Direct Ignition (DI) Cassette
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
- sarasand
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1371
- Užsiregistravo: 2007 Lie 17, 21:28
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Is esmes taip tik pirmosios kasetes buvo su papildomu laidu, o naujesnes jau tik su fiske, tau reikalinga be laido, tai is esmes jami nuo 94m bet kuria ir dedi, ner skirtumo ar nuo 9000 ar nuo 900 NG, net ir ant 9-3 OG pirmuju buvo raudonos.
Forume maciau yra skelbimu parduoda DI raudona, jamk ir nesuk galvos. Arba galiu nauja pasiulyt, bet kaina bus atitinkama
Forume maciau yra skelbimu parduoda DI raudona, jamk ir nesuk galvos. Arba galiu nauja pasiulyt, bet kaina bus atitinkama
SAAB 9-3 2.0t my03
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my07
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my02
EX SAAB 9-5 2,2TID my02
EX SAAB 9-5 Aero 2.3 my00
EX SAAB 9-3 2.0 Aero my00
EX SAAB 9000 Aero 2.0T my95
EX SAAB 9-3 SE 2.0t my02
EX SAAB 9000 2.3T my96
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 65
- Užsiregistravo: 2007 Gru 09, 19:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)
Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.
Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)
Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.
Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.
9-3 SE Coupe 2.0T '02
900 OG Cabrio
900 OG Cabrio
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
bokstas rašė:CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)
Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.
Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.
gali su sarasand pakontaktuoti del naujos. saab fanas uz naudota raudona 250 prase.
O vazinejant nieko nenutiks, gali nuvaziuoti ir apie 10-15k gali uzsilenkti ir dar anksciau. Siaip jei nenori skubeti keisti gali su deganciu CE pavazineti, jei jis savaime uzges po kazkiek tai km ar uzsivedimu, tai reiks, kad di tik siek tiek negaluoja, o ne visai raganu miskas ;]
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
- Atoms
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
- Miestas: Vilnius
bokstas rašė:CE uzsidege, nuskaicius gavau P1312 ir P1334.
Pagooglinau - DI mirsta / zvakes keist. Skirtingai nei pas kitus - pas mane jokiu simptomu nera (zvakes pravaziave buvo 8KKm)
Pasikeiciau zvakes...po gero 100 km vel zusidege CE - tie patys P1312/1334. Simptomu jokiu vis dar nera.
Kokios pasekmes vazinejant toliau ir nekeiciant DI?
Gal kas turite DI parduoti ar zinote kur pigiau gauti ? Nauja pas tiekejus baisiai brungi.
Pas mane panašiai buvo. CE tai užsidegdavo, tai užgesdavo. Pravažavau dar > 17kkm. Bet po to jau trauka akivaizdžiai dingo. Pakeitus DI viskas susitvarkė.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 65
- Užsiregistravo: 2007 Gru 09, 19:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
- Miestas: Vilnius
Direct Ignition (DI) Cassette
Sveiki,
prabėgus 10.000 km po SAAB įsigijimo prasidėjo nesklandumai. Kątik pakeičiau droselio sklendę ir greičiausiai gresia DI kasetės keitimas. Aeropolyje TECH2 nustatė, kad 1 ir 2 cilindrai kartais "nesudirba". Check engine tai atsiranda tai išnyksta. Gal kas nors žinote iš praktikos kiek ilgai tokia kasetė gali laikyti, truputį kišenę pakratė sklendė
O gal turit visai kitokių nuomonių dėl šios istorijos?
Ačiū už supratingumą ir SAAB modelis parašo skiltyje
prabėgus 10.000 km po SAAB įsigijimo prasidėjo nesklandumai. Kątik pakeičiau droselio sklendę ir greičiausiai gresia DI kasetės keitimas. Aeropolyje TECH2 nustatė, kad 1 ir 2 cilindrai kartais "nesudirba". Check engine tai atsiranda tai išnyksta. Gal kas nors žinote iš praktikos kiek ilgai tokia kasetė gali laikyti, truputį kišenę pakratė sklendė
O gal turit visai kitokių nuomonių dėl šios istorijos?
Ačiū už supratingumą ir SAAB modelis parašo skiltyje
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: Direct Ignition (DI) Cassette
Jubilee rašė:...
Laikyti kasete gali teoriskai nuo nulio iki 200k+ km, cia kaip pasiseks.
Praktikoj pasitaiko nuo kokio 1000km iki tu paciu 200k+.
Mirsta kasete pagrinde del blogu ar netinkamu zvakiu dazniausiai.
Bet buna ir kitu priezasciu.
Beje, ar kasete buvo originali? Jos buna kinietiskos dar, tu kaip tik pakanka ~10k km ar maziau.
Kas yra "cilindrai nesudirba" ir kokie klaidu kodai?
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 24
- Užsiregistravo: 2011 Vas 21, 08:19
- Miestas: Vilnius
Re: Direct Ignition (DI) Cassette
Pirkau auto iš Aeropolio, sakė, kad žvakes tikrai pakeičia prieš parduodant. Klaidos kodų nežinau, Aeropolyje klaidą nustatinėjo, tai pasakė, kad greičiausiai DI ir su tokiu sakiniu, kad praleidžia kažkaip 1 2 cilindrai, kai bus 1 2 3 4 tai nebeužsives.
Aišku po šitos klaidos ir 300 km sugedo droselio sklendė (mašina pradėjo purtytis prie laisvų sūkių ir dar užgesus porą kartų buvo), ją pakeitė ir tuomet vėl check engine. Ketinu važiuoti į Aeropolį kitą penktadienį patikrinimui ir jei vėl ta pati klaida, tikriausiai keisiu DI. Tai pirmasis SAAB todėl nesu labai kompetentingas šitam reikale
Aišku po šitos klaidos ir 300 km sugedo droselio sklendė (mašina pradėjo purtytis prie laisvų sūkių ir dar užgesus porą kartų buvo), ją pakeitė ir tuomet vėl check engine. Ketinu važiuoti į Aeropolį kitą penktadienį patikrinimui ir jei vėl ta pati klaida, tikriausiai keisiu DI. Tai pirmasis SAAB todėl nesu labai kompetentingas šitam reikale
SAAB 9-5 2.3t AT MY01
- Meshka
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 598
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 11, 21:21
- Miestas: Vilnius
Re: Direct Ignition (DI) Cassette
Jubilee rašė:Pirkau auto iš Aeropolio, sakė, kad žvakes tikrai pakeičia prieš parduodant. Klaidos kodų nežinau, Aeropolyje klaidą nustatinėjo, tai pasakė, kad greičiausiai DI ir su tokiu sakiniu, kad praleidžia kažkaip 1 2 cilindrai, kai bus 1 2 3 4 tai nebeužsives.
Aišku po šitos klaidos ir 300 km sugedo droselio sklendė (mašina pradėjo purtytis prie laisvų sūkių ir dar užgesus porą kartų buvo), ją pakeitė ir tuomet vėl check engine. Ketinu važiuoti į Aeropolį kitą penktadienį patikrinimui ir jei vėl ta pati klaida, tikriausiai keisiu DI. Tai pirmasis SAAB todėl nesu labai kompetentingas šitam reikale
Pažiūrėk skelbimų skyrių, kažkas nebrungiai siūlė juodas DI. Pas mane buvo toks bajeris, kad užvedus variklį užsidegė "check engine". Aš tiesiai į servisą, arčiausiai tuomet buvo "Žaibo ratas". Važiuojant nieko nesijautė, kad kažkas būtų "ne taip". Nuskaitė klaidą, pasirodo 3 ar 4 kartus užvedant variklį nesuveikus 1 ir 3 cilindrui užsidega ta klaida. Dėl išvardintų skaičių nesu garantuotas, nes tai buvo prieš kelis metus, beje kažkurioj temoj atrodo rašiau apie tai. Aišku pasikeičiau tą DI, bet senąją pasilikau kaip atsarginę, nes kiek ji tarnaus niekas nežino. Servise vyriokai minėjo, kad paprastai jos užlinksta be perspėjimo. Tai čia, suprask, lyg ir pasisekė.
9-5 '03 2.3t Arc
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 20 ir 0 svečių