SAAB remontas KEMI servise

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
Vitoldas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 20
Užsiregistravo: 2007 Gru 12, 20:52
Miestas: Vilnius

SAAB remontas KEMI servise

Standartinė Vitoldas » 2009 Bal 07, 17:41

Atėjo ta diena, kai nuvariau savi saab į kemi pakeisti sankabos guolio. Labai jau sukietėjusi jin buvo. Na nuvariau, palikau. Pakeitė guolį, norėjo keist visą sankabą, bet pasakiau kad pakeistų tik diską, pats apžiūrėjęs, nors kai rimtas meistras apžiūrėjo seną diską, tai juoktis pradėjo. Ir iš tikro, diskas dar geras. Bet problema ta, kad kai surinko, tai užorino visą sankabą ir stabdžių sistemą. Teko tvarkytis pačiam pas rimtus žmones. Esu ne kartą girdėjęs, kad kemi nesugeba nieko doro remontuoti, saab irgi nesugeba tvarkyti. Nors skelbiasi, kad yra saab remontuojantis servisas, tačiau ten dirba nemokšos. Geriau varyt saab į firminį servisą, ten brangiau vos vos, bet ir gerai padaro. O kemi servisas, kur remontavau, tai Vilniuje, prie angaro, netoli verslo trikampio. Būkite atsargūs, varydami SAAB į KEMI. :D
P.S. Tam kemi toks sustras vadybininkas dirba, gerai pakalbantis ir kažką išmanantis, tai ir įkalba. :D O meistrai tai nieko nesiorientuoja apie SAAB :D
Tomas75
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Tomas75 » 2009 Bal 07, 17:50

Tas pats ir su "Martonu" ;)
Japonijos kibirų pramonė
Matausas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 22
Užsiregistravo: 2009 Kov 31, 13:33

Standartinė Matausas » 2009 Bal 07, 18:08

as pas pazistama varau, jis dirba saab centre tai viska supranta:)savo garaze padaro viska.Vakar keiciausi generatoriaus dirza ir guoli viena, tai 240 uz detales ir uz 40 lt pakeite tik dar , o saab centre vien dirza pakeist uz 700lt pasiule, kai skambinausi ..
900SE 2.0T 136kw
Ignas
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 19
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 17:50
Miestas: Vilnius

Standartinė Ignas » 2009 Bal 07, 21:36

Bet tai irgi keisti, varo velnias zino kur. O apie panerius nieko neteko girdeti? ;)
Vartotojo avataras
gedas666
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė gedas666 » 2009 Bal 07, 22:06

Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.
9-5 Aero, MY2002, AT
Vartotojo avataras
gedas666
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė gedas666 » 2009 Bal 07, 23:21

Sigi rašė: Meistras niekam tikę..., pats nusimanai, o "davažiavęs" iki tiek, kad šarnyras mirštąs nieko negirdėjai ir nejutai? Arba trečias tave tiesiog išdūrė :roll:

Tai dėl to ir važiavau, kad įtarimas kilo dėl šarnyro, o pats neturiu, kur pažiūrėt. Ir jei jau pinigus moku, tai tikiuosi ir kvalifikuoto atsakymo :!:
9-5 Aero, MY2002, AT
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 08, 08:24

gedas666 rašė:Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.



pas mane atvirkscias variantas buvo...


A1 prie kuro aparaturos Vln...
auto tikrinamas pagal programa saugus automobilis (gal 20-30 poziciju)
tikrinimo perliukai:
-nustato kad sudilusios kaladeles...- jega, kalades (visos 4) keistos buvo pries kokius 5000-6000 km... (ardant masina dar po 2 meteliu kalades dar buvo rastos geros)
- nustatoma kad truksta alyvos- bicelis tikrina istraukes sciupa ir jo "neisukdamas" atgal...
-stabdziai ir ABS veikia gerai... kaip tai nustate be stendo ir net neuzvedes masinos- net neisivaizduoju- matyt ekstrasensas...
- begiu dezes tepalo lygi patikrin irgi ekstrasensiskai...- net nerado kaip ji tikrinti (varztas nuo pr kp rato puses)
-visos sviesos veikia- va tik beda - ivaziavau isjungtom sviesom, o jis ju net nebuvo ijunges...
-kuro filtra irgi kazkaip ... patikrino. tiesa kiek maciau tai jo net neziurejo, gal nerado...
- topas buvo kada bicas uzkelia masina ant keltuvo, nuima priekini vair. puses rata ir ima nuardydineti posparni...- klausiu ka cia daro, atsakymas- taigi ten oro filtras reikia patikrinti
va cia jau mano kantrybe truko- liepiau sukti rata atgal ir nekisti nagu.


rezultate suraso saskaita/pasiulyma trukumu salinimui- kaina virs 1200 Lt...

paneriu 64a susitvarkiau kazkur uz 200 Lt.


Isvada- tokiu kreivarankiu kaip A1 reikia dar paieskoti gerai...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
juozux
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 691
Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė juozux » 2009 Bal 08, 09:26

pjezo rašė:
gedas666 rašė:Man tai A1 teko važiuoklę tikrintis. Pakėlė mašiną, pavaikščiojo kažkoks pacaniukas su lomiku, paklibino biškį ir sakė, kad nieko tokio, gal truputį šarnyras laisvokas, bet dar nieko tokio. Akivaizdžiai matėsi, kad aš už jį daugiau suprantu. Už 10 min. darbą paėmė 50 Lt. Po to nuvariau pas pažįstamą pasitikrint, tai sakė, kad laiku atvariau, nes šarnyras jau bet kuriuo metu galėjo išsimaut.
Ten tuose dideliuose servisuose pacukų visokių nepatyrusių pririnkta. Gal vienas kitas rimtesnis meistras ir užsilikęs, bet mažai šansų, kad pas jį papulsi.
Šiaip visada vadovaujuosiu taisykle, kad tik pas rekomenduotus meistrus reikia važiuot.



pas mane atvirkscias variantas buvo...


A1 prie kuro aparaturos Vln...
auto tikrinamas pagal programa saugus automobilis (gal 20-30 poziciju)
tikrinimo perliukai:
-nustato kad sudilusios kaladeles...- jega, kalades (visos 4) keistos buvo pries kokius 5000-6000 km... (ardant masina dar po 2 meteliu kalades dar buvo rastos geros)
- nustatoma kad truksta alyvos- bicelis tikrina istraukes sciupa ir jo "neisukdamas" atgal...
-stabdziai ir ABS veikia gerai... kaip tai nustate be stendo ir net neuzvedes masinos- net neisivaizduoju- matyt ekstrasensas...
- begiu dezes tepalo lygi patikrin irgi ekstrasensiskai...- net nerado kaip ji tikrinti (varztas nuo pr kp rato puses)
-visos sviesos veikia- va tik beda - ivaziavau isjungtom sviesom, o jis ju net nebuvo ijunges...
-kuro filtra irgi kazkaip ... patikrino. tiesa kiek maciau tai jo net neziurejo, gal nerado...
- topas buvo kada bicas uzkelia masina ant keltuvo, nuima priekini vair. puses rata ir ima nuardydineti posparni...- klausiu ka cia daro, atsakymas- taigi ten oro filtras reikia patikrinti
va cia jau mano kantrybe truko- liepiau sukti rata atgal ir nekisti nagu.


rezultate suraso saskaita/pasiulyma trukumu salinimui- kaina virs 1200 Lt...

paneriu 64a susitvarkiau kazkur uz 200 Lt.


Isvada- tokiu kreivarankiu kaip A1 reikia dar paieskoti gerai...
jo..man jie taip patvarkė(pakeitė priek stabdžių diskus),kad dūmai savaitę rūko,o kai atvažiavau pasiskųsti..tai pasiūlė dar pavažinėti."galiu ,sako,perrinkt,bet bus tas pats"
EX saab 9000 cs 2.3T LEKTUVUX-NAIKINTUVUX
Volvo V70 T-5 geartronic '04
http://www.mozaikosideja.lt
Vartotojo avataras
domas.j
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 804
Užsiregistravo: 2006 Rgs 10, 17:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė domas.j » 2009 Bal 08, 10:48

kazkada senai, A1 servise keiciau pagrindini dirza, kita diena po pakeitimo turejau kelione i klaipeda, ties vieviu truko dirzas, sulankste voztuvus, teko keist varikli, ilgai su jais kariavau, bet nieko neislosiau, daugiau gyvenime ten kojos nekelsiu
Tai buvo ne su saab'u, o su toyota
Snatch
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1211
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
Miestas: Vilnius

Standartinė Snatch » 2009 Bal 08, 13:42

Ignas rašė:Bet tai irgi keisti, varo velnias zino kur. O apie panerius nieko neteko girdeti? ;)

Nevisada pyragai saldūs ir ten.
e85
Tomas75
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 241
Užsiregistravo: 2008 Spa 13, 12:48
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Tomas75 » 2009 Bal 08, 14:17

Tas tiesa,man dukart starterį nuiminėjo-uždėdinėjo,nors atvežiau su geru :-D patys nulaužė kažką,o aš dar ir sumokėjau už tai :lol:
Japonijos kibirų pramonė
Vartotojo avataras
gedas666
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 87
Užsiregistravo: 2008 Gru 21, 18:16
Miestas: Vilnius

Standartinė gedas666 » 2009 Bal 08, 22:28

Čia ne apie Panerius kitoj temoj buvo kalba, kad labai kapeiką mėgsta?
9-5 Aero, MY2002, AT
Vartotojo avataras
Oldb
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 461
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 18:42
Miestas: Vilnius

Standartinė Oldb » 2009 Bal 09, 06:18

gedas666 rašė:Čia ne apie Panerius kitoj temoj buvo kalba, kad labai kapeiką mėgsta?

Apie Daudriu ir DP ten kalba berods ėjo...
O Paneriuose ir man paskutini karta sekretkes su pneumatika atsukinejo/užsukinejo, rezultatas - sudrošta sekretkes galva, neatsisukantys varžtai, reiks važiuot aiškintis.
SAAB'alas NG 900 S coupe B234 MY96 - buvo
Volvo 855 T-5R wagon B5204T MY 95 green shadow - buvo
VW Sharan 1.9 TDI 1Z MY96 green bug
Nissan X-Trail T31 2.0 MR20DE MY2009 chitrila
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2009 Bal 09, 07:11

Oldb rašė:
gedas666 rašė:Čia ne apie Panerius kitoj temoj buvo kalba, kad labai kapeiką mėgsta?

Apie Daudriu ir DP ten kalba berods ėjo...
O Paneriuose ir man paskutini karta sekretkes su pneumatika atsukinejo/užsukinejo, rezultatas - sudrošta sekretkes galva, neatsisukantys varžtai, reiks važiuot aiškintis.



kazkaip nesu mates pas juos pniaumatikos...
negi isigijo?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Tikras
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 545
Užsiregistravo: 2008 Bal 07, 18:15

Standartinė Tikras » 2009 Bal 14, 22:28

jus man geriau patarkit kurie specai gale identifikuoti kas pakaboj barska???
Daudrius, Aeropolis ir TA nieko neranda !
barskejimas girdisi vaziuojant per duobutes 20-40 km/h
ex 9-3SS

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 18 ir 0 svečių