aurissan rašė:Žiūrėk: 2.0 (atmosferinis), 96kW! Bet palauk, gal jis ekonomiškas ir tas kompensuotų galių stygį?- mieste 12l/100km, užmiesty pensrežimu- vos pavyksta sumažint iki 8,2l/100km. Bėda. Ką turėjau omeny peikdamas tokį variklį: kad iš 2.0 16 vožtuvų sugebėta išspausti lygiai tiek, kiek audzibūlka pradėjo spausti penkiais metais anksčiau.
Biski istorijos:
B202i tie patys 96 kw, nepabegdavo nei visokios vectros 2000, nei "plytos" 320i... O is visu saab doch varikliu jis pats ekonomiskiausias.... buvo, kalbu apie 9000 85-86 metu modelius. Tiesos delei, reikia pasakyt, kad pats toks 9000 nepabegdavo nuo 900 B201i K-Jet 85 kw 82-u metu... O tas 900 ejo lygiai su 99 B201 Twin carb 79 kw. Taigi kas ten parasyta, dar ne viska lemia... Ir nevienas is ju nebuvo "proglotas". Tai buvo seni geri laikai, paskui automobiliu pradejo daugeti, daugeti... ir ekologai "uzmine automobiliams ant gerkles"...
Kas liecia GM900i: Norgiskas, kur aprasinejau grandiniu keitima, draugelis neskaiciuoja kuro isvis, pedala minko kaip jam sauna i galva, per keturis metus pravaziavo virs 100k., kura vaziuoja pilti, kai pravaziuoja daugmaz 600 km, pila pilna baka visada, panasiai kazkiek virs 50 ltr. telpa 95-o benzino, SID 8,3 rodo vidutines.. Turetas "Econolineris", pasibaigus dujoms Svedijoi, pravaziavo krautas, iki norgu sienos 240 km, normaliu legaliu rezimu, ir 16 litru i baka netilpo.. Daugiau nepasakysiu nes dujomis buvo varomas, benza karta i menesi pilsteldavau uz 20 litu (apie 4 ltr.), uzsivedimui per salcius. Abu aprasyti variantai buvo paimti su apie 180k rida, ir gero stovio.
Taigi nereikia cia...
p.s. perneskit i "neapsisprendusiu" tema, gal...