o tikrinsi pats ar varysi į servisą?
visumoj, čia po vieta prasisuka tie 5 ir 10k km ir daugiau, ir nesukama galva per daug dėl tų remontų, bet visad galioja kiaulės dėsnis
Kažko labai daug neištikrinsi, į tą patį variklį taipogi juk neįlysi. Ir visumoj, mano nuomone, automobilis turi būti tikrinamas ne tik prieš kelionę, bet reguliariai. Kadangi manau, kad automobilis prižiūrimas, ir nevažinėji su bildukais pakaboje, tai gal šį punktą praleisiu
Tada reiktų atydžiai apžiūrėti padangų būklė ir slėgį, ar tolygiai dyla/nudilusios, ar neturi kažkokių mechaninių pažeidimų - cviako ar dar ko nors. Pasukti kiekvieną ratą (vdrug sunkiai sukasi-stringa suportas), paklibinti. Toliau patikrinti zapaskės slėgį, ir ar išvis ji tinka ant rato stebulės
pasižiūrėti ar turi rato raktą.
Apžiūrėti stabdžių sistemą, ar kaladėlės/diskai nėra visiškai į pabaigą (aktualiau važiuojantiems į kalnus) (nors SS'o galinės kaladėlės nėra tokios melagės kaip pirmtako
)
Daugiau žvilgtelti į variklį iš viršaus - apačios, kad tepaliukas ar kiti skysčiai nebėgtų "upeliuku"..Patikrinti st. skysčio, aušinimo skysčio, alyvos lygį.
Daugiau nekažką ir sugalvoju šiai akimirkai... Tikrinti galima vos ne viską ką akys mato, bet dažniausiai jei jau bus kokia nors bėda, tai tam tikras mazgas pradės pasisakyti pats
Gal kažkas ir parašys, ką daugiau galėtų patikrinti benzininiam varikliui, ar dujų įrangai