Sveiki Saab'iečiai. Manau visai gera tema aptarineti važiuoklės reikalus. Taigi, sakau, gal pagelbesit diagnozuojant kažkokią bėdą, arba nuraminsite mane.
Bėda paprasta:
važiuojant (lėtai) tiesiai arba sukant vairą į dešinę (į kairę sukant to nepastebėjau), duobėtu keliu (pvz Vilniaus senamiestis), prie kairiojo priekinio rato atsiranda toks keistas garsas, labai panašus į traškėjimą. Ir vis galvoju kas gi taip traškėt galėtu - tik duobėtu keliu, iki 50 km/h (greiciau nebandziau), tik sukant į dešinę, ir toks ausiai nemalonus traškėjimas.
Gal kas nors turite kokių minčių ?
Iš anksto dėkingas, jei kokių nors smulkmenu truksta pasakojime - klauskit, atsakysiu.
Dreba masina virs 75 km/h. Įtarimas - vidinė granata
- epka
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 133
- Užsiregistravo: 2007 Bir 25, 17:29
- Miestas: Kaunas
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- keule
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2008 Kov 21, 17:51
Audris rašė:Gerai susukus vairą (pvz. apsisukinėjant) traška išorinė granata, jei ji bloga. Sukant į dešinę, traška kairė, sukant į kairę - dešinė. Jei nusibaigusios vidinės, juntama vibracija važiuojant tiesiai gerai užmynus gazą.
idomi mintis, ir labai panasu i teisybe. Reiks ziuret, t.y. servisiuke rodyt
o gal dar galite parasyti koki tarptautini (ne zargonini), gal angliska pavadinima tos "granatos". Servise mane, zinoma, supras kai taip pasakosiu, bet kai bandau pvz WIS'e pasiskaitinet daugiau, tai apie "granade" nieko nerandu
- keule
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 27
- Užsiregistravo: 2008 Kov 21, 17:51
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 197
- Užsiregistravo: 2007 Gru 29, 20:00
- Miestas: Siauliai
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Mano saabukas dreba kaip isprotejas ties 100 km/h ir daugiau, toks jausmas,kad su neprisuktais ratais vaziuoju. Ispradziu itariau daugybe visokiu baisybiu, bet kolkas apsiriboju ties tuo,kad siemet ziema sutikau su lietais ratlankiais prie katru prilipo labai daug sniego/ledo vien tik is isorines puses nukrapsciau maziausiai 50gr. o tai ten kas is vidines liko dar neaisku, planuoju uzvaciuot i plovykla,kad nudziovintu ir praskalautu masina, bet bijau salciu, o siltas garazas visai nepakeliui gyvenamosios vietos..
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 114
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 31, 13:03
- Miestas: vilnius
drh rašė:Mano saabukas dreba kaip isprotejas ties 100 km/h ir daugiau, toks jausmas,kad su neprisuktais ratais vaziuoju. Ispradziu itariau daugybe visokiu baisybiu, bet kolkas apsiriboju ties tuo,kad siemet ziema sutikau su lietais ratlankiais prie katru prilipo labai daug sniego/ledo vien tik is isorines puses nukrapsciau maziausiai 50gr. o tai ten kas is vidines liko dar neaisku, planuoju uzvaciuot i plovykla,kad nudziovintu ir praskalautu masina, bet bijau salciu, o siltas garazas visai nepakeliui gyvenamosios vietos..
cia 100% kaltas sniegas /ledas vidinei ratlankio pusei
saab 900se 2.3
9000cs 2.3t dalim
opel astra gsi powered by saab turbo technologies
pasunkinta corsa gsi
9000cs 2.3t dalim
opel astra gsi powered by saab turbo technologies
pasunkinta corsa gsi
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 34
- Užsiregistravo: 2008 Geg 03, 13:07
- Miestas: Šiauliai
Sveiki, Saab ekspertai
Mano saabukas (9-3 2006m automatas) ant isvaziuojant is vietos trumpai suvibruoja 1-2s, tai atsitinka esant 10-15km/h greiciui. Veliau vibraciaj dingsta arba pasidaro vos juntama. Anksciau taip nebuvo... Padangos, ratlankiai ir variklio bei pavaru dezes pagalves tvarkoje. Ko gero vidines granatos? ar yra koks greitas budas jas patikrint..kokio garaziuko "auksarankiam" nesinori duot ardyt...
Mano saabukas (9-3 2006m automatas) ant isvaziuojant is vietos trumpai suvibruoja 1-2s, tai atsitinka esant 10-15km/h greiciui. Veliau vibraciaj dingsta arba pasidaro vos juntama. Anksciau taip nebuvo... Padangos, ratlankiai ir variklio bei pavaru dezes pagalves tvarkoje. Ko gero vidines granatos? ar yra koks greitas budas jas patikrint..kokio garaziuko "auksarankiam" nesinori duot ardyt...
SAAB 9-3, 2,0 TS, MY06
SAAB 9-5 SE 2,3 LPT, MY98
SAAB 9-5 SE 2,3 LPT, MY98
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
O jei vibruoja tik iki kokiu 50km/h paskui nustoja, kas tada per velnias ar gali but del pakabos kaskokiu problemu?
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Čia apie vidines granatas:
http://thesaabsite.com/9000/9000driveshafts.htm
Inner Driver Failures
The inner drivers connect the transmission to the drive shafts. They can fail from lubrication issues or from wear and tear, the thrust surfaces can develop depressions inside the carrier above on the mating surfaces. A very small depression in the driver mating surface will cause a vibration problem under loads or acceleration as the tripod bearings rides in and out of the worn area. If you want to do this job right then replace the worn inner drivers, the tripod bearings and replace the boot. Castrol Wheel Bearing Grease NLGI ( a lithium based grease) seems to work better for long term lubrication..
Saab 79-94 900 Right side failure is more common than left (especially on 900 Automatic cars) Due to exhaust location
Saab 900 94-98 drivers side tends to go bad more frequently than the passenger side.
Saab 9000 86-98 Drivers side tends to fail more often
Saab 93 98-2003 Passenger side failures are more common
Saab 95 98-2005 Drivers side failures are more common
http://thesaabsite.com/9000/9000driveshafts.htm
Inner Driver Failures
The inner drivers connect the transmission to the drive shafts. They can fail from lubrication issues or from wear and tear, the thrust surfaces can develop depressions inside the carrier above on the mating surfaces. A very small depression in the driver mating surface will cause a vibration problem under loads or acceleration as the tripod bearings rides in and out of the worn area. If you want to do this job right then replace the worn inner drivers, the tripod bearings and replace the boot. Castrol Wheel Bearing Grease NLGI ( a lithium based grease) seems to work better for long term lubrication..
Saab 79-94 900 Right side failure is more common than left (especially on 900 Automatic cars) Due to exhaust location
Saab 900 94-98 drivers side tends to go bad more frequently than the passenger side.
Saab 9000 86-98 Drivers side tends to fail more often
Saab 93 98-2003 Passenger side failures are more common
Saab 95 98-2005 Drivers side failures are more common
SAAB 900
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 34
- Užsiregistravo: 2008 Geg 03, 13:07
- Miestas: Šiauliai
Audris rašė:Bala žino ar čia vidinė granata; nors visaip būna. Patikrinti galima paspaudus gazą - gerokai pakėlus sukimo momentą, esant susidėvėjusiai granatai, atsiranda vibracija; numetus gazą ji beveik dingsta.
Taip nebegazuojant vibracija dingsta. Atsiranda tik esant didinamai traukai.
SAAB 9-3, 2,0 TS, MY06
SAAB 9-5 SE 2,3 LPT, MY98
SAAB 9-5 SE 2,3 LPT, MY98
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių