Turbina

Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 22:50

Romeo rašė:..Sudaužyta karšta dalis?

Nera, jokios, karstos ar saltos turbinos dalies...
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 22:53

Ane?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Mark » 2014 Lap 14, 22:54

viskas ten yra ir taip vadina karsta, salta, sraiges :P o del turbos tai kaip spejimas kad gali but kaput is 10-3 buna blogai
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 22:56

Romeo rašė:Ane?

Ugu.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 22:58

Nu pas mano Saabą per tą turbokompresoriaus vietą kur eina išmetimas yra karščiau nei per tą vietą kur oras siurbiamas. Pas tavąjį turbūt kažkaip kitaip. Aušinasi azotu ir abidvi dalys šaltos? Ar atvirkščiai?:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 23:01

Ponai, nemaisom turbina su kompresorium.
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Mark
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 302
Užsiregistravo: 2014 Vas 07, 16:11
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Mark » 2014 Lap 14, 23:05

turbokompresorius, geriau skamba ? :lol:
Saab 9-5 Aero MY01 AT B235R + CHIP'su pakelis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 23:12

Ne, pas jį nėra karšos dalies:-)
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 23:14

Nezinau, ar geriau, bet jei zmogus neskiria, turbina nuo kompresoriaus... kaip cia nepapiz...davojus. ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 23:19

Viską tas žmogus puikiai skiria, tik pono noras pasipyzdavoti užtemdo blaivų protą, jog ta dalis per kurią sukasi išmetamosios dujos gali būti pavadinta karša dalimi. Nori pasiginčyti jog ji nekaršta?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 23:22

Noriu, kad turbina neturi saltos dalies.. is kiek litų?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 23:31

Na, ka pakibai, narstai interneta? ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 23:33

rudik900 rašė:Noriu, kad turbina neturi saltos dalies.. is kiek litu?


http://www.superchevy.com/how-to/engines-drivetrain/ghtp-1108-turbo-system-fabrication/
Hmm. Kaip čia dabar rašo apie karštą ir šaltą dalį? Jei yra karštesnė dalis bus ir šaltesnė. Beje, pats rašei kad nėra karštos dalies? Tai iš kiek litų, kad yra karšta dalis?
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Romeo
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 771
Užsiregistravo: 2009 Lie 17, 20:43
Miestas: Kaunas

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Romeo » 2014 Lap 14, 23:34

rudik900 rašė:Na, ka pakibai, narstai interneta? ;)


Ne, žiūrėjau kaip Žalgirį pribaigė.
Saab 9-5 2.3t Vector MY2005. TD04-15T, Stage 1 ir su dujine virykle po kapotu + E85
Ex Saab 9000 2.3 t CDE 96` buvęs LPT. TD04-15T + T7 APC. Po kapotu - dujinė virykė.
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Mark 9-5 Aero

Standartinė Rudik » 2014 Lap 14, 23:40

Romeo rašė:
rudik900 rašė:Noriu, kad turbina neturi saltos dalies.. is kiek litu?


http://www.superchevy.com/how-to/engines-drivetrain/ghtp-1108-turbo-system-fabrication/
Hmm. Kaip čia dabar rašo apie karštą ir šaltą dalį? Jei yra karštesnė dalis bus ir šaltesnė. Beje, pats rašei kad nėra karštos dalies? Tai iš kiek litų, kad yra karšta dalis?

Neatkreipei demesio, kad "cold side'' yra kobutese?
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 11 ir 0 svečių