
Ko reikia jeigu turim sedano rear seat galvos atlošą, kuris nebesifiksuoja ir norim, kad jo atlenkimas vėl fiksuotųsi

– Kuo daugiau šviesos
– Bet kokio ilgumo plokščios liniuotės
– Specifinio plokščio atsuktuvo su grioveliu / Y formos antgaliu
– L formos rakto (gali praversti)
Priežastis kodėl nesifiksuoja:
Taigi imam savo atlošą ir atkabinam jo apačioje apmušalo kraštus.
Mažų šoninių traukt nebūtina, nors kaip ir vidurinis didelis išsitraukia labai nesunkiai, o viduriniam mažesniam pravers liniuotė, taipogi pastarąjį ištraukt padeda jo judinimas į šonus.
Ir pro plyšį matome mūsų atšokusios spyruoklės galą

Susirandam kuo daugiau šviesos, imam kažkokį pailgą daiktą, pageidautina su Y formos antgaliu ir lenkiam feat. stumiam spyruoklės galą atgal į angą

Kiek pasirodė geriausia tai daryt nulenkus metalines atlošo kojeles į priešingą galą nei 4-oje foto, kadangi tuomet tą plyšį, matomą pirmose trejose foto įmanoma pastatyt per centrą, kitu atveju jis bus kairėje, taigi teks toliau / labiau lenkt spyruoklės galą.
Pro tą patį plyšį/ tokiu pat principu tik išskrosto atlošo (MY98~01) sutvarkyt pavyko per ~5 sek. Tuo tarpu su abiem mano atlošais (MY03) sugaišau išties daug minučių. Niekaip ji nenorėjo lyst atgal, tad taipogi naudojau Torx L formos raktą, kad įstumt į vidų, galiausiai nežinau tiksliai kaip, bet visgi sulindo ir abu atlošai vėl fiksuojas!


p. s. Apmušalų kraštai atgal itin nesunkiai įsistato pasitelkiant į pagalbą bet kokį plokščią atsuktuvą.