saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Senų temų archyvas
IRMISAERO
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 11
Užsiregistravo: 2015 Lap 25, 21:57

saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė IRMISAERO » 2016 Bal 14, 21:40

sveiki gal kas susidurete su saab 95aero turbinos selegiu kiek galima pakelt slegi nekelent pavojaus motorui ar patikimi tie manual boost kontroleriai.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Mark » 2016 Bal 15, 07:24

1,2-1,3maximum
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė pjezo » 2016 Bal 16, 12:42

Mark rašė:1,2-1,3maximum


Gal žinoma koki daug maž būna parametrai su tokiu slėgio padidinimu?

Hp/Nm?

Realiai važiuojant tai labai pasijaučia?

Pas mane 250 Hp (niekas nedaryta), bet sąlyginiai tai pojūtis toks, kad "traukia" prasčiau nei ankstesnis SAAB 9000 su 200 Hp...
Kyla mintis kad gal verta kažkiek patobulinti...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Rudik » 2016 Bal 21, 11:51

Zmones, trauka nuo kw (hp) "ant poperiaus" nelabai priklauso, o pojutis tuo labiau... ;-)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Mark » 2016 Bal 21, 20:47

Tai gal kazkas su juo blogai kad trauka prasta.. Kaip Rudikas sake pagal jausma nenustatysi kiek kw yra o kiek pabego
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė pjezo » 2016 Bal 30, 19:49

Šiandien išmatuotas slėgis.

Maksimumas 1,05 baro.
Kiek pagooglinau- tai kaip ir AERO norma, ar gal net virš normos (skirtinguose šaltiniuose kaip norma nurodoma 0,9, kitur iki 1.0 bar)

Vakumo žarnelės patikrintos, sudėtos silikoninės, padarytas bypass modas:
http://www.saabcentral.com/forums/showt ... p?t=206993

EVAP perdarytas (buvo kiauras vožtuvas), silikoninė žarna, alu vožtuvas, perdarytas taip, kad padavimas tik į kolektorių (į turbinos paėmimą panaikintas)

Belieka tikrinti karterio ventiliaciją ir jos vožtuvą
va tik įdomu, auto pas mane 2004, bet pagal
http://www.mitt-eget.com/saab/informati ... .shtml#M04
atitinka "Model year 2005"- yra vožtuvas ant C žarnos.
Reiks tikrinti C ir D vožtuvus...

Jau imu galvoti, kad gal pas mano senąjį 9000 kažkas iki manęs buvo pačipavęs, nes trauka tikrai stipriau jausdavosi, o APC rodyklė lenkdavosi iki 2/3 raudonos padalos. Gaila tik kad slėgio nebuvau išmatavęs.
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Romeo » 2016 Bal 30, 21:28

Pjezo, tavo automatas ar mechaninis?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė pjezo » 2016 Bal 30, 21:55

Mechanika
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Romeo » 2016 Geg 01, 19:20

Na, mechanika smagesnė už automatą. Teko paminkyti ir mechaninį, ir automatą. Tai automatas, man pasirodė, kad visai nevažiuoja, o mechankė visai neblogai. Už 9000 stock FPT turėtų tikrai geriau važiuoti. Ir jei gyvas Aero tikrai abejoju ar bus lėtesnis už perprogramuotą S9k "apsiginklavusiu" Garrett`u. Bet užpakalio pojūčiais negali vadovautis. Reikia rimtesnių "pasvėrimų" :)
Beje, T7 ne slėgiu vadovaujasi, o oro kiekiu/mase.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Mark » 2016 Geg 01, 20:21

Gerai nurodo 0.9 ir 1 :P nes automato 0.9 mexanika 1.0 :)
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Rudik » 2016 Geg 02, 08:55

O kas ten su Garrett'u negerai?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Romeo » 2016 Geg 05, 07:40

Rudik rašė:O kas ten su Garrett'u negerai?

Viskas su juo gerai, tik kad greitai išsikvepia.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Rudik » 2016 Geg 08, 18:24

Nezinau kas ten pas ka issikvepia... Buvo Griffin 2.3T AT naudojime, neblogas buvo bussines-jet, aisku vienas bet.. jis buvo ne "ecopower" serijos (non Trionic), nekastruotas dar ... ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Romeo » 2016 Geg 09, 21:31

Jei tą patį bussines-jet būtum pabandęs su TD04 suprastum koks išsikvėpimas būdavo su Garrettu ;) Nors su automatu gal ir ne. Vargšas T25 nuo ~3,5k rpm neužpūsdavo baro net nenaudojant turbinos valdymo.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: saab 9-5 aero turbo kelimo slegis

Standartinė Rudik » 2016 Geg 11, 11:23

'95 Aero AT jau kazkaip netaip vaziuoja, ta prasme, viena karta traukia stipriai, uzminus kickdown'a, kita karta, siaip, tiesiog begejasi ir tiek, nezinai ko laukt is jo, manau beda ne T25, o Trionic'e...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių