Sveiki kolegos. Neužilgo su savuoju SS'u išvažiuoju į maždaug ~5tūkst km kelionę. Ką patartūmėt pasitikrinti iš techninės dalies prieš išvykstant ?
P.S. Alyvą pasikeičiau.
Pasiruošimas Kelionei
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
Re: Pasiruošimas Kelionei
Primink koks variklis?
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Pasiruošimas Kelionei
2.0T 154 kW
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Pasiruošimas Kelionei
o tikrinsi pats ar varysi į servisą?
visumoj, čia po vieta prasisuka tie 5 ir 10k km ir daugiau, ir nesukama galva per daug dėl tų remontų, bet visad galioja kiaulės dėsnis
Kažko labai daug neištikrinsi, į tą patį variklį taipogi juk neįlysi. Ir visumoj, mano nuomone, automobilis turi būti tikrinamas ne tik prieš kelionę, bet reguliariai. Kadangi manau, kad automobilis prižiūrimas, ir nevažinėji su bildukais pakaboje, tai gal šį punktą praleisiu
Tada reiktų atydžiai apžiūrėti padangų būklė ir slėgį, ar tolygiai dyla/nudilusios, ar neturi kažkokių mechaninių pažeidimų - cviako ar dar ko nors. Pasukti kiekvieną ratą (vdrug sunkiai sukasi-stringa suportas), paklibinti. Toliau patikrinti zapaskės slėgį, ir ar išvis ji tinka ant rato stebulės pasižiūrėti ar turi rato raktą.
Apžiūrėti stabdžių sistemą, ar kaladėlės/diskai nėra visiškai į pabaigą (aktualiau važiuojantiems į kalnus) (nors SS'o galinės kaladėlės nėra tokios melagės kaip pirmtako )
Daugiau žvilgtelti į variklį iš viršaus - apačios, kad tepaliukas ar kiti skysčiai nebėgtų "upeliuku"..Patikrinti st. skysčio, aušinimo skysčio, alyvos lygį.
Daugiau nekažką ir sugalvoju šiai akimirkai... Tikrinti galima vos ne viską ką akys mato, bet dažniausiai jei jau bus kokia nors bėda, tai tam tikras mazgas pradės pasisakyti pats
Gal kažkas ir parašys, ką daugiau galėtų patikrinti benzininiam varikliui, ar dujų įrangai
visumoj, čia po vieta prasisuka tie 5 ir 10k km ir daugiau, ir nesukama galva per daug dėl tų remontų, bet visad galioja kiaulės dėsnis
Kažko labai daug neištikrinsi, į tą patį variklį taipogi juk neįlysi. Ir visumoj, mano nuomone, automobilis turi būti tikrinamas ne tik prieš kelionę, bet reguliariai. Kadangi manau, kad automobilis prižiūrimas, ir nevažinėji su bildukais pakaboje, tai gal šį punktą praleisiu
Tada reiktų atydžiai apžiūrėti padangų būklė ir slėgį, ar tolygiai dyla/nudilusios, ar neturi kažkokių mechaninių pažeidimų - cviako ar dar ko nors. Pasukti kiekvieną ratą (vdrug sunkiai sukasi-stringa suportas), paklibinti. Toliau patikrinti zapaskės slėgį, ir ar išvis ji tinka ant rato stebulės pasižiūrėti ar turi rato raktą.
Apžiūrėti stabdžių sistemą, ar kaladėlės/diskai nėra visiškai į pabaigą (aktualiau važiuojantiems į kalnus) (nors SS'o galinės kaladėlės nėra tokios melagės kaip pirmtako )
Daugiau žvilgtelti į variklį iš viršaus - apačios, kad tepaliukas ar kiti skysčiai nebėgtų "upeliuku"..Patikrinti st. skysčio, aušinimo skysčio, alyvos lygį.
Daugiau nekažką ir sugalvoju šiai akimirkai... Tikrinti galima vos ne viską ką akys mato, bet dažniausiai jei jau bus kokia nors bėda, tai tam tikras mazgas pradės pasisakyti pats
Gal kažkas ir parašys, ką daugiau galėtų patikrinti benzininiam varikliui, ar dujų įrangai
- selvedre
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 573
- Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
- Miestas: Kaunas
Re: Pasiruošimas Kelionei
DI chebra pasiima i keliones o jei kam ateis laikas mirt, tai neissiaiskinsi pries pora stuku km:) gero kelio
saab 9-5 st1 http://aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?f=26&t=8276
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Pasiruošimas Kelionei
Varysiu į servisą dėl viso pikto. Kiek pats šiandien apžiūrėjau pakabą, tai viskas tvarkoje, tik pakeičiau galines kalades į Ferodo SL ,kadangi maniškių buvo likę tik porą mm, dėl to labai gailiuosi. Pasidomėjau, kad geriau reikėjo imti Ferodo premier, nes tos SL nieko gero ir griaužia diskus
- raimax
- Asas
- Pranešimai: 2064
- Užsiregistravo: 2011 Rgp 08, 19:14
- Miestas: Šiaulai
- Contact:
Re: Pasiruošimas Kelionei
na taip SL nuo premiere kaina nedaug tesiskiria, bet galinė ašis gi ten, pagrindinė apkrova krinta priekiui. Mažiau dėl to imk į plaučius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Pasiruošimas Kelionei
Na taip, didesnė apkrova priekiui, bet kaip bebūtų keista, pas mane greičiau sudyla galas, nei priekis
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 324
- Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
- Miestas: Vilnius
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Pasiruošimas Kelionei
Visada pasitikrinu : kaladeliu ir disku stovi,padangas ir ju slegi,"pereinu" su atsuktuvu per visus chomutus po kapotu ir skysciu lygi.
O svarbiausia,pasiimu : DI,benzo siurbli,zvakiu komplekta,APC voztuva,BOV-a,tempimo virve ir uzvedimo laidus (nes AT).Tureciau,prigriebciau ir turbina.
O svarbiausia,pasiimu : DI,benzo siurbli,zvakiu komplekta,APC voztuva,BOV-a,tempimo virve ir uzvedimo laidus (nes AT).Tureciau,prigriebciau ir turbina.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 471
- Užsiregistravo: 2012 Kov 10, 18:47
Re: Pasiruošimas Kelionei
Kelionė sėkminga, niekas nesugedo, pravažiuota ~6k km, autobane buvo bandoma "pakilti" 220km/h greičiu
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
Re: Pasiruošimas Kelionei
O as , suluzau ant Rumunijos galo...deze isijunge ant avarinio rezimo ,kilau i kalna ir sprogo radiatorius.O atostogu pradzia...sudu sudas.
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
Pasiruošimas Kelionei
Perkūnas rašė:O as , suluzau ant Rumunijos galo...deze isijunge ant avarinio rezimo ,kilau i kalna ir sprogo radiatorius.O atostogu pradzia...sudu sudas.
su kuriuo saab'u ismynet? deze kiek atsimenu tvarkyta buvo? Kaip ten bebutu apie atostogas kelyje: buna daug incidentu, bet kai jie issisprendzia gaunasi nuotykiai ! Sekmes!
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
- Myndoza
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 240
- Užsiregistravo: 2012 Lap 04, 20:40
- Miestas: Vilnius
Re: Pasiruošimas Kelionei
Perkūnas rašė:O as , suluzau ant Rumunijos galo...deze isijunge ant avarinio rezimo ,kilau i kalna ir sprogo radiatorius.O atostogu pradzia...sudu sudas.
Eina sau... Net nelabai įsivaizduočiau, ką daryt tokioje rumunijoje atsidūrus ir su tokia bėda
SAAB 9-5 2.3t Vector MY03
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių