Puslapis 11

NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 09, 20:25
nepartinis
Sveiki,

Šiuo metu turiu 9-3, 1998, 2.2 tid, coupe. Atsirado galimybė įsigyti geros būklės NG900 1997 metų, B204L 138kw kabrioletą, Lietuvoj nevažinėtą ir su tiesiogine itališka duja :) Pastarasis modelis galėtų būti lyg ir arti svajones, bet pasak gamintojo, 9-3 yra virš 1000 visokių patobulinimų atlikta lyginant su 900tuku tai kažkaip ir nesinorėtų rinktis prastesnio modelio. Beeet, vienam blog'e užtikau pastebėjimą, kad 1994-1995 metų 900tukai skiriasi nuo vėlesnių 1997-1998 modelių (nekalbu apie 9-3). Galbūt žinote, kokie tie skirtumai (jei jie egzistuoja)?
Ir gal tuo pačiu 9-3 1998 atsilieka kažkuo nuo 2000-2002 modelių? Bent jau tid'o variklis tai pasikeičia šiek tiek :).

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 09, 20:40
Dancius
my 96 ir velesni 900ukai skires nuo 93, ne tik kebulo pakeitimais, tai buferiai, groteles, priekine panele,sidas, amortikai, spiruokles, priekinio amortizatoriaus tvirtinimas, vairo kolonele berods ir kita, beja motoras 136kw

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 09, 21:22
nepartinis
Girdėjau, kad 900tukų silpnesnė priekinė važiuoklė lyginant su 9-3, tai gal nuo my96 jau ir išspręsta ši problema?

NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 01:50
drh
Nezinau kaip ant 9-3 bet 900 tai sarnyrai bildedavo reikedavo restauruot pastoviai. Tai tiek to "silpnumo"

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 02:13
nepartinis
O šarnyrai tinka nuo vectros?

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 09:17
raimax
netinka

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 09:26
nepartinis
Aišku, o kas nors iš važiuoklės apskritai tinka nuo vectros? Tiek NG900, tiek 9-3 iki MY02?

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 09:56
raimax
galinės st. kaladės, stabdžių diskai, 9-3og, 9-5, vectra B
stabilizatoriaus traukė 9-3og, 900ng, vectra A, Astra F
Vairo traukės, antgaliai 9-3og, 900ng, vectra A, Astra F
Apatinis "kaulas" su šarnyru 9-3og, 900ng (nors vienas gamintojas rašo kad tinka 9-3 - 900 o kitas rašo, kad tinka tik 9-3)

Pr. rato guolis 9-5, 9-3og, 900ng
Gal. rato guolis 9-5, 9-3og, 900ng, vectra A B, Astra G

p.s. priklausomai nuo modelio/variklio gali būti ir neatitikimų. Ir gali būti jog kai kas daugiau tinka,ir čia nepaminėjau. Tai Tecdoc informacija.

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 10, 10:03
nepartinis
Labai dėkui už naudingą informaciją! Kaip tik vairo traukės reikia 9-3iam :)

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 11, 17:31
Marrat
Tie skirtumai nėra grynai tarp ng900 ir 9-3. Pakeitimai buvo daromi nuolatos: 900 nuo 95 metų pasikeitė į geresnę priekinė važiuoklė; nuo 96-97 metų buvo kiek didesni stabdžių diskai; 97-98 metų 900 jau turi kai kuriuos pakeitimus iš 9-3; pirmųjų metų 9-3 (98-99) dar turėjo tuos pačius variklius, kaip ir 900 (B204 serijos - su Trionic 5). Nėra taip, kad 900 yra prastesnis, o 9-3 - jau žymiai geresnis, vis tiek tai tas pats automobilis.
Tuos "1000 pakeitimų" priimčiau daugiau kaip reklaminį teiginį - realiai 9-3 skiriasi bamperiais, grotelėm, bagažinės dangčiu, sėdynėm ir priekine panele. Iš techninės pusės žymių skirtumų mažiau, neskaitant vėliau pasirodžiusių naujesnės kartos variklių ir dyzelio. Priešingai aukščiau parašytai Danciaus žinutei, amortizatoriai yra tokie patys, kiek kitokios yra spyruoklės ir pačių amortizatorių tvirtinimas. Vienas geresnių patobulinimų, pagal mane, yra sankabos valdymo trosu pakeitimas į hidrauliką - visi 9-3 jau turi hidrauliką. Tačiau esu skaitęs, kad paskutinieji 900 irgi turėjo hidraulinį valdymą. Pačios pavarų dėžės nesikeitė, ir dileriai tuo metu siūlė oficialų "upgrade" 900 savininkams - pakeisti trosą į hidraulinę sistemą. Tokį patobulinimą nėra sudėtinga padaryti, keičiant sankabą.
Mano nuomone, geriausias pasirinkimas yra vėlyvų metų 900 arba ankstyvas 9-3 - dar su B204 serijos varikliu (B204L/B204R - su Trionic 5 sistema), kuris yra patvaresnis ir mažiau jautria tepimo sistema (ir turi daugiau resursų forsavimui ;) ).

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 11, 17:39
nepartinis
Marrat, ačiū už išsamų aprašymą. O kaip su saugumu? SAAB teigia, kad 9-3 jau daug saugesnis. 900 surenka 1.5 žvaigždutės, o 9-3 jau 4 ir turintis labai gerą šoninio smūgio atsparumą, pagrinde dėl šoninių oro pagalvių tikriausiai. O kaip yra iš tiesų, jei lyginant 97-98 900tukus ir 98 9-3?

Re: NG900 1994-1995 ir 1997-1998 skirtumai

Parašytas: 2013 Sau 11, 17:42
Marrat
Skirtumas turbūt, kaip pats ir sakai, šoninėse pagalvėse.