Puslapis 13

Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Bir 22, 14:49
Shansas
Sveiki,

Tikiuosi pataikiau i ta forumo skilti.
Taigi is anksto noriu atsiprasyti uz klausimus kurie pasikartos ir buvo nagrineti kitose temuose ar kazkam atrodys jie kvaili ir 100 kartu aptarti. Perziurejau forumo temas tai neradau kazko panasaus i tai ko noriu paklausti.
Ir pradedam. Laikas bega ir pradedu vis labiau dometis Saab automobilias. Siuo metu ziuriu i:

SAAB 9-3 nuo 2008m benzinas su Turbina labiausiai akis linksta i 154kw varikli o galbut 2.8 v6 ?

Keletas klausimu.
1. Kaip tu varikliu patvarumas.
2. Cipuojasi? Saugiai iki kiek ?
3. Draugauja su dujomis?
4. Realios kuro saunaudos tiek benzinu tiek dujom, skaiciai domina ne ant popieriaus.
5. AWD sistema patvari? verta ieskot 4 varomu ratu automobili, ar brangesne eksploatacija
6. Kas skyriasi tarp Europos rinkai skirto automobilio ir JAV
7. Ar verta pasitaupyti pinigu ir pirkti 2.8 varikliu automobili ?

Lietuvos skelbimuose retai pasitaiko tokie modeliai, realiai jei ir pasirodo kaina buna labai skirtina. Nuo ko priklauso, kad kaina svyruoja nuo 25 iki 35-40k Lt kalbu apie automobili su 2.0T varikliu.
Jei automobilis gerus bukles tarkim metai 2008-2010 kiek +- galima moketi uz automobili, kad nepermoketi

Aciu uz pagalba.

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Bir 22, 17:51
CandyBoy
1. Patvarūs varikliai, problemų didelių nėra.
2. Čipuojasi ir gan gerai. 2.0T be jokių upgradu eina iki ~250AG ir ~350nm.
3. Su dujom labai gerai draugauja visi varikliai.
4. Mano 154kW 2.0T automatas mieste Vilniuje ~15L bendzo ir apie ~18 dujų. Važinėju jaunatviškai :D, bet žmonės sako kad jiem valgo ~12-13L, gal pas mane kažkas blogai, bet visa mašina išpurtyta skersai išilgai ir nieko blogo nerasta, kas darytų įtaką tokiom sąnaudom.
5. AWD neimk jokiais būdais, gali nueiti į bankrotą :D
6. Niekas nesiskiria apart spidometro, atšvaitų bamperiuose.
7. 2.8T smagus variklis, gal ir vertėtų apsvarstyti šį variantą. Bet kad jis brangesnis tūrėtų būti už 2.0T tai tikrai ne.

Už bendzininį saaba tokių metų kaip tu nori, nemokėčiau daugiau ~28k LT.

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Bir 24, 21:09
Mark
Gi sakau tarpine reiktu pakeis ir viskas bus gerai su sanaudom :D

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 29, 21:30
tanggo
sveiki ketinu keist auto, sudomino saab 9.3 2.0t arba 1.8t turiu keleta klausimimu:
1. ar imanoma uz 12-14k paimti 2006m tvarkinga 9.3?
2. ar dalis gauti sudetinga?
3. ar traukos uztenka?
4. su dujom kiek skaiciau gan neblogai varikliukas draugauja

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 29, 22:15
romask
1. Sunkiai
2. Neitin
3. Pabandyk ir suzinosi, asmeninis reikalas
4. Salyginai nedraugauja, reikia labai tinkamai parinktos ir kokybiskos yrangos, kitaip CE bus tavo grazioji sviecianti lempute

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 30, 09:24
Tadzka
tanggo rašė:sveiki ketinu keist auto, sudomino saab 9.3 2.0t arba 1.8t turiu keleta klausimimu:
1. ar imanoma uz 12-14k paimti 2006m tvarkinga 9.3?
2. ar dalis gauti sudetinga?
3. ar traukos uztenka?
4. su dujom kiek skaiciau gan neblogai varikliukas draugauja

Kaiptik prieš pusantro mėnesio ieškojau su panašiom mintim kaip tu, tik aš rinkausi iš 2.0T, mechaninės pavarų dėžės ir nuo 2004m. Tai iš nesenos patirties galiu pasakyt. Normalios būklės 2.0T (154kw, aero, su dujom tik ką idėtom) 2004m mechanika gavosi 14k, tai 2006 normalu paimsi nebent per stebuklą už tokia sumą. Nes kaip aš ieškojau tai iki 12k 2004 metų visi gerai papilti buvo ar su kitokiais defektais ir tik blondinės galėjo to nepastebėt.
Taigi:
1: Sunkiai.
2. Ne, bet jei tai apdailos detalės jos kainą laiko.
3. Priklauso ko tu tikies, bet važiuoja tikrai maloniai.
4. Na man nemėto CE kaip kolega minėjo, bet imant 154kw reiktu iškart dėtis "didesnį" reduktorių, nes tik persijungus dujom tie reduktoriai kur "ale numatyti" 2.0 varikliam paspaudus akseleratorių nespėja išgarint pakankamai dujų, pilnai išilus varikliui jokių problemų.
Dar jei įdomų pas mane gaunasi tokios sąnaudos.
Vien miestas - nevažinėju vien taip.
Mišrus rėžimas kai miesto daly važinėjama jaunatviškai - 13.5 dujų.
Užmiesti važiuojant labai ramiai apie 85-95 km/h - įtelpu į 10 dujų.
Automagistralėje pilnas ekipažas su visu bagažu į Palangą važiuojant stabiliai 130 km/h - 11 dujų.

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 30, 09:43
Myndoza
Dėl dujų pasakysiu taip, nereiktų ieškoti, kur pigiau ir neaiškių kontorų, o visgi reiktų ieškoti patikimų žmonių tikrai suprantančių, ką daro, ir tada jokių bėdų tikrai nekils.

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 30, 20:05
tanggo
aisku, aciu uz pagalba, kaip matau teks atsisakyti saab varianto, nes tiesiog nera is ko rinktis arba ne pagal kisene, na nebent nuo 2003 kas pasitaikys, siuo metu tik sis skelbimas yra (http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-3 ... 29808.html) itartinai atrodo . Tarp kitko ieskaus tik su mechanine, nemaciusio duju (investuosiu ir servise isidesiu).

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 30, 20:11
Tadzka
O aš kai pirkau kaip tik su dujom žiurėjau, tai pataikiau kad dujos įdėtos prieš 2 sav buvo.
P.S. ta nuoroda kur numetei jau kažkas buvo apžiūrėt ir apibūdino kaip tikrai daug mačiusi, beje jis jau senokai ir skelbimuose, kai aš ieškojau jau jis buvo.

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Lie 30, 21:03
romask
Dujas SAAB'ui jei det tai tik paciam, o jei idetos, tai tik su salyga kad pas patikimus meistrus. Tie patys BRC sh primala ne maziau uz garazinius.
Visa kita bus su didele nemazu galvos skausmu rizika, ypac jei teks kas menesi pas juos lankytis... Pasireguliuot ir panasiai.. Tokiu atveju pigiau benzinu vaziuoti..
Neteisingas duju misinys, ypac Aero, lektuvam tikrai gero neduoda... WOT rezimu, jei gerai pamenu, liamda nebeziuri kas ten su misiniu darosi, tai ir smaugt varikli neisivaizduojant ka ir kokiu proporciju jis degina kazin ar smagu/idomu. Varikliai visgi ne is populiariuju ir pigiuju..

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Rgp 02, 12:18
Rudik
romask rašė:....
Neteisingas duju misinys, ypac Aero, lektuvam tikrai gero neduoda... WOT rezimu, jei gerai pamenu, liamda nebeziuri kas ten su misiniu darosi, tai ir smaugt varikli neisivaizduojant ka ir kokiu proporciju jis degina kazin ar smagu/idomu. Varikliai visgi ne is populiariuju ir pigiuju..

Kaip gi taip, o "jonvoltai", dazniai.... prisiderinimu, pagaliau..? "Performance galimybese" kai kas rase, kad trionikas kaip panaceja, net dujas su bioetanoliu gali, cituoju: "pamatyt", "atpazynt", "pamastyt", "perskaicuot" ir prisiadaptuot.... nusiviliau... blyn... eikit sau... :( ...

... ;) .... :lol:

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Rgp 02, 12:38
selvedre
ne ne, trionic tikrai blogai, va prieš tai buvo karbas, ten tai adaptuojas, reguliuojas pats, viską daro. Sugadino technologijos saabus.. ;(

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Rgp 02, 12:57
Rudik
Sesk i Haro 96-a ir tiesiog vietoj "pagazuok", net nereikia vaziuot... Jei bent biski benzino turi savo kraujyje, tai suprasi... ;) Pavaziaves kelis kilus, jau ziurinejau blocket.se, o su siulomais supersmartturbotech saabais... ir taip pavaziuoju ir anaip....., jei masinoi tiesiog sedet ir klausyt muzika, kaip ir neblogai, bet vaziuot...., nu nezinau.. :scratch: turbut atsilieku kazkur, arba nepagaunu kazko :roll:

p.s. vaziuot, turejau omeny, ne pati judejima, o vairavima, kaip "funfactor".

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Rgp 02, 15:27
selvedre
jau kaip fun factor tai saabai nei litražo nei rwd turi, taip kad.. tema kaip įprasta, pakrypo į niekur :)

Re: Saab 9-3 nuo 2008 pirkimas 2.0T ar 2.8

Parašytas: 2014 Rgp 02, 16:21
Rudik
Jei tiek supranti apie fun factor'iu, tada - давай, до свидания :salut: