Puslapis 26

Parašytas: 2007 Bal 26, 22:57
ALDU
Snatch rašė:Buvo efektas?

Sunru pasakyti. Dėl Volgos - neprisimenu jau ir trumpai ja važinėjau, o audinej tiesiog po pirkimo visus skysčius keičiau. Nutariau praplauti tai, ką galėjau pats padaryti.

Parašytas: 2010 Bal 09, 08:07
Renatas
Panašu, kad susilaukiau ir aš problemėliu su aušinimo sistema.
Atvažiavau prie darbo, užgesinau automobilį, išlipau, užrakinau. Pasigrožėjau čiulbančiais paukštukais, ir staiga girdžiu, kad pradėjo kažkur tekėti skystis. Pasižiūriu iš po mano automobilio sau teka aušinimo skystis, atidarius kapota pamačiau, kad nuspjautas aušinimo skysčio plėtimosi talpos kamštis ir iš jos pilasi aušinimo skystis, nubėgo koks 0,5-1 litro, po to sėdo sėdo ir nusėdo beveik ant plėtimosi indo dugno . Temperatūrą rodė normalia, jokių kitokių lempučių ar užrašų nemetė.
Dabar spėlioju, kokios priežastis - tarpinė ar tiesiog pripiliau truputi per daug skysčio (šeštadieni papildžiau truputi aušinimo skysčio, variklis buvo šaltas). :scratch:

Parašytas: 2010 Bal 09, 09:17
Perkūnas
Skyscio papildymas,tai tikrai ne prie ko.Gal pats kamstis sugedo,t.y. voztuvas.

Parašytas: 2010 Bal 09, 17:42
Juozapas
nelabai įsivaizduoju kaip nesulaužant bakelio arba kamščio jį gali nupūst ir kokio slėgio reikia, greičiau šlangas nupūstų. O variantai tai gal kamštis nubuvo sandariai užsuktas kas yra blogai į sistemą oro tarpas įsimetė.

Parašytas: 2010 Bal 14, 13:50
Renatas
Taigi ta pačią dieną nuvariau auto į aeropolį. Palikau apžiūrai, po apžiūros - verdiktas - vairuotojas truputi žioplys ;) :roll: Kitaip tariant blogai (kreivai?) užsuktas plėtimosi indo danktelis.

Kartais baimės akys buna didelės....

Parašytas: 2010 Lap 09, 21:26
Romeo
Sveiki

Paveikslėlis

Uploaded with ImageShack.us

Problema: per mažą rodo temperatūrą. Sakyčiau termostatas, bet prie tokių rodyklės parodymų buvo įsijungęs ventiliatorius. Jei gerai įsidėmėjau važiuojant trasoj atrodo, jog rodyklė būna pakilusi praktiškai iki vidurio. O vat po miestą važinėjant - pavyzdys nuotraukoj. Prietaisų skydelis keistas, bet nemanau kad gali būti jame bėda. Yra tikimybė, kad gali būti temperatūros daviklis kaltas? Ir nuo ko įsijungia ventiliatorius? Nuo to pačio daviklio, kuris rodo prietaisų skydelyje temperatūrą? Sakau, gal pats ventiliatorius pjauna grybą ir įsijungia nelaiku, nes normaliai (nesidraskant) važinėjant šiandien buvo kelis kartus įsijungęs. Čia normalu esant tokiai lauko temperatūrai?

Parašytas: 2010 Lap 09, 22:19
cementukis
seip po miesta malantis ir prie sviesaforu daznai stovint yra normalu kad ventiliatorius isijungia, o kokie nors darbai variklio skyriuje nebuvo atliekami? man buvo kad tiesiog po sklende toks laidelis kabliuko principu buvo pasijudines tai jin panasiai rodydavo arba isvis nukrisdavo zemyn tai iki galo uzdejau ir susitvarke.

Parašytas: 2010 Lap 09, 22:29
Edgaras'
Pas mane šitam beveik visad taip.. Nervina, bet nieko nepadarysi. Šiek tiek baisu, kad nežinau kokia rodyklės padėtis yra "per daug". O pradeda jin keliaut keli mm už mėlynos ribos pradžios.

Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje (pataisykit jei klystu), arba yra dar kažkoks režimas, kada jis įjungtas pastoviai - man taip buvo, kai gerokai trūko aušinimo skysčio.

Parašytas: 2010 Lap 09, 23:48
trulikas
pas kolega su ausinimo rodykle irgi pievos. pasikeite termostata ir trasoje vaziuojant rodykle visada rodo zemiau vidurio. kame bedos?

Parašytas: 2010 Lap 10, 08:37
i4rilu
Yra 2 temperaturos davikliai: vienas radiatoriuje, pagal kuri ventiliatorius jungiasi, kitas variklio sone, vairuotojo puseje, toks nuogas laidelis uzmautas matosi.

Del mazesnes rodomas temperaturos gali buti kaltas "vėsesnis" termostatas. Ju yra dvieju temperaturu - 82C ir 89C. As per nezinojima susidejau 82C, nes tik toki vieninteli pasiule parduotuveje, uztai niekada ir nestovi per viduri temp. rodykle skydelyje, visados zemiau.

Teoriskai musu klimato juostai geriau 89C deti (kiek skaiciau saabcentral foruma). Na bet as jau >4 metu taip vazineju :)

Parašytas: 2010 Lap 10, 09:38
Romeo
i4rilu rašė:Yra 2 temperaturos davikliai: vienas radiatoriuje, pagal kuri ventiliatorius jungiasi, kitas variklio sone, vairuotojo puseje, toks nuogas laidelis uzmautas matosi.

Del mazesnes rodomas temperaturos gali buti kaltas "vėsesnis" termostatas. Ju yra dvieju temperaturu - 82C ir 89C. As per nezinojima susidejau 82C, nes tik toki vieninteli pasiule parduotuveje, uztai niekada ir nestovi per viduri temp. rodykle skydelyje, visados zemiau.

Teoriskai musu klimato juostai geriau 89C deti (kiek skaiciau saabcentral foruma). Na bet as jau >4 metu taip vazineju :)


Bet ar dėl to ventiliatorius neturėtų įsijungti stovint rodyklei per vidurį? Dabar toks vaizdas, jog ventiliatorius "galvoja", kad temperatūra pasiekė tokią ribą ir reikia įsijungti. O skydelis rodo kad dar nėra pasiekta ta riba. Tai arba skydelio daviklis meluoja, arba ventiliatoriaus.

Parašytas: 2010 Lap 10, 11:05
PRUSAS
dar yra daviklis uz starterio i bloka , taip pat plikas laidukas maunasi. Nezianu ar pas visus , bet pas maniski yra.

Parašytas: 2010 Lap 10, 11:36
Maximus
Sitam variante (masina 96m ir jaunesne) 95% kad kaltas pats skydelis.
Siulau ikisti savo senaji spidometra laikinam pabandymui.

Man asmeniskai geriau 82C termostatas, toki ir nusipirkau pakeitimui.
Nes baisiau kad masina neperkaistu vasara (ar dar prisimenat sia vasara?).
Nei kad butu salciau ziema (juk vistiek virsutinese rubuose salone sedim dazniausiai).
Ir siaip, kuo saltesnis variklis tuo geriau

Parašytas: 2010 Lap 10, 11:39
aurissan
Pritariu Maximus, geriau variklis neįkaitės nei per karšta.

Parašytas: 2010 Lap 10, 11:41
Atoms
Maximus rašė:Sitam variante (masina 96m ir jaunesne) 95% kad kaltas pats skydelis.
Siulau ikisti savo senaji spidometra laikinam pabandymui.

Man asmeniskai geriau 82C termostatas, toki ir nusipirkau pakeitimui.
Nes baisiau kad masina neperkaistu vasara (ar dar prisimenat sia vasara?).
Nei kad butu salciau ziema (juk vistiek virsutinese rubuose salone sedim dazniausiai).
Ir siaip, kuo saltesnis variklis tuo geriau


O kaip su kuro sąnaudom? Nepadidėja jos?