Parašytas: 2009 Gru 04, 19:57
O nebijot ,kad su tokiu "alaus alaus" taisymo finalo tiesiojoje galima netik pataisyti ,bet ir nuitaisyti? :-D
maiklas rašė:Kadangi nusipirkau skyaero 9000 tai ir pratesiu jo tema. Savaitgaly teko siek tiek greitai palekti su 9000 ir po keliasdesimt kilometru, uzmynus iki dugno uzsidege check engine ir APC nekele slegio daugiau kaip puse oranzines. Snd nusiskaiciau klaidas kaip rasoma http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php ir po 6 sekundziu gavau keturis mirktelejimus. Tipo temperaturos dacikas. Bet as jo varza dar pries kelias savaites matavau ieskodamas kodel variklis sunkiai kuriasi saltas ir viskas ten buvo normos ribose.
Pagal klaidos atsiradimo simptomus labiau panasu kad cia ketvirta klaida is DI/APC, kas reiskia detonacijos davikly. Gal kas zinot, ar ECU gavus klaida is temparaturos daciko, APC pereina y avariny rezima ir nekelia slegio?
PRUSAS rašė:O tu Maximus patrukdyt pabandyk .
maiklas rašė:...Snd nusiskaiciau klaidas kaip rasoma http://www.saab9000.com/procedures/powe ... tcodes.php ir po 6 sekundziu gavau keturis mirktelejimus. Tipo temperaturos dacikas. Bet as jo varza dar pries kelias savaites matavau ieskodamas kodel variklis sunkiai kuriasi saltas ir viskas ten buvo normos ribose.
Pagal klaidos atsiradimo simptomus labiau panasu kad cia ketvirta klaida is DI/APC, kas reiskia detonacijos davikly...
maiklas rašė:...Gal kas zinot, ar ECU gavus klaida is temparaturos daciko, APC pereina y avariny rezima ir nekelia slegio?
maiklas rašė:Kita savaite statysiu savo 205 remontui, todel teks kasdien su 9000 pavazinet, tai galesiu paeksperimentuoti