ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
Parašytas: 2013 Rgp 05, 14:23
Sveiki,
prieš gerą pusmetį susidūriau su problema (9-5 MY01), kad retkarčiais pradėjo išsijunginėti spidometras ir užsidegdavo "check engine". Po kurio laiko problema tapo pastovia - neveikė ABS, TCS, spidometras, Cruise Control. Diagnostika parodė klaidą P1625, pagal kurią SAAB WIS siūlo ieškoti blogo kontakto grandinėje, "pajudinti laidus" (try jiggling the wires) ir tt. Padariau viską kas priklauso, peržiūrėjau ABS daviklių kontaktus, pravaliau dantukus ant diskų, ir deja - nieko. Tada kilo mintis dėl ABS bloko, o giliau paieškojus internete radau informaciją, kad tokie pat blokai stovi ir B5 Passat, kur atsiranda tokia pati problema, o jos priežastis labai banali - bloke atšoka kontaktas nuo pagrindinės plokštės. Šiai problemai spręsti yra keli būdai - ieškoti ABS bloko (jei pas jus su TCS, tada jis kitoks) iš ardomo automobilio, kas negarantuos jo ilgo veikimo (kainos apie 600 - 800 Lt pasak forumiečių), arba pirkti naują (~3000 Lt) arba - imtis remonto pačiam.
Remontas
Pradžioje pakankamai baisiai atrodo pats ardymas, nors nieko baisaus tame nėra. Labai gera pagalba ardant yra šis filmukas. Žiūrim tik kaip ardyti, niekur nieko nesiunčiam (vyriokas siunčia bloką remontui į vieną UK firmą).
https://www.youtube.com/watch?v=JfLUtLaiV4g
Išėmus bloką iš esmės galima važinėti tačiau geriau pasistengti, kad į tą vietą nepakliūtų drėgmės ir purvo.
Sekantis momentas yra bloko ardymas, kurį įgyvendinti galima atidžiai perskaičius šį draugų iš Rusijos post'ą. Dėmesio, kad blokas iš passat kreiptis nereikėtų, kadngi, kaip ir sakiau, jie vienodi. Problema aiški - atšokę du laideliai nuo korpuso į plokštę - abu ant to paties kontakto.
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=151674.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad blokas yra velniškai gerai užklijuotas, o plastikas aplink jį vos poros milimetrų storio su dar keliais milimetrais atsargos laisvai vietai viduje, todėl pjauti reikia labai atsargiai. Viduje rasite jautrią elektroniką, aplietą geliu, kuris saugo nuo drėgmės ir vibracijos, jo nuiminėti ir valyti nereikia. Na o visa kita žiūrėkite pagal paveikslėlius iš nuorodos. Tiesa, man litavimą atliko pažįstamas elektronikas, nes namie paprastu lituokliu nedrįsau remontuoti tokio jautraus įrenginio.
Sėkmės!
prieš gerą pusmetį susidūriau su problema (9-5 MY01), kad retkarčiais pradėjo išsijunginėti spidometras ir užsidegdavo "check engine". Po kurio laiko problema tapo pastovia - neveikė ABS, TCS, spidometras, Cruise Control. Diagnostika parodė klaidą P1625, pagal kurią SAAB WIS siūlo ieškoti blogo kontakto grandinėje, "pajudinti laidus" (try jiggling the wires) ir tt. Padariau viską kas priklauso, peržiūrėjau ABS daviklių kontaktus, pravaliau dantukus ant diskų, ir deja - nieko. Tada kilo mintis dėl ABS bloko, o giliau paieškojus internete radau informaciją, kad tokie pat blokai stovi ir B5 Passat, kur atsiranda tokia pati problema, o jos priežastis labai banali - bloke atšoka kontaktas nuo pagrindinės plokštės. Šiai problemai spręsti yra keli būdai - ieškoti ABS bloko (jei pas jus su TCS, tada jis kitoks) iš ardomo automobilio, kas negarantuos jo ilgo veikimo (kainos apie 600 - 800 Lt pasak forumiečių), arba pirkti naują (~3000 Lt) arba - imtis remonto pačiam.
Remontas
Pradžioje pakankamai baisiai atrodo pats ardymas, nors nieko baisaus tame nėra. Labai gera pagalba ardant yra šis filmukas. Žiūrim tik kaip ardyti, niekur nieko nesiunčiam (vyriokas siunčia bloką remontui į vieną UK firmą).
https://www.youtube.com/watch?v=JfLUtLaiV4g
Išėmus bloką iš esmės galima važinėti tačiau geriau pasistengti, kad į tą vietą nepakliūtų drėgmės ir purvo.
Sekantis momentas yra bloko ardymas, kurį įgyvendinti galima atidžiai perskaičius šį draugų iš Rusijos post'ą. Dėmesio, kad blokas iš passat kreiptis nereikėtų, kadngi, kaip ir sakiau, jie vienodi. Problema aiški - atšokę du laideliai nuo korpuso į plokštę - abu ant to paties kontakto.
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=151674.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad blokas yra velniškai gerai užklijuotas, o plastikas aplink jį vos poros milimetrų storio su dar keliais milimetrais atsargos laisvai vietai viduje, todėl pjauti reikia labai atsargiai. Viduje rasite jautrią elektroniką, aplietą geliu, kuris saugo nuo drėgmės ir vibracijos, jo nuiminėti ir valyti nereikia. Na o visa kita žiūrėkite pagal paveikslėlius iš nuorodos. Tiesa, man litavimą atliko pažįstamas elektronikas, nes namie paprastu lituokliu nedrįsau remontuoti tokio jautraus įrenginio.
Sėkmės!