kodel taip veikia turbo
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2009 Lie 08, 20:00
- Miestas: klaipeda
- Contact:
kodel taip veikia turbo
Sveiki. as cia naujokas taigi man iskilo toks idomus klausimas apie saab 9-3 turbina. pastebejau kad kai spaudi gazo pedala letai turbinos dacikas rodo kad ji veikia minimaliu rezimu esant betkokiem apsisukimai o paspaudus staigiai gaza ji dirba pilna galia. tai va kas man pasakys kodel taip yra cia kalba eina apie 9-3 2t. benzina 2004metu
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 348
- Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
- Miestas: Vilnius
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
- Miestas: Vilnius
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: kodel taip veikia turbo
martynask10 rašė:Sveiki. as cia naujokas taigi man iskilo toks idomus klausimas apie saab 9-3 turbina. pastebejau kad kai spaudi gazo pedala letai turbinos dacikas rodo kad ji veikia minimaliu rezimu esant betkokiem apsisukimai o paspaudus staigiai gaza ji dirba pilna galia. tai va kas man pasakys kodel taip yra cia kalba eina apie 9-3 2t. benzina 2004metu
Skamba panašiai, kaip "Kodėl daugiau valgo kuro, kai labai greit pedalą spaudžiu iki dugno ir stengiuosi kuo greičiau pasiekti maksimalius apsisukimus".
Staigiai spaudi, reiškia nori staigaus pagreitėjimo. Na, motoras adekvačiai ir reaguoja į tavo veiksmus. Būtų blogiau, jei staigiai spaudi o lėtėja labai pamažu.
BioPower
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 2
- Užsiregistravo: 2009 Lie 08, 20:00
- Miestas: klaipeda
- Contact:
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
martynask10 rašė:na gerai kas ten besuktu ta turbina, tai kodel pas tarkim peugeotus dizelinius turbina pucia vienodai kaip bespaustum pedala letai ar greitai
tai gal situo klausimu kreipkis i peugot kluba? Nes as nekompetetingas atsakyti ar ten isvis koks turbo dackikas yra, ir ar visi ji turbininiai.
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
- Miestas: Vilnius
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 89
- Užsiregistravo: 2005 Lap 27, 00:45
- Miestas: Klaipeda
Siulau nominacija - "Metu klausimas"
Na, pats niekada nebuciau sugalvojes
Pats klausdamas ir atsakei - letai spaudi, letai ir atsidaro oro sklende, bet jei staigiai paspaudi, tai naturalu kad staigiau ir atsidarys
Prajuokinai nakciai
ps. ar pries uzduodamas klausima, pagalvoji ar tas klausimas nejuokingas?
Na, pats niekada nebuciau sugalvojes
Pats klausdamas ir atsakei - letai spaudi, letai ir atsidaro oro sklende, bet jei staigiai paspaudi, tai naturalu kad staigiau ir atsidarys
Prajuokinai nakciai
ps. ar pries uzduodamas klausima, pagalvoji ar tas klausimas nejuokingas?
SaaB 9-5, 2.3t + dujine virykle su atskirais degikliais
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 269
- Užsiregistravo: 2005 Gru 21, 09:22
Nėra taip paprasta o tuo labiau juokinga kaip rašo kai kure komentuotojai.
Pirmiausiai turbinos slėgio daviklis tik sąlyginis pavadinimas -rodomas slėgis kolektoriuje už oro sklendės. Neimant domėn turbinos, ten slėgis visą laiką mažesnis už atmosferos, nes cilindrai orą siurbia. Siurbiamo oro kiekis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Lėtai atitdarant sklendę slėgis kolektoriuje staigiai nepasikeičia- padavimo skylė platesnė , bet ir poreikis išaugęs dėl didesnių sūkių. Staigiai spustelėjus sklendė atsidaro o sūkių dar nėr. Slėgis kolektoriuje priartėja prie atmosferinio. Toliau jeigu variklis su turbo (rašau pagal sviškio LPT variantą, bet principas ir kituose manau tas pats), iš kolektoriaus eina vakuminė šlangelė į BOV .BOV dirba principu kad jeigu koletoriuje žemas slėgis jis atviras ir turbina pučia ratu. Staigiai paspaudus gazą slėgis kolektoriuje pakyla ir uždaro BOV. Turbina pradeda pūst ten kur ir reikia- į cilindrus. Slėgis kolektoriuje pakyla virš atmosferinio. Bet kai tik baigiasi greitėjimas slėgis kolektoriuje krenta BOV atsidaro ir vėl turba pučia ratu.
Pirmiausiai turbinos slėgio daviklis tik sąlyginis pavadinimas -rodomas slėgis kolektoriuje už oro sklendės. Neimant domėn turbinos, ten slėgis visą laiką mažesnis už atmosferos, nes cilindrai orą siurbia. Siurbiamo oro kiekis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Lėtai atitdarant sklendę slėgis kolektoriuje staigiai nepasikeičia- padavimo skylė platesnė , bet ir poreikis išaugęs dėl didesnių sūkių. Staigiai spustelėjus sklendė atsidaro o sūkių dar nėr. Slėgis kolektoriuje priartėja prie atmosferinio. Toliau jeigu variklis su turbo (rašau pagal sviškio LPT variantą, bet principas ir kituose manau tas pats), iš kolektoriaus eina vakuminė šlangelė į BOV .BOV dirba principu kad jeigu koletoriuje žemas slėgis jis atviras ir turbina pučia ratu. Staigiai paspaudus gazą slėgis kolektoriuje pakyla ir uždaro BOV. Turbina pradeda pūst ten kur ir reikia- į cilindrus. Slėgis kolektoriuje pakyla virš atmosferinio. Bet kai tik baigiasi greitėjimas slėgis kolektoriuje krenta BOV atsidaro ir vėl turba pučia ratu.
SAAB 9000 CSE 2,3LPT 97
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
JAGUAR X TYPE 2,5 AWD 04
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Audris rašė:Turbiną suka ne judančios dujos, o slėgių skirtumas.
bet tai jau filosofija kvepeti ima
del slegio skirtumo ima juk judeti tos dujos...
PS kai su magnetola- issiaiskinai ar dar ne? jei reiketu tai jau kaip ir gryzes as i Lt (netiketai taip ispuole kad dingau beveik porai savaiciu...)...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 30
- Užsiregistravo: 2006 Lie 04, 16:31
- Miestas: Vilnius
AUGIS rašė:Nėra taip paprasta o tuo labiau juokinga kaip rašo kai kure komentuotojai.
Pirmiausiai turbinos slėgio daviklis tik sąlyginis pavadinimas -rodomas slėgis kolektoriuje už oro sklendės. Neimant domėn turbinos, ten slėgis visą laiką mažesnis už atmosferos, nes cilindrai orą siurbia. Siurbiamo oro kiekis tiesiogiai priklauso nuo apsukų. Lėtai atitdarant sklendę slėgis kolektoriuje staigiai nepasikeičia- padavimo skylė platesnė , bet ir poreikis išaugęs dėl didesnių sūkių. Staigiai spustelėjus sklendė atsidaro o sūkių dar nėr. Slėgis kolektoriuje priartėja prie atmosferinio. Toliau jeigu variklis su turbo (rašau pagal sviškio LPT variantą, bet principas ir kituose manau tas pats), iš kolektoriaus eina vakuminė šlangelė į BOV .BOV dirba principu kad jeigu koletoriuje žemas slėgis jis atviras ir turbina pučia ratu. Staigiai paspaudus gazą slėgis kolektoriuje pakyla ir uždaro BOV. Turbina pradeda pūst ten kur ir reikia- į cilindrus. Slėgis kolektoriuje pakyla virš atmosferinio. Bet kai tik baigiasi greitėjimas slėgis kolektoriuje krenta BOV atsidaro ir vėl turba pučia ratu.
Pataisymas toks, kad BOV atidaro tik tada, kai staigiai atleidi gazą. O kol žemas slėgis kolektoriuje BOVą uždarytą laiko spiruoklė.
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Jei kalbat apie standartiny bova tada taip ,bet pavyzdziui HKS ssqv, net ir nespaudziant gazo dugno, oras yra isleidziamas pro voztuva.
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 74 ir 0 svečių