Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Vartotojo avataras
Perkūnas
Asas
Pranešimai: 2688
Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
Miestas: Marijampolė

Re: Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Standartinė Perkūnas » 2012 Kov 15, 08:47

Dar versiju,visai linksma,kolkas geriausia - Khary900 :) .
900 OG T16 Aero Cabrio MY89
9-5 Aero (Stage1) MY02
9-5 3,0TiD MY04
Vartotojo avataras
darėnas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 807
Užsiregistravo: 2008 Geg 30, 20:59
Miestas: Mėmelis

Re: Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Standartinė darėnas » 2012 Kov 15, 10:57

a joooo - nesustokit :lol:
kaip ir jau ex: 9-5 3.0 LPT ARC '03 :(
Laikinas sprendimas - RWD.
Laukiu-nelaukiu žiemos :D
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Standartinė Khary900 » 2012 Kov 16, 00:04

Žodžiu-bendravau su žmogumi,kuris jau kelioliką metų dirba TA,žmogus turi supratimą apie auto-nesigilinau ar jis kalba už visus ar ne-tačiau tai ką jis sakė yra tiesa-neatmetu to,jog galbūt kalbėjo apie konkrečiai apie save bei tai,kaip turėtų būt.O realybė gal ir kita.Nes manau patys žinot kaip tikrina auto ,kai eini TA..su atsuktuvais negailėdami fizinės jėgos duslintuvus pabado,ar kai mantiruotę šarnyrus tikrina vos ne prisitraukimus daro lyg ant skersinio- o poto duslė kiaura ,šarnyras blogas(nuvarai į servisą,patikriną šarnyrus išsiunčia atgal TA ir praeini be problemų ,tačiau susinervinęs jog reikėjo gaiš laiką,leist pinigus servise bei mokėt už pakartotina TA) Tik nesakykit jog jums,ar jūsų kolegoms taip ar kažkaip panašiai nėra buvę...Pats labai dažnas esu lankytojas TA centro..toks jau tas darbas,tai prisižiūriu visko...vienam priekabos ratas,kuris vos stabdo ir nelabai telpa į stabdžių stendo teigiamus parodymus-praleidžia,kitas dėl vos įtrūkusio žibinto nepraleidžia.
Grįžtant prie dizelių-tuo metu kai kalbėjau su TA darbuotoju-priešais mane pašnekovo kolega tikrino Nissan Patrol dizelio išmetamąsias dujas-aiškiai mačiau kaip po kapotu pajungė trys kabelius skirtingose vietose-kur ką jungė-nesigilinau.Kai tik pajungė kabelius pokalbis buvo baigtas ir ėjau link savo savo auto ,nueidamas negirdėjau ten jokio baisiai aimanuojančio variklio.Veiksmas vyko Kaune,chemijos g.Beje praėjusia savaitę bendradarbis nusipirko BMW 320d,darė TA ir iki jokio ribotuvo nesmaugė(TA darė pažįstamas)
Manau daug kas priklauso nuo TA darbuotojo turimos košės konsticensijos galvoje bei sąžiningumo.Nes ir arkliui aišku kas daros su dizelių užminus be gailesčio iki dugno.Čia kaip ir su taksistais-suuodžia jog ne vietinis i pašlo Vilnius-Palanga per Šiaulius.
Beje -turint nagla rožą ir kiauliškas akis ir gerą gerklę su neskurdžiu žodynų galima daeit iki to,jog TA lipdukus užklijuos pats TA centro vadovas.Buvusio bendradarbio patirtis (auto buvo tvarkingas,tačiau priekabių vistiek nesąmoningų rado) Taip pat Kaunas-chemijos g.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Kukiz
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 268
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
Miestas: Vilnius

Re: Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Standartinė Kukiz » 2012 Kov 16, 09:31

O kas daros dyzeliui kai jis yra smaugiamas? O gi nieko:) Gi ne iki 7-8k suka, o iki 5. Jei mašina tiek apsukų neatlaiko, tai tada soriukas;) Mano senulas 2002 saabukas tikrai nesubyrėtų nuo tiek apsukų.
Ir ką tu pasakoji, tai man nėr niekad taip nutikę. Matyt priklauso nuo to kaip su prižiūrėtoju bendrauji, bo jei kaip su žmogum, tai ir jis su tavim normaliai bendrauja, dar ir patarimų duoda ar šiaip paplepa :)
O jei nagla roža aiškini kad visi debilai, tai ir gerai kad prie tokių prisikabinėja. Nafig dievą vaidint, nors Kaune gal nieko ir neįprasto ;)
Vartotojo avataras
andrys
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 138
Užsiregistravo: 2008 Lie 22, 22:22
Miestas: Vilnius

Re: Naujoji tech. apžiūra dyzeliniams varikliams

Standartinė andrys » 2012 Bal 26, 22:35

Sveiki forumiečiai,

praėjusią savaitę mano ne pirmos jaunystės volvo apsilankė tech. apžiūroje, taigi noriu pasidalinti įspudžiais. Senasis Audi/Volvo 2.5TDI variklis, kai buvo naujas ir su katalizatoriumi atitiko Euro 2 standatą. Nerimavau, nes automobyje nebėra katalizatoriaus, taip pat Vimota pridėjo rankas, kad automobilis taptų gyvesnis. Taigi, tech apžiūroje kėlė apsukas iki 5-5,5 tukst rpm, į tepalo matuoklės angą, už variklio ir duslintuvą pajungė prietaisus. Rezultatai: nerado jokių trūkumų, pagyrė už tvarkingą auto ir palinkėjo gero kelio. Manau, viskas nėra taip baisu, tik daug gąsdinimu iš aplinkinių ir neprižiūrėtų auto savininkų. Lygaus asfalto visiems :)

P.S. Sorry, kad su kita marke teršiu forumą. http://img130.imageshack.us/img130/2917/img7939n.jpg
VOLVO S60, D5, 120KW, AT, 06
SAAB 9000, 2.0T, 136KW, MT, MY96
EX:VOLVO V70, 2.5D, 120KW, MT, 2000
EX:SAAB 9-5 SE, 2.0T, 141KW, MT, MY99

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių