Atėjo ta diena, kai nuvariau savi saab į kemi pakeisti sankabos guolio. Labai jau sukietėjusi jin buvo. Na nuvariau, palikau. Pakeitė guolį, norėjo keist visą sankabą, bet pasakiau kad pakeistų tik diską, pats apžiūrėjęs, nors kai rimtas meistras apžiūrėjo seną diską, tai juoktis pradėjo. Ir iš tikro, diskas dar geras. Bet problema ta, kad kai surinko, tai užorino visą sankabą ir stabdžių sistemą. Teko tvarkytis pačiam pas rimtus žmones. Esu ne kartą girdėjęs, kad kemi nesugeba nieko doro remontuoti, saab irgi nesugeba tvarkyti. Nors skelbiasi, kad yra saab remontuojantis servisas, tačiau ten dirba nemokšos. Geriau varyt saab į firminį servisą, ten brangiau vos vos, bet ir gerai padaro. O kemi servisas, kur remontavau, tai Vilniuje, prie angaro, netoli verslo trikampio. Būkite atsargūs, varydami SAAB į KEMI.
P.S. Tam kemi toks sustras vadybininkas dirba, gerai pakalbantis ir kažką išmanantis, tai ir įkalba. O meistrai tai nieko nesiorientuoja apie SAAB
SAAB remontas KEMI servise
- Vitoldas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 20
- Užsiregistravo: 2007 Gru 12, 20:52
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 22
- Užsiregistravo: 2009 Kov 31, 13:33
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 19
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 17:50
- Miestas: Vilnius
- gedas666
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 87
- Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
- Miestas: Vilnius
Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.
9-5 Aero, MY2002, AT
- gedas666
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 87
- Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
- Miestas: Vilnius
Sigi rašė: Meistras niekam tikę..., pats nusimanai, o "davažiavęs" iki tiek, kad šarnyras mirštąs nieko negirdėjai ir nejutai? Arba trečias tave tiesiog išdūrė
Tai dėl to ir važiavau, kad įtarimas kilo dėl šarnyro, o pats neturiu, kur pažiūrėt. Ir jei jau pinigus moku, tai tikiuosi ir kvalifikuoto atsakymo
9-5 Aero, MY2002, AT
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
gedas666 rašė:Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.
pas mane atvirkscias variantas buvo...
A1 prie kuro aparaturos Vln...
auto tikrinamas pagal programa saugus automobilis (gal 20-30 poziciju)
tikrinimo perliukai:
-nustato kad sudilusios kaladeles...- jega, kalades (visos 4) keistos buvo pries kokius 5000-6000 km... (ardant masina dar po 2 meteliu kalades dar buvo rastos geros)
- nustatoma kad truksta alyvos- bicelis tikrina istraukes sciupa ir jo "neisukdamas" atgal...
-stabdziai ir ABS veikia gerai... kaip tai nustate be stendo ir net neuzvedes masinos- net neisivaizduoju- matyt ekstrasensas...
- begiu dezes tepalo lygi patikrin irgi ekstrasensiskai...- net nerado kaip ji tikrinti (varztas nuo pr kp rato puses)
-visos sviesos veikia- va tik beda - ivaziavau isjungtom sviesom, o jis ju net nebuvo ijunges...
-kuro filtra irgi kazkaip ... patikrino. tiesa kiek maciau tai jo net neziurejo, gal nerado...
- topas buvo kada bicas uzkelia masina ant keltuvo, nuima priekini vair. puses rata ir ima nuardydineti posparni...- klausiu ka cia daro, atsakymas- taigi ten oro filtras reikia patikrinti
va cia jau mano kantrybe truko- liepiau sukti rata atgal ir nekisti nagu.
rezultate suraso saskaita/pasiulyma trukumu salinimui- kaina virs 1200 Lt...
paneriu 64a susitvarkiau kazkur uz 200 Lt.
Isvada- tokiu kreivarankiu kaip A1 reikia dar paieskoti gerai...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 691
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
jo..man jie taip patvarkė(pakeitė priek stabdžių diskus),kad dūmai savaitę rūko,o kai atvažiavau pasiskųsti..tai pasiūlė dar pavažinėti."galiu ,sako,perrinkt,bet bus tas pats"pjezo rašė:gedas666 rašė:Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.
pas mane atvirkscias variantas buvo...
A1 prie kuro aparaturos Vln...
auto tikrinamas pagal programa saugus automobilis (gal 20-30 poziciju)
tikrinimo perliukai:
-nustato kad sudilusios kaladeles...- jega, kalades (visos 4) keistos buvo pries kokius 5000-6000 km... (ardant masina dar po 2 meteliu kalades dar buvo rastos geros)
- nustatoma kad truksta alyvos- bicelis tikrina istraukes sciupa ir jo "neisukdamas" atgal...
-stabdziai ir ABS veikia gerai... kaip tai nustate be stendo ir net neuzvedes masinos- net neisivaizduoju- matyt ekstrasensas...
- begiu dezes tepalo lygi patikrin irgi ekstrasensiskai...- net nerado kaip ji tikrinti (varztas nuo pr kp rato puses)
-visos sviesos veikia- va tik beda - ivaziavau isjungtom sviesom, o jis ju net nebuvo ijunges...
-kuro filtra irgi kazkaip ... patikrino. tiesa kiek maciau tai jo net neziurejo, gal nerado...
- topas buvo kada bicas uzkelia masina ant keltuvo, nuima priekini vair. puses rata ir ima nuardydineti posparni...- klausiu ka cia daro, atsakymas- taigi ten oro filtras reikia patikrinti
va cia jau mano kantrybe truko- liepiau sukti rata atgal ir nekisti nagu.
rezultate suraso saskaita/pasiulyma trukumu salinimui- kaina virs 1200 Lt...
paneriu 64a susitvarkiau kazkur uz 200 Lt.
Isvada- tokiu kreivarankiu kaip A1 reikia dar paieskoti gerai...
- domas.j
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 804
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 241
- Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- gedas666
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 87
- Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
- Miestas: Vilnius
- Oldb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 461
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
- Miestas: Vilnius
gedas666 rašė:Čia ne apie Panerius kitoj temoj buvo kalba, kad labai kapeiką mėgsta?
Apie Daudriu ir DP ten kalba berods ėjo...
O Paneriuose ir man paskutini karta sekretkes su pneumatika atsukinejo/užsukinejo, rezultatas - sudrošta sekretkes galva, neatsisukantys varžtai, reiks važiuot aiškintis.
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Oldb rašė:gedas666 rašė:Čia ne apie Panerius kitoj temoj buvo kalba, kad labai kapeiką mėgsta?
Apie Daudriu ir DP ten kalba berods ėjo...
O Paneriuose ir man paskutini karta sekretkes su pneumatika atsukinejo/užsukinejo, rezultatas - sudrošta sekretkes galva, neatsisukantys varžtai, reiks važiuot aiškintis.
kazkaip nesu mates pas juos pniaumatikos...
negi isigijo?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 545
- Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 23 ir 0 svečių