Sveiki,
Teko susidurti su problemele, po kurios laikinai esu be masinos.
Vakarykstis vaziavimas i Klaipeda. Kazkur uz Raseiniu uzsidege alyvos slegio indikatorius. Pirma mintis buvo, kad truksta alyvos (na keite senokai ZR, bet dar pagal ju nurodymus 2000 km galejau vaziuoti, nesikeisti alyvos). Tad sustojau, nusipirkau 5W40 alyvos 1 Ltr, uzpiliau. Uzvedus masina, tas indikatorius uzgeso. Bet po 10 - 15 km vel uzsidege. Na dar karta sustojau ir vel uzpiliau 1 Ltr alyvos. vel uzvedus indikatorius nesviete. Bet po tam tikro laiko vel indikatorius isiziebe. Pagalvojau, kad indikatorius kvailioja, tad ignoravau. Bet gan greitai pradejo kristi greitis ir is masinos priekio atejo degesiu kvapas. Teko sustoti. Issikvieciau uosvi ir su jo pagalba atvaziavau i Klaipeda. (Vaziavau apie 60 km/h greiciu). Uosvis vaziavo is paskos ir sake, kad is ismetamojo vamzdzio iseidavo balti-melsvi dumai.
Teko palikti masina Klaipedoje, o paciam grizti i Vilniu autobusu.
Paziurejus i alyva, tai matesi medziaga panasi i majoneza (baltos spalvos mase, atsirandanti po saltu dienu/naktu alyvoje ). Ankstesneje masinoje (Citroen), tai susidarydavo, kai uzsikimsdavo alsuoklis. Tad spejimas ir siuo atveju, kad uzsikimso alyvos padavimo i varikli kokia nors slangele ar kas nors (na ant tiek smulkiai nezinau kas ten yra masinoje) tuo "majonezu". ZR pasake, kad gal karterio ventiliacija yra uzsikimsus (ir reiketu isvalyti ja), bet pasake, kad smulkiau pasakytu, jei turetu ta masina. Uosvis tikriausiai varys i Ratai servisa Klaipedoje (daugiau bent jau as nezinau servisu Klaipedoje).
Tad trumpai tiek: gal turite kokiu komentaru ir pastebejimu.
Dar uosvis klause, ar gal tam tureti itakos greiciu deze (nes vaziuojant 120 km/h greiciu indikatorius uzsidegdavo kas 10/15km, o vaziuojant apie 60 km/h greiciu, tai nuvaziavau 40 km ir indikatorius neuzsidege). Greiciu deze - automatas.
Aciu,
Problemos susijusios su alyvos slegio indikatoriumi
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
- sabusa
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1056
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:00
- Miestas: Klaipėda- Kaunas
- Contact:
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 25, 15:39
- Miestas: Vilnius
Re: Problemos susijusios su alyvos slegio indikatoriumi
zeraras rašė:Sveiki,
Teko susidurti su problemele, po kurios laikinai esu be masinos.
Vakarykstis vaziavimas i Klaipeda. Kazkur uz Raseiniu uzsidege alyvos slegio indikatorius. Pirma mintis buvo, kad truksta alyvos (na keite senokai ZR, bet dar pagal ju nurodymus 2000 km galejau vaziuoti, nesikeisti alyvos). Tad sustojau, nusipirkau 5W40 alyvos 1 Ltr, uzpiliau. Uzvedus masina, tas indikatorius uzgeso. Bet po 10 - 15 km vel uzsidege. Na dar karta sustojau ir vel uzpiliau 1 Ltr alyvos. vel uzvedus indikatorius nesviete. Bet po tam tikro laiko vel indikatorius isiziebe. Pagalvojau, kad indikatorius kvailioja, tad ignoravau. Bet gan greitai pradejo kristi greitis ir is masinos priekio atejo degesiu kvapas. Teko sustoti. Issikvieciau uosvi ir su jo pagalba atvaziavau i Klaipeda. (Vaziavau apie 60 km/h greiciu). Uosvis vaziavo is paskos ir sake, kad is ismetamojo vamzdzio iseidavo balti-melsvi dumai.
Teko palikti masina Klaipedoje, o paciam grizti i Vilniu autobusu.
Paziurejus i alyva, tai matesi medziaga panasi i majoneza (baltos spalvos mase, atsirandanti po saltu dienu/naktu alyvoje ). Ankstesneje masinoje (Citroen), tai susidarydavo, kai uzsikimsdavo alsuoklis. Tad spejimas ir siuo atveju, kad uzsikimso alyvos padavimo i varikli kokia nors slangele ar kas nors (na ant tiek smulkiai nezinau kas ten yra masinoje) tuo "majonezu". ZR pasake, kad gal karterio ventiliacija yra uzsikimsus (ir reiketu isvalyti ja), bet pasake, kad smulkiau pasakytu, jei turetu ta masina. Uosvis tikriausiai varys i Ratai servisa Klaipedoje (daugiau bent jau as nezinau servisu Klaipedoje).
Tad trumpai tiek: gal turite kokiu komentaru ir pastebejimu.
Dar uosvis klause, ar gal tam tureti itakos greiciu deze (nes vaziuojant 120 km/h greiciu indikatorius uzsidegdavo kas 10/15km, o vaziuojant apie 60 km/h greiciu, tai nuvaziavau 40 km ir indikatorius neuzsidege). Greiciu deze - automatas.
Aciu,
Kiek supratau tepalo pripyliai 2 ltr. net neziurejes ar jo reikia ? Tokiu atveju esant per daug tepalo ji sekmingai "suvalgys", is ten ir dumai melyni greiciausiai. O ta "majonezo" emulsija daug labai mano galva nezada, ar tik galvos tarpine nebus trukus ? Kokia busena su antifrizu ? Kartais buna uzsikises tepalo filtras, tada krenta slegis - ant laisvu (nedideliu) apsuku slegio gali pakakt, o esant daugiau apsuku kompas duoda signala, kad kazkas negerai.
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
Tai stai uosvis buvo tame servise Ratai Klaipedoje. Tai ju verdiktas (nuomone) yra tai, kad buvo neteisingai naudojama turbina per salcius ir ji dabar parejo. Per sparnelius alyva patenka i vidaus degimo sistema ir iseina su melsvais dumais. Tai gi uz klaidas teks brangiai moketi. Dabar gal klausimelis, gal kas turi masiniuka ar pazistamu, kas galetu parvaryti masina is Klaipedos i Vilniu. Nes servisu transportuotojai gan daug praso uz km. Tai gal kas pazista koki tralista, kuris parveztu masina is Klaipedos?
Aciu,
Aciu,
zeraras rašė:Tai stai uosvis buvo tame servise Ratai Klaipedoje. Tai ju verdiktas (nuomone) yra tai, kad buvo neteisingai naudojama turbina per salcius ir ji dabar parejo. Per sparnelius alyva patenka i vidaus degimo sistema ir iseina su melsvais dumais. Tai gi uz klaidas teks brangiai moketi. Dabar gal klausimelis, gal kas turi masiniuka ar pazistamu, kas galetu parvaryti masina is Klaipedos i Vilniu. Nes servisu transportuotojai gan daug praso uz km. Tai gal kas pazista koki tralista, kuris parveztu masina is Klaipedos?
Aciu,
Tiesiog negalima spaust tapkės kol mašina neįšilus ir turbina nėra gerai aušinama; Keista kad dėl kelių tokių pasivažinėjimų visiškai pareitų..
Jaučiu kad galima būtų atsijungt turbiną (tepalo ir aušinimo skysčio šlangas atjungt nuo turbos ir sujunt tiesiai; oro padavimą - tiesiai iš filtro, nuimt ten tą "kojelę" kad neatidarinėtų turbos) ir parvažiuot namo. Nebent nesinori krapštytis..
Pataisykit jei klystu :)
- Martaz
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 222
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 21:06
- Miestas: Vilnius
- Contact:
zeraras rašė:Tai stai uosvis buvo tame servise Ratai Klaipedoje. Tai ju verdiktas (nuomone) yra tai, kad buvo neteisingai naudojama turbina per salcius ir ji dabar parejo. Per sparnelius alyva patenka i vidaus degimo sistema ir iseina su melsvais dumais. Tai gi uz klaidas teks brangiai moketi. Dabar gal klausimelis, gal kas turi masiniuka ar pazistamu, kas galetu parvaryti masina is Klaipedos i Vilniu. Nes servisu transportuotojai gan daug praso uz km. Tai gal kas pazista koki tralista, kuris parveztu masina is Klaipedos?
Aciu,
gali kainuoti ir ne super brangiai, jei tikrai turbina, tai kreipkis i http://www.turboservisas.lt
Gaila, kad del pargabenimo nieko negaliu padeti. Nebandei ieskoti vezimuko? kad tik prieki uzkelt ant jo ir parsivezt?
Ar ir tokiu budu automato negalima vilkti?
9-3 Anniversary NOT so soon...
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
- Shumeras
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1051
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 00:32
- Miestas: Vilnius
- Contact:
UmR rašė:zeraras rašė:Tai stai uosvis buvo tame servise Ratai Klaipedoje. Tai ju verdiktas (nuomone) yra tai, kad buvo neteisingai naudojama turbina per salcius ir ji dabar parejo. Per sparnelius alyva patenka i vidaus degimo sistema ir iseina su melsvais dumais. Tai gi uz klaidas teks brangiai moketi. Dabar gal klausimelis, gal kas turi masiniuka ar pazistamu, kas galetu parvaryti masina is Klaipedos i Vilniu. Nes servisu transportuotojai gan daug praso uz km. Tai gal kas pazista koki tralista, kuris parveztu masina is Klaipedos?
Aciu,
Tiesiog negalima spaust tapkės kol mašina neįšilus ir turbina nėra gerai aušinama; Keista kad dėl kelių tokių pasivažinėjimų visiškai pareitų..
Jaučiu kad galima būtų atsijungt turbiną (tepalo ir aušinimo skysčio šlangas atjungt nuo turbos ir sujunt tiesiai; oro padavimą - tiesiai iš filtro, nuimt ten tą "kojelę" kad neatidarinėtų turbos) ir parvažiuot namo. Nebent nesinori krapštytis..
Pataisykit jei klystu
kubilinas ))
P.S. gal ir neklysti...
www.vdk.lt + SAAB
- draivas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1101
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- zeraras
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 09:40
- Miestas: Vilnius
kol kas nekaip. Buvo manyta su broliu parsivaryti masina issinuomavus priekaba. Bet paskui paaiskejo, kad pas ji masinoje nera kablio, tad ir nera kaip priekabos prikabinti. Tad gal gales is forumo dalyviu kas padeti partempti (t.y. issinuomuoti priekaba, prikabinti prie masinos ir nuvaziavus i klaipeda parsivaryti) O jei nepavyks, tai tada jau treileriukas (kas kainuoja zymiai brangiau). O siaip siuo metu sedziu Amsterdame, tad masinos reikalais galesiu uzsiimti gal po 2 ar 3 savaiciu. Tad kolegos, jei kas gali padeti po 2 ar 3 savaiciu su masinos partempimu, tai labai prasau padeti. Aciu,
- baas
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:31
- Miestas: Vilnius
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių