turbinos slegis

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 19, 06:31

rudik900 rašė:
Romeo rašė:....

Pas "tribotronico", kaip kazkas rase, gali kompresoriaus "bypasas bypasint" slegi... bet slegis galios neitakoja, jeigu ka... ;)


Įtakoja, įtakoja :) Kai turėjau gerai nefunkcionuojantį APC teužpūsdavo geriausiu ateju 0,8 bar. Jausdavo šikna kaip reikalas. Aišku, viskam yra ribos:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: turbinos slegis

Standartinė Rudik » 2013 Rgp 20, 20:04

Romeo rašė:Įtakoja, įtakoja :) Kai turėjau gerai nefunkcionuojantį APC teužpūsdavo geriausiu ateju 0,8 bar. Jausdavo šikna kaip reikalas. Aišku, viskam yra ribos:-)

Sikna jaucia sukimo momenta, kuri ir itakoja bar'ai, tavo atveju... O galia itakoja - kalorijos... ;)

Kad daug netusciazodziaut: http://vimeo.com/6238818
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 20, 20:52

Kad ir kaip bebūtų, bet reikia šitą reikalą išspręsti, nes jei T-25 pajėgus užmaitinti didesniu slėgiu Saabo variklį ir prie aukštesnių apsukų, o pas mane to nesigauna škias yra kažkur kažkas ne taip:-) O man patinka kada viskas yra ok. Todėl ir norisi išsiaiškinti. Beje torkas irgi gerai:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: turbinos slegis

Standartinė Rudik » 2013 Rgp 20, 21:46

Romeo rašė:Kad ir kaip bebūtų, bet reikia šitą reikalą išspręsti, nes jei T-25 pajėgus užmaitinti didesniu slėgiu Saabo variklį ir prie aukštesnių apsukų, o pas mane to nesigauna škias yra kažkur kažkas ne taip:-) O man patinka kada viskas yra ok. Todėl ir norisi išsiaiškinti. Beje torkas irgi gerai:-)

Yra pas viena pazystama CS-as su B202 (retas ir, mano manimu, super variantas) LH+DI, irgi jam atrode mazai, nes "uzpusdavo" kokius 0,6 bar su T-25... Sakau jam ant bajerio - nori paziuret kiek gali pustelt? Ir atjungiau slanga nuo APC, isvaziuojam, "pucia" apie 1bar (tikejaus bent kokiu 2bar) , kaip ir ziauriai ne perpucia (irgi nesupratau kodel), vaziuot, aisku linksmiau pradejo... Tas "davolnas"... Sakau uzmauk slanga atgal, nes sudeginsi stumoklius... Tas - gerai, gerai ryt-poryt uzmausiu.... po metu, ziu, slangas tabalojasi, kaip ir tabalaves...O jis miego pakrautas palakstyt autostradoi, i klausima kada jau i kuusakoski(senai jau laukiu kada tas vaziuos i kuusakoski nes noriu tu LH+DI, i savo B202), atsakidavo - kada 200 neis, tada jau... Po poros metu, motoras dar vaziuoja, bet garsus jau skleidzia, kaip kibiras su varztais... Va tokia garaz-tuning istorija ;)

p.s. I tavo klausima: jeigu T-25 galetu "uzpust" daugiau ant aukstesniu sukiu, kam tada reikejo TD-04 AERO versijai? :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 21, 20:54

rudik900 rašė:p.s. I tavo klausima: jeigu T-25 galetu "uzpust" daugiau ant aukstesniu sukiu, kam tada reikejo TD-04 AERO versijai? :roll:


Aš suprantu kad su didesne turbina gaunasi geresnis rezultatas, bet kai tokios turbinos - egzotika ir brangios tai norisi pažaisti ir su esama. Tuo labiau gamintojas nemanau kad padarė FPT "ant ribos". Visąlaik paliekama šiek tiek atsargai:-) Nesiruošiu važinėti su +50% padidintu slėgiu, bet jei sakoma kad taip neturi būti, o taip yra tai reikia išsiaiškinti. Tuo labiau esama turbina gali būti kad dirba didesnį darbą jei yra slėgio nuotėkis. Vat tą aš ir noriu išsiaiškinti.
P.S. Kažkas su T-25 važinėja ir su 1.5 bar :lol: http://www.youtube.com/watch?v=X-KBOAXdKnI
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė selvedre » 2013 Rgp 21, 21:15

rudik900 rašė:p.s. I tavo klausima: jeigu T-25 galetu "uzpust" daugiau ant aukstesniu sukiu, kam tada reikejo TD-04 AERO versijai? :roll:


kad didesnė turbina, dar nereiškia, kad ji daugiau "pučia" bar'ais. Tiesiog tiek pat sukdamasi ji daugiau "įpučia" dėl savo didesnių matmenų...
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: turbinos slegis

Standartinė darėnas » 2013 Rgp 21, 21:37

beja, kur pasižiūrėt, kiek turi pūst originaliai?
:oops:
WIS'e tikriausiai?....
ir galima pasitikėt gimtuoju davikliu, stebint jo parametru kokiu nors pcmscanu per obd?
:roll:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 21, 21:39

selvedre rašė:
rudik900 rašė:p.s. I tavo klausima: jeigu T-25 galetu "uzpust" daugiau ant aukstesniu sukiu, kam tada reikejo TD-04 AERO versijai? :roll:


kad didesnė turbina, dar nereiškia, kad ji daugiau "pučia" bar'ais. Tiesiog tiek pat sukdamasi ji daugiau "įpučia" dėl savo didesnių matmenų...


Manau, Rudik`as norėjo parašyti, kad gamintojas savais paskaičiavimais iš Garreto nematė potencialo daugiau už tai galingiausiai versijai buvo sumontuota didesnė turbina. Ji, kiek pamenu tepučia 0,8 bar ir sukuria geresnį rezultatą, nes, kaip sakant, "atkanda" daugiau oro ir mažiau jį kaitina.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: turbinos slegis

Standartinė Rudik » 2013 Rgp 21, 21:42

TD-04 nera didele, ji tokia pat maza kaip ir T-25, bet yra nasesne, t.y. sugeba praleist daugiau oro per save, aisku prie didesnio slegio (nes kitaip neiseina jai) ;)
Mano T3 su stage 1 uzpusdavo iki 1.4 bar (ir su stage 2 panasiai), bet po pilna apkrova numesdavo iki 0,6... (pilna apkrova, tai ne "3rd gear pull" kelios sekundes, o - su top gear'u, varant maksimalios galios sukiais, praktiskai ties "red line")....
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 21, 21:47

darėnas rašė:beja, kur pasižiūrėt, kiek turi pūst originaliai?
:oops:
WIS'e tikriausiai?....
ir galima pasitikėt gimtuoju davikliu, stebint jo parametru kokiu nors pcmscanu per obd?
:roll:


Kai aš lyginau per ELM`ą parodymus su gaugės tai pasirodė, kad ELM lėtokas. Gaugės rodomas slėgis nebuvo stabilus (pas mane elektroninis), šokinėjo per 0,1 o ELM rodė stabilų slėgį, bet neskaitant lėtumo reikšmes rodė teisingai. Manau, tikrinant max užpučiamą slėgį pasikliauti galima.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: turbinos slegis

Standartinė Rudik » 2013 Rgp 22, 21:01

darėnas rašė:beja, kur pasižiūrėt, kiek turi pūst originaliai?
:oops:
WIS'e tikriausiai?....
ir galima pasitikėt gimtuoju davikliu, stebint jo parametru kokiu nors pcmscanu per obd?
:roll:

Apie 0,2 bar, pas tavo, turetu "pust", kiek zinau, bet gal klistu... Labai jau mini turba, kompresorius biski didesnis, bet palyginus su T3... va Jezau kokio mazumo.... ;) Turejau foto salia dvi turbos.., bet deja nera dabar ... :(
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: turbinos slegis

Standartinė darėnas » 2013 Rgp 22, 21:16

kažką iš kažkur atsimenu 0.25 ar pan.
Bet ir tai keista, kaip su ta špygute sugebėjo jie prarast tuos tris kw nuo opelinio varianto....
:roll:
nors kita vertus, kas čia keisto -prie didesnių sūkių ji tik tormazina :x
bet va po miestą maltis - pagalbininkas nepamainomas.
Apsukos 2-2.5krpm ir judi greičiau už srautą jau 8)
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 23, 13:41

darėnas rašė:Bet ir tai keista, kaip su ta špygute sugebėjo jie prarast tuos tris kw nuo opelinio varianto....
:roll:


Kartais ar ne 8kw?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: turbinos slegis

Standartinė Romeo » 2013 Rgp 25, 20:50

Tęsiant temą, pračekintas bypass vožtuvas. Jis - geras. Jei kam įdomu išsiaiškinau kad padavus į žarnelę 1 bar vožtuvas be vargo atlaiko 1.5 bar slėgį. Net jei į žarnelę nepaduodamas slėgis vožtuvas vis tiek išlaiko 0,6 bar. Nesuprantu tada kam perkami ir montuojami tie stipriai šnypčiantys ir švilpaujantys bov, jei puikiai šitą darbą atlieka stock vožtuvas, kuris taip pat gali gražiai šnypšti?
Taigi, jaučiu kad teks pasitenkinti taip kaip yra, nes kažkodėl nuojauta kužda, kad ne taip vis dėl to paprasta T-25 "išpūsti" daugiau. Tuo labiau žiūrint aukščiau mano įmestą video matosi kad sukeltas slėgis laikosi labai trumpai (iš garso sprendžiant irgi tik prie žemų apsukų), kuris paskui krenta labai greitai iki ~ 1 bar.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
romask
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1688
Užsiregistravo: 2010 Gru 19, 10:29
Miestas: Vilnius-Alytus-Vilnius

Re: turbinos slegis

Standartinė romask » 2013 Rgp 25, 21:03

Nezinau kokia cia pas 9-5lpt turbina, bet slegi kelia iki ~0.8bar tik uzmynus gaza ir po keliu sekundziu slegis nukrenta iki ~0.6, cia gal tiek laiko sudirbineja ta slegio nuemimo sistema. Parodymai ziureti "pries kolektoriu".
EX. Saab 9-5, B205E LPT, MY01, SE Carlsson
Pajero IV
www.SAAB-klubas.lt

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių