Sveiki,
prieš gerą pusmetį susidūriau su problema (9-5 MY01), kad retkarčiais pradėjo išsijunginėti spidometras ir užsidegdavo "check engine". Po kurio laiko problema tapo pastovia - neveikė ABS, TCS, spidometras, Cruise Control. Diagnostika parodė klaidą P1625, pagal kurią SAAB WIS siūlo ieškoti blogo kontakto grandinėje, "pajudinti laidus" (try jiggling the wires) ir tt. Padariau viską kas priklauso, peržiūrėjau ABS daviklių kontaktus, pravaliau dantukus ant diskų, ir deja - nieko. Tada kilo mintis dėl ABS bloko, o giliau paieškojus internete radau informaciją, kad tokie pat blokai stovi ir B5 Passat, kur atsiranda tokia pati problema, o jos priežastis labai banali - bloke atšoka kontaktas nuo pagrindinės plokštės. Šiai problemai spręsti yra keli būdai - ieškoti ABS bloko (jei pas jus su TCS, tada jis kitoks) iš ardomo automobilio, kas negarantuos jo ilgo veikimo (kainos apie 600 - 800 Lt pasak forumiečių), arba pirkti naują (~3000 Lt) arba - imtis remonto pačiam.
Remontas
Pradžioje pakankamai baisiai atrodo pats ardymas, nors nieko baisaus tame nėra. Labai gera pagalba ardant yra šis filmukas. Žiūrim tik kaip ardyti, niekur nieko nesiunčiam (vyriokas siunčia bloką remontui į vieną UK firmą).
https://www.youtube.com/watch?v=JfLUtLaiV4g
Išėmus bloką iš esmės galima važinėti tačiau geriau pasistengti, kad į tą vietą nepakliūtų drėgmės ir purvo.
Sekantis momentas yra bloko ardymas, kurį įgyvendinti galima atidžiai perskaičius šį draugų iš Rusijos post'ą. Dėmesio, kad blokas iš passat kreiptis nereikėtų, kadngi, kaip ir sakiau, jie vienodi. Problema aiški - atšokę du laideliai nuo korpuso į plokštę - abu ant to paties kontakto.
http://passat-b5.ru/showthread.php?t=151674.
Svarbu atkreipti dėmesį, kad blokas yra velniškai gerai užklijuotas, o plastikas aplink jį vos poros milimetrų storio su dar keliais milimetrais atsargos laisvai vietai viduje, todėl pjauti reikia labai atsargiai. Viduje rasite jautrią elektroniką, aplietą geliu, kuris saugo nuo drėgmės ir vibracijos, jo nuiminėti ir valyti nereikia. Na o visa kita žiūrėkite pagal paveikslėlius iš nuorodos. Tiesa, man litavimą atliko pažįstamas elektronikas, nes namie paprastu lituokliu nedrįsau remontuoti tokio jautraus įrenginio.
Sėkmės!
ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
- Audriss99
- Asas
- Pranešimai: 1945
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 01, 23:24
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Re: ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
Panašiai atsitiko ir man. 900 NG vačiuojant per kelio nelygumus užsidegė ABS lemputė, išjungus ir vėl įjungus degimą katais užgesdavu; po kelių dienų nustojo rodyti spidometras ir odometras...
Po kelių valandų naršymo forumuose ir schemų studijavimo viską supratau. Kaltas arba kairės pusės galinis ABS jutiklis, arba jo laidas, arba ABS kompas. Apžiūrėjau laidą - pasirodo jį prakirto neteisingu kampu užveržta duslintuvo vamzdžio apkaba. Tokia čia bėda...
O veikimo schema tokia - visi ABS jutiklių signalai ateina į ABS kompą, iš jo jau minėto jutiklio signalas eina į prietaisų skydelį (tachometrą ir t.t.), o bendras integruotas signalas - į Trioniko kompą. Taip yra 900/9-3; kiek skaičiau 9-5 turi būti panašiai. Jutiklio varža yra apie 1.3-1.7 kiloomai. Prieš ardant ABS bloką galima jas pamatuoti; galima pamėginti sukeisti galinių jutiklių laidus - bent jau spidometras turi rodyti...
Po kelių valandų naršymo forumuose ir schemų studijavimo viską supratau. Kaltas arba kairės pusės galinis ABS jutiklis, arba jo laidas, arba ABS kompas. Apžiūrėjau laidą - pasirodo jį prakirto neteisingu kampu užveržta duslintuvo vamzdžio apkaba. Tokia čia bėda...
O veikimo schema tokia - visi ABS jutiklių signalai ateina į ABS kompą, iš jo jau minėto jutiklio signalas eina į prietaisų skydelį (tachometrą ir t.t.), o bendras integruotas signalas - į Trioniko kompą. Taip yra 900/9-3; kiek skaičiau 9-5 turi būti panašiai. Jutiklio varža yra apie 1.3-1.7 kiloomai. Prieš ardant ABS bloką galima jas pamatuoti; galima pamėginti sukeisti galinių jutiklių laidus - bent jau spidometras turi rodyti...
SAAB 900
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
Re: ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
Kitas kompas (tokiu pačiu part number) iš tokios pačios mašinos tinka ar reikia programuot/pririšt?
9-5 2,3t MY02
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2008 Rgp 25, 10:16
- Miestas: Kaunas
Re: ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
utah - deja, reikia pririšinėti bet kuriuo atveju, nebent dėsi tą patį suremontuotą.
SAAB 9-5 MY'01
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
<<Duobės nelopomos, o tik pakeičiama jų buvimo vieta...>>
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 106
- Užsiregistravo: 2011 Spa 15, 16:01
Re: ABS bloko elektrinės dalies remontas (9-5 MY01)
man keite abs bloko elektrine dali, tai pririsinet nieko nereikejo, masina saab 95 99metu
Saab 9-5 my99 2.0T 141kw CNM177 parduotas
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
saab 95 my03 Aero + chip ~200kw
Nauduotos saab dalys, visiems modeliams,PIGIAU
863210000
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių