dujos ir aero

Senų temų archyvas
Justys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 51
Užsiregistravo: 2009 Geg 14, 15:40
Miestas: Vilnius
Contact:

dujos ir aero

Standartinė Justys » 2009 Geg 22, 15:50

iskart sorry ji jau kur ir buvo, bet ten landziot bile kiek visur. kaip dujod i 9-5 aer 2002? skamba nekaip, bet vistiek pasiteirausiu. dekui uz bet kokius pastebejimus.. tiesiog labai jau didelis skirtumas tarp benzo ir duju...
SAAB 9-5 AERO MY02
Ronnin
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 76
Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
Miestas: Kaunas

Standartinė Ronnin » 2009 Geg 22, 15:59

Dabar tai tau bus kritikos :)
Siaip turetu but viskas ok tik svarbu, kad teisingai idetos butu.

p.s. kad nors kiek kritikos sumazintum , tai pas tave parase pasitaisyk modeli ;) 9-5
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2009 Geg 22, 17:11

Aira toks pat turbininis saabas kaip ir kiti. Yra skirtumai, bet jos neturi itakos dujoms.
Jei dujos idetos: geros komplektacijos (purkstukai, valdymas, etc.), gero gamintojo, buvo atsizvelgta i tai kad auto turbininis, plius dar ir pasinaudojant smegenim ir tiesiom rankom -problemu buti neturetu.
Vazineciau daugiau, gal ir sau isideciau. Nors ir nesu didelis to dalyko fanas.
Taip pat ir dujos parduodamos in Lt, kartais buna tokios kokybes kad gali buti palygintos nebent su virskinimo trakto dujomis.. :)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: dujos ir aero

Standartinė redb » 2009 Geg 22, 17:16

Justys rašė:iskart sorry ji jau kur ir buvo, bet ten landziot bile kiek visur. kaip dujod i 9-5 aer 2002? skamba nekaip, bet vistiek pasiteirausiu. dekui uz bet kokius pastebejimus.. tiesiog labai jau didelis skirtumas tarp benzo ir duju...

reikejo pirkt dyzelini, jei negali pramaitint.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Vartotojo avataras
Audriss99
Asas
Pranešimai: 1945
Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: dujos ir aero

Standartinė Audriss99 » 2009 Geg 22, 17:16

Nesiruošiu kritikuoti. Bet man būtų gaila į aero dėti dujas (kasdienai nusipirkau 99 su karbu ir dujom; aero matyt bus savaitgaliams). Techninių blogybių dėl dujų lyg ir nedaug. Buvo čia vienas 9000 aero su dujom ir suskilusia galva. Bet skilo ji dėl per didelio turbinos slėgio...
SAAB 900
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Geg 22, 18:15

as sau irgi galvoju isidet dujas, nes kai pirkau masina tai dirbau ir pyle kura man darbas, o dabar kai bedarbis tai per brangu :)
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2009 Geg 22, 19:31

zmones paskaiciuokit kiek realiai pravaziuojat per metus (kiek kainuoja pravaziuot 60kkm dujom ir kiek benzu) ir primeskit kiek jum kainuos ta duju iranga.
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: dujos ir aero

Standartinė Perkūnas » 2009 Geg 22, 19:51

redb rašė:reikejo pirkt dyzelini, jei negali pramaitint.
Pats kvailiausias argumentas.Prie ko tas pramaitinimas ir noras tureti ? Kam man moketi uz benza 3,60,jei dujas galiu pilti po 1,55 ? Ir dar,jei zmogas ruosiasi investuoti apie 3000 Lt. i duju iranga,tai ar jis neturi pinigu ?
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: dujos ir aero

Standartinė Perkūnas » 2009 Geg 22, 20:07

Justys rašė:iskart sorry ji jau kur ir buvo, bet ten landziot bile kiek visur. kaip dujod i 9-5 aer 2002? skamba nekaip, bet vistiek pasiteirausiu. dekui uz bet kokius pastebejimus.. tiesiog labai jau didelis skirtumas tarp benzo ir duju...
O tu,zmoge,tai skaityk,skaityk ir dar karta skaityk.Jau "sublizgejai" pasireiksdamas apie vairo rakinima ir raktelio istraukima...

Tiek to,apie dujas papasakosiu.Pas mane 9-5 aero su duju iranga,dejau ant Lietuvos,Tartarini firma.Sios firmos pliusas,kad turi didziulius reduktorius,didelio pralaidumo purkstukus ir gera kompa.Pas mane ir ant benzo,ir ant duju vaziuoja vienodai.Trauka ir greitis,esu vaziaves 230 km/h,nesiskiria,kaip pas dauguma paspaudus iki kokiu 140 km/h,ar geriau parovus,automatiskai persijungia ant benzo,nes neisnesa reduktorius ir purkstukai.Del sios priezasties ir sneka,kad tipo jama vienodai ir ant duju,ir ant benzo.Pas mane jama kokiais 2-3 l duju daugiau.Taip,kad apsispresk ko tau reikia ir tada rinkis irangos komplekta,gamintoja ir dejikus.O Saabu turbiniai varikliai su dujom sugyvena idealiai.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Geg 22, 20:33

redb rašė:zmones paskaiciuokit kiek realiai pravaziuojat per metus (kiek kainuoja pravaziuot 60kkm dujom ir kiek benzu) ir primeskit kiek jum kainuos ta duju iranga.


specialiai tau jei paskaiciuot nemoki


Paveikslėlis
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Geg 22, 20:35

tai kaip pavizdys, man, duju iranga atsipirktu pravaziavus 10 tukstanciu
Vartotojo avataras
redb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 354
Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė redb » 2009 Geg 22, 23:24

Davidson, sutinku, neteisingai isreiskiau tai ka galvojau. paaiskinsiu - kasdnieniniam vazinejimui turiu masina kurios sanaudos 5.7ltr/100km.
o saab'as man tiem atvejam kai kur nors vaziuoju toliau arba savaitgaliuj kaip kada.

jurik, del to kada atsiperka... tai labai priklauso nuo kainu skirtumo. nevisada jis toks bus....
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
jurik2002
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 348
Užsiregistravo: 2008 Bir 29, 08:58
Miestas: Vilnius

Standartinė jurik2002 » 2009 Geg 23, 09:53

dujos visada bus pigesnes, gal ir nevisada bus 2lt skirtumas, bet 1.50 visada bus ir nemazes, dabar dujos pinga ir tai faktas, o 2 masinas turet, tai dar didesne prabanda, cia mano tokia nuomone
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: dujos ir aero

Standartinė domas.j » 2009 Geg 24, 01:52

Davidson rašė:
redb rašė:reikejo pirkt dyzelini, jei negali pramaitint.
Pats kvailiausias argumentas.Prie ko tas pramaitinimas ir noras tureti ? Kam man moketi uz benza 3,60,jei dujas galiu pilti po 1,55 ? Ir dar,jei zmogas ruosiasi investuoti apie 3000 Lt. i duju iranga,tai ar jis neturi pinigu ?

o kam tada pirkt Aero???????????
nereikes net 3000lt, daugiau sutaupysi, negu Aero pirkdamas
Paskutinį kartą redagavo 1 domas.j. Iš viso redaguota 2009 kartus.
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: dujos ir aero

Standartinė domas.j » 2009 Geg 24, 02:12

Davidson rašė:
Justys rašė:iskart sorry ji jau kur ir buvo, bet ten landziot bile kiek visur. kaip dujod i 9-5 aer 2002? skamba nekaip, bet vistiek pasiteirausiu. dekui uz bet kokius pastebejimus.. tiesiog labai jau didelis skirtumas tarp benzo ir duju...
O tu,zmoge,tai skaityk,skaityk ir dar karta skaityk.Jau "sublizgejai" pasireiksdamas apie vairo rakinima ir raktelio istraukima...

Tiek to,apie dujas papasakosiu.Pas mane 9-5 aero su duju iranga,dejau ant Lietuvos,Tartarini firma.Sios firmos pliusas,kad turi didziulius reduktorius,didelio pralaidumo purkstukus ir gera kompa.Pas mane ir ant benzo,ir ant duju vaziuoja vienodai.Trauka ir greitis,esu vaziaves 230 km/h,nesiskiria,kaip pas dauguma paspaudus iki kokiu 140 km/h,ar geriau parovus,automatiskai persijungia ant benzo,nes neisnesa reduktorius ir purkstukai.Del sios priezasties ir sneka,kad tipo jama vienodai ir ant duju,ir ant benzo.Pas mane jama kokiais 2-3 l duju daugiau.Taip,kad apsispresk ko tau reikia ir tada rinkis irangos komplekta,gamintoja ir dejikus.O Saabu turbiniai varikliai su dujom sugyvena idealiai.



mano nuomone, jei automobilis ish gamyklos isriedejo, su varikliu. kuris skirtas benzui, tuomet apie kokias dujas galima kalbeti, bet kokia iranga nors ir 10.000 lt kainuotu, bet jei auto sukonfiguruotas ant benzino, niekas kitas jam nera gerai, ir davidson nesnekek, kad tai yra gerai. man juokas ima kai zmones nusiperka galinga gera masina, noredamas issiskirt ish minios, bet tylintis, kad pas ji bagazinej soske paslepta. Tai apgailetina. Kodel neperkat ne Aero, ne turbininio???? nereikes jokiu duju??????
Nepykit, bet kopustu kvapas man ne prie sirdies

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 55 ir 0 svečių