Puslapis 11

Karštis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 07:10
COBRA
Labas rytas.Turiu tokia beda.Pavaziavus net nedaug-20-30km,atidarius kapota-viskas labai ikaite buna(SAAB 9-3SS 2.0T 2005,idetos BRC dujos) Duju padavimo slangos karstos-rankos nulaikyti negalima,akumuliatoriaus klemos karstos,variklio temperatura visada rodo gera-rodykle pakyla iki puses.Kur gali buti beda?Kas ta karsti sukelia?O gal taip turi buti?Aciu

P.S.Kad nekurti kitos temos:SID-e dega "Headlight levelling mallfunction.Contact SAAB dealer",kurioj vietoj yra tie aukscio reguliatoriai?Ar sunku prie ju prieiti patikrinti?

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 07:47
Perkūnas
COBRA rašė:Labas rytas.Turiu tokia beda.Pavaziavus net nedaug-20-30km,atidarius kapota-viskas labai ikaite buna(SAAB 9-3SS 2.0T 2005,idetos BRC dujos) Duju padavimo slangos karstos-rankos nulaikyti negalima,akumuliatoriaus klemos karstos,variklio temperatura visada rodo gera-rodykle pakyla iki puses.Kur gali buti beda?Kas ta karsti sukelia?O gal taip turi buti?Aciu

P.S.Kad nekurti kitos temos:SID-e dega "Headlight levelling mallfunction.Contact SAAB dealer",kurioj vietoj yra tie aukscio reguliatoriai?Ar sunku prie ju prieiti patikrinti?
Karsta po kapotu,karsta...jei variklio temperatura - normoj,tai taip ir turi buti.Del aukscio reguliatoriu,tai ant 9-5 ,vienas stovi priekyje ant desines sakes,kitas gale ant kaires.Manau,ant 9-3 ,panasiai, turetu buti.Palindus po masina,lengvai rasi.Ir nera ten, ka pas juos tikrint,teks keisti.Dar pasitikrink,trumpos sviesos,turetu buti "nukrite" zemyn.

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 07:51
COBRA
Na,aciu.As suprantu,kad karsta kazkiek turi buti,bet kad sitaip-kai ir klemos karstos....nu kiek turejau auto ,tai nera niekad taip buve:(
Na,o del sviesu reiks paziuret,bet vaziuojant jauciasi ,kad per arti sviecia...

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 08:00
aurissan
Dėl karščio, tai kaip sakau: "sveikas įsigijęs SAAB". Vasarą ypač normalu, kad viskas tiek įkaista, o dar kai žiūri automobiliui pastovėjus kelias minutes po važiavimo.

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 08:04
selvedre
o aš dar kiek turėjau auto, nesu nei vienai tikrinęs klemų temperatūros. Gal reiktų?

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 08:53
COBRA
O as ir netikrinu klemu temperaturos....as pastates i garaza nuimu jas,akumuliatorius nebe jaunas.Buna kad ilgesni laika nevaziuoju,tai paskui bedu buna.
P.S. Tai sakot del karscio nesijaudint?

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 09:24
utah
Pensininko rėžimas :-D atjunkt akumą ir po du kartus patikrint ar tikrai užsirakino durys. Dar esu matęs kaip su grandinėmis pririšą garaže :bom:
Nieko asmeniško, jei padės akumo gyvavimui-pirmyn.

Dėl karščio tai nekreipiu dėmesio. Po užgesinimo neina pasikrapštyt po kapotu, užkaista ir akumas.

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 09:33
COBRA
:) prajuokinai :) Masina man transporto priemone,o ne zaisliukas,prie kurio praleisciau puse dienos besidziaugdamas.
Akumuliatoriu atjungiu,nes jau du kartus atejes i garaza,radau nusedusi akumuliatoriu,po to gavau eiti namo,atsivaryti kita masina,perdeti akuma,uzkurti ,perdeti,parsivaryti auto viena namo,o su kita vaziuot kur buvau numates,sugaises maziausiai viena valanda.(beje saab automatas).Kadangi SAABas ne darbine ,o iseigine masina,tai kartais (ziema,rudeni) prastovi garaze po pora savaiciu.Per ta laika akumas issikrauna.(aisku sakysit nusipirkt nauja,bet nematau jokio tikslo,nes ir sitas keliu dienu prastova iskencia).
Kas del temos-aciu,supratau,nekreipsiu demesio i karsti :)

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 12:07
selvedre
gali nusipirkti kroviklį. Būna su tokiais laidų galais, kad prisuki juos prie klemų, o kai atvarai mašiną, fiškę pajungi ir viskas. Ir jis palaiko akumo būklę, neperkrauna, neužvirina, etc. Ne reklama, bet pas mane CTEK 5 ar pan, geras daiktas ir tikiuosi, kad ilgam :D Tai būtų gal dar patogiau, nes dabar tau viskas nusiresetina, magas nusiresetina, sid'as. Aš klemą kadette nuiminėju, bet jį dar rečiau užkuriu ir nėra ten kam nusiresetint :D

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 12:27
Romeo
Kas dėl karščio - normalu. Turbininis variklis, sraigė prikaitina po kapotu nenormaliai. O kai lauke karšta tai ir vėsta ilgai.

Re: Karstis po kapotu

Parašytas: 2013 Lie 02, 14:44
COBRA
Na,va ,aciu ,dabar aisku is kur karstis :) Tema manau galima drasiai trinti.Aciu padejusiems .