Puslapis 22

Re: SAABai iš autopliuso/autogido

Parašytas: 2014 Rgp 19, 08:43
bravado
Nou nou, kalbėjau bendrai apie visas markes. Tarkim BMW 2.0 ir 2.5 variklių "anomalijos".
Apie SAAB'ų atmosferinius kol kas tyliu :) .

Re: SAABai iš autopliuso/autogido

Parašytas: 2014 Rgp 19, 09:11
aurissan
bravado rašė:Gausim nuo moderatorių :)
Perkėliau diskusiją į tinkamą temą ir niekas nieko negaus 8)

Re: SAABai iš autopliuso/autogido

Parašytas: 2014 Rgp 19, 09:49
Rudik
aurissan rašė:Žiūrėk: 2.0 (atmosferinis), 96kW! Bet palauk, gal jis ekonomiškas ir tas kompensuotų galių stygį?- mieste 12l/100km, užmiesty pensrežimu- vos pavyksta sumažint iki 8,2l/100km. Bėda. Ką turėjau omeny peikdamas tokį variklį: kad iš 2.0 16 vožtuvų sugebėta išspausti lygiai tiek, kiek audzibūlka pradėjo spausti penkiais metais anksčiau.

Biski istorijos:
B202i tie patys 96 kw, nepabegdavo nei visokios vectros 2000, nei "plytos" 320i... O is visu saab doch varikliu jis pats ekonomiskiausias.... buvo, kalbu apie 9000 85-86 metu modelius. Tiesos delei, reikia pasakyt, kad pats toks 9000 nepabegdavo nuo 900 B201i K-Jet 85 kw 82-u metu... O tas 900 ejo lygiai su 99 B201 Twin carb 79 kw. Taigi kas ten parasyta, dar ne viska lemia... Ir nevienas is ju nebuvo "proglotas". Tai buvo seni geri laikai, paskui automobiliu pradejo daugeti, daugeti... ir ekologai "uzmine automobiliams ant gerkles"... :?
Kas liecia GM900i: Norgiskas, kur aprasinejau grandiniu keitima, draugelis neskaiciuoja kuro isvis, pedala minko kaip jam sauna i galva, per keturis metus pravaziavo virs 100k., kura vaziuoja pilti, kai pravaziuoja daugmaz 600 km, pila pilna baka visada, panasiai kazkiek virs 50 ltr. telpa 95-o benzino, SID 8,3 rodo vidutines.. Turetas "Econolineris", pasibaigus dujoms Svedijoi, pravaziavo krautas, iki norgu sienos 240 km, normaliu legaliu rezimu, ir 16 litru i baka netilpo.. Daugiau nepasakysiu nes dujomis buvo varomas, benza karta i menesi pilsteldavau uz 20 litu (apie 4 ltr.), uzsivedimui per salcius. Abu aprasyti variantai buvo paimti su apie 180k rida, ir gero stovio.
Taigi nereikia cia... ;)

p.s. perneskit i "neapsisprendusiu" tema, gal...

Re: SAABai iš autopliuso/autogido

Parašytas: 2014 Rgp 19, 10:18
aurissan
rudik900 rašė:B202i tie patys 96 kw, nepabegdavo nei visokios vectros 2000, nei "plytos" 320i...
Čia teisybė, iš praktikos galiu patvirtint :)
rudik900 rašė:... 900 B201i K-Jet 85 kw 82-u metu... O tas 900 ejo lygiai su 99 B201 Twin carb 79 kw...
Prisakei daug skaičių, kad galėtum palyginti rinkdamasis iš to laikotarpio geriausią variantą. Bet mano lyginimo metodika:
1. Pasižiūriu į dabarties datą (pvz. įsitikinu, kad dabar nėra 1991 metai);
2. Iš to seka, kad atmosferikas iš 1ltr. darbinio tūrio turi spausti ne mažiau75AG (čia ūkiškai, pradinukams);
3. Jei kuris parametras neatitinka, tai žiūrim ką tas trūkumas gali kompensuoti (gal labai ekonomiškas, o gal kuro bakas didelis).
Dar dėl to 900NG atmosferinio, tai greičių dėžė kažkokia kastruota. Koks ten briedas su IV pavara? Kokio velnio ji taip arti trečios ir velniškai toli penktos? Ar tą bėgėjimąsi ir nykų galingumą gamintojai taip nesąžiningai bandė kompensuoti perdavimo k-entu?
Beja, jauti nostalgiją karbams. Bet juos reikia reguliuoti kaip pigią dujų įrangą, žiemą ir vasarą.

Re: kokia vertė NG900 ?

Parašytas: 2014 Rgp 19, 11:23
Rudik
Blin, ten nusikando dalis teksto, turejo but taip:

"Biski istorijos:
Saab "popieriniai" (deklaruojami ant popieriaus) arkliai niekada nebuvo ispudingi, tuo tarpu esamieji arkliai, buvo kazkokie stambesni... :)
B202i tie patys 96 kw... ir toliau bla-bla.."

Lyginau panasius atmosferikus tarpusavije, visi jie pries Turbo..., aisku, salabonai :-D

O nostalgija jauciu daug kam, bet esu realistas. Atrinkau is visu sistemu, kurios buvo naudojamos saabuose - geriausias (efektiviausias ir paprasciausias), juos ir sudetos i, vis dar "daily", Trollsteri.
Kol kas viskas puikiai dirba, jau beveik trisdesimt metu :!: Tfu tfu tfu :)