ausinimo sistema

Senų temų archyvas
Vartotojo avataras
ALDU
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1465
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė ALDU » 2007 Bal 26, 22:57

Snatch rašė:Buvo efektas?

Sunru pasakyti. Dėl Volgos - neprisimenu jau ir trumpai ja važinėjau, o audinej tiesiog po pirkimo visus skysčius keičiau. Nutariau praplauti tai, ką galėjau pats padaryti.
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2010 Bal 09, 08:07

Panašu, kad susilaukiau ir aš problemėliu su aušinimo sistema.
Atvažiavau prie darbo, užgesinau automobilį, išlipau, užrakinau. Pasigrožėjau čiulbančiais paukštukais, ir staiga girdžiu, kad pradėjo kažkur tekėti skystis. Pasižiūriu iš po mano automobilio sau teka aušinimo skystis, atidarius kapota pamačiau, kad nuspjautas aušinimo skysčio plėtimosi talpos kamštis ir iš jos pilasi aušinimo skystis, nubėgo koks 0,5-1 litro, po to sėdo sėdo ir nusėdo beveik ant plėtimosi indo dugno . Temperatūrą rodė normalia, jokių kitokių lempučių ar užrašų nemetė.
Dabar spėlioju, kokios priežastis - tarpinė ar tiesiog pripiliau truputi per daug skysčio (šeštadieni papildžiau truputi aušinimo skysčio, variklis buvo šaltas). :scratch:
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Standartinė Perkūnas » 2010 Bal 09, 09:17

Skyscio papildymas,tai tikrai ne prie ko.Gal pats kamstis sugedo,t.y. voztuvas.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Juozapas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2006 Gru 27, 05:57
Miestas: Marijampolė

Standartinė Juozapas » 2010 Bal 09, 17:42

nelabai įsivaizduoju kaip nesulaužant bakelio arba kamščio jį gali nupūst ir kokio slėgio reikia, greičiau šlangas nupūstų. O variantai tai gal kamštis nubuvo sandariai užsuktas kas yra blogai į sistemą oro tarpas įsimetė.
Renatas
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 183
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 14:30
Miestas: Vilnius

Standartinė Renatas » 2010 Bal 14, 13:50

Taigi ta pačią dieną nuvariau auto į aeropolį. Palikau apžiūrai, po apžiūros - verdiktas - vairuotojas truputi žioplys ;) :roll: Kitaip tariant blogai (kreivai?) užsuktas plėtimosi indo danktelis.

Kartais baimės akys buna didelės....
SAAB 9-5 AERO, MY 2001
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Lap 09, 21:26

Sveiki

Paveikslėlis

Uploaded with ImageShack.us

Problema: per mažą rodo temperatūrą. Sakyčiau termostatas, bet prie tokių rodyklės parodymų buvo įsijungęs ventiliatorius. Jei gerai įsidėmėjau važiuojant trasoj atrodo, jog rodyklė būna pakilusi praktiškai iki vidurio. O vat po miestą važinėjant - pavyzdys nuotraukoj. Prietaisų skydelis keistas, bet nemanau kad gali būti jame bėda. Yra tikimybė, kad gali būti temperatūros daviklis kaltas? Ir nuo ko įsijungia ventiliatorius? Nuo to pačio daviklio, kuris rodo prietaisų skydelyje temperatūrą? Sakau, gal pats ventiliatorius pjauna grybą ir įsijungia nelaiku, nes normaliai (nesidraskant) važinėjant šiandien buvo kelis kartus įsijungęs. Čia normalu esant tokiai lauko temperatūrai?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
cementukis
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 121
Užsiregistravo: 2010 Geg 14, 09:11
Miestas: Siauliai
Contact:

Standartinė cementukis » 2010 Lap 09, 22:19

seip po miesta malantis ir prie sviesaforu daznai stovint yra normalu kad ventiliatorius isijungia, o kokie nors darbai variklio skyriuje nebuvo atliekami? man buvo kad tiesiog po sklende toks laidelis kabliuko principu buvo pasijudines tai jin panasiai rodydavo arba isvis nukrisdavo zemyn tai iki galo uzdejau ir susitvarke.
SAAB 9000 2,3 TURBO 91' Dalimis
Opel Omega 2.5
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Lap 09, 22:29

Pas mane šitam beveik visad taip.. Nervina, bet nieko nepadarysi. Šiek tiek baisu, kad nežinau kokia rodyklės padėtis yra "per daug". O pradeda jin keliaut keli mm už mėlynos ribos pradžios.

Ventiliatorius jungiasi nuo daviklio radiatoriuje (pataisykit jei klystu), arba yra dar kažkoks režimas, kada jis įjungtas pastoviai - man taip buvo, kai gerokai trūko aušinimo skysčio.
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Lap 09, 23:48

pas kolega su ausinimo rodykle irgi pievos. pasikeite termostata ir trasoje vaziuojant rodykle visada rodo zemiau vidurio. kame bedos?
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Vartotojo avataras
i4rilu
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 266
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:33
Miestas: Kaunas

Standartinė i4rilu » 2010 Lap 10, 08:37

Yra 2 temperaturos davikliai: vienas radiatoriuje, pagal kuri ventiliatorius jungiasi, kitas variklio sone, vairuotojo puseje, toks nuogas laidelis uzmautas matosi.

Del mazesnes rodomas temperaturos gali buti kaltas "vėsesnis" termostatas. Ju yra dvieju temperaturu - 82C ir 89C. As per nezinojima susidejau 82C, nes tik toki vieninteli pasiule parduotuveje, uztai niekada ir nestovi per viduri temp. rodykle skydelyje, visados zemiau.

Teoriskai musu klimato juostai geriau 89C deti (kiek skaiciau saabcentral foruma). Na bet as jau >4 metu taip vazineju :)
EX SAAB 9-5 SE FPT, B205E (141 kW), '98, MT, LPG, baltas
EX SAAB 9000 CS, B202I (non-DI), '93, MT, LPG, sidabrinis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Standartinė Romeo » 2010 Lap 10, 09:38

i4rilu rašė:Yra 2 temperaturos davikliai: vienas radiatoriuje, pagal kuri ventiliatorius jungiasi, kitas variklio sone, vairuotojo puseje, toks nuogas laidelis uzmautas matosi.

Del mazesnes rodomas temperaturos gali buti kaltas "vėsesnis" termostatas. Ju yra dvieju temperaturu - 82C ir 89C. As per nezinojima susidejau 82C, nes tik toki vieninteli pasiule parduotuveje, uztai niekada ir nestovi per viduri temp. rodykle skydelyje, visados zemiau.

Teoriskai musu klimato juostai geriau 89C deti (kiek skaiciau saabcentral foruma). Na bet as jau >4 metu taip vazineju :)


Bet ar dėl to ventiliatorius neturėtų įsijungti stovint rodyklei per vidurį? Dabar toks vaizdas, jog ventiliatorius "galvoja", kad temperatūra pasiekė tokią ribą ir reikia įsijungti. O skydelis rodo kad dar nėra pasiekta ta riba. Tai arba skydelio daviklis meluoja, arba ventiliatoriaus.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
PRUSAS
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 427
Užsiregistravo: 2007 Bir 08, 12:31
Miestas: Kaunas

Standartinė PRUSAS » 2010 Lap 10, 11:05

dar yra daviklis uz starterio i bloka , taip pat plikas laidukas maunasi. Nezianu ar pas visus , bet pas maniski yra.
http://www.turbinuremontas.lt
9000 2.3 t. MY'93 AT vezantis :)
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė Maximus » 2010 Lap 10, 11:36

Sitam variante (masina 96m ir jaunesne) 95% kad kaltas pats skydelis.
Siulau ikisti savo senaji spidometra laikinam pabandymui.

Man asmeniskai geriau 82C termostatas, toki ir nusipirkau pakeitimui.
Nes baisiau kad masina neperkaistu vasara (ar dar prisimenat sia vasara?).
Nei kad butu salciau ziema (juk vistiek virsutinese rubuose salone sedim dazniausiai).
Ir siaip, kuo saltesnis variklis tuo geriau
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Lap 10, 11:39

Pritariu Maximus, geriau variklis neįkaitės nei per karšta.
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Lap 10, 11:41

Maximus rašė:Sitam variante (masina 96m ir jaunesne) 95% kad kaltas pats skydelis.
Siulau ikisti savo senaji spidometra laikinam pabandymui.

Man asmeniskai geriau 82C termostatas, toki ir nusipirkau pakeitimui.
Nes baisiau kad masina neperkaistu vasara (ar dar prisimenat sia vasara?).
Nei kad butu salciau ziema (juk vistiek virsutinese rubuose salone sedim dazniausiai).
Ir siaip, kuo saltesnis variklis tuo geriau


O kaip su kuro sąnaudom? Nepadidėja jos?
SAAB 9-5 2.3t AT '02

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 19 ir 0 svečių