių sūkių. Staigiai spustelėjus sklendė atsidaro o sūkių dar nėr. Slėgis kolektoriuje priartėja prie atmosferinio. Toliau jeigu variklis su turbo (rašau pagal sviškio LPT variantą, bet principas ir kituose manau tas pats), iš kolektoriaus eina vakuminė šlangelė į BOV .BOV dirba principu kad jeigu koletoriuje žemas slėgis jis atviras ir turbina pučia ratu. Staigiai paspaudus gazą slėgis kolektoriuje pakyla ir uždaro BOV. Turbina pradeda pūst ten kur ir reikia- į cilindrus. Slėgis kolektoriuje pakyla virš atmosferinio. Bet kai tik baigiasi greitėjimas slėgis kolektoriuje krenta BOV atsidaro ir vėl turba pučia ratu.


Pataisymas toks, kad BOV atidaro tik tada, kai staigiai atleidi gazą. O kol žemas slėgis kolektoriuje BOVą uždarytą laiko spiruoklė.
SAAB 9000 Aero
SAAB 9-5

http://www.garsotakelis.lt Techninis renginių aptarnavimas
Vartotojo avataras
sarasand
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1371
Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
Miestas: Kaunas
Contact:

Standartinė sarasand » 2009 Lie 13, 10:02

Jei kalbat apie standartiny bova tada taip ,bet pavyzdziui HKS ssqv, net ir nespaudziant gazo dugno, oras yra isleidziamas pro voztuva.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
dr.amber
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 408
Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
Miestas: Klaipėda

Standartinė dr.amber » 2009 Lie 13, 10:16

sarasand rašė:Jei kalbat apie standartiny bova tada taip ,bet pavyzdziui HKS ssqv, net ir nespaudziant gazo dugno, oras yra isleidziamas pro voztuva.


ta prasme leakina boostą į atmosferą pastoviai? ir kokia to prasmė? ar pats BOV kiek pagedęs?

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 74 ir 0 svečių