Re: 9-5. MY 2002-2004 vs MY 2006-...
Parašytas: 2012 Lie 12, 19:26
Sveiki,
važinėju su 9-5 "akiniuočiu" jau metus (2 litrai, Biopower, AT, medžiaginis salonas, universalas). Skirtumas nuo prieš tai turėto 2000 m. 9-5 sedano su oda, 2,3 litro ir AT gana didelis.
Visu pirma tai, kad naujasis yra "barškutis". Durų skardos plonesnės, užtrenkiant duris garsas nebe toks malonus. Vidaus apdaila tipo gražesnė, bet sudėliota iš daugiau detalių ir iš kietesnės plastmasės. Atitinkamai daugiau siūlių, kurios "groja" išvažiavus į akmenuotą kelią.
Pavarų dėžė 5, o ne 4 pavarų. Junginėjasi iš P į D sausiau, šiurkščiau, bet veikia tolygiau. Tiesa mieste teko priprasti prie kitokio dėžės darbo stiliaus. Senoji buvo elastinga, pagauni kurią nors pavarą ir važiuoji, o nauja vis kažką skaičiuoja, vis mėto aukštyn žemyn. Jei su senaja jausdavosi "turbo duobė", kas šiknon įvarydavo neblogą azartą, tai naujojoj išprovokuoti trūktelėjimą beveik nesigauna. Gal dėl to kalta ir mažesnė kubatūra. Šiaip galios netrūksta.
Važinėju E85. Kuro sąnaudos didesnės, bet apie 10 proc. pigiau lyginant kuro kainas. Subjektyviai spiritu traukia geriau, nei benzinu. Buvo kilusi mintis pamatuoti kW, bet vis nėr kada arba pinigų gaila.
Kitaip "veikia" ir žibintai su "akiniais". Mano galva šita "ksenoninė konstrukcija" graži, bet nelabai tinka trumpoms šviesoms. Spindulys per siauras, įlindus į kokią tamsią, nepažistamą vietą, nematai kelkraščių. Spėju, kad dezigneriai tai pripažino ir naujausiam saabe vėl grįžo prie seno sprendimo.
Nors visi kaimynai ir bendradarbiai pavydi naujos mašinos, aš karts nuo karto ilgiuosi savo senosios.
važinėju su 9-5 "akiniuočiu" jau metus (2 litrai, Biopower, AT, medžiaginis salonas, universalas). Skirtumas nuo prieš tai turėto 2000 m. 9-5 sedano su oda, 2,3 litro ir AT gana didelis.
Visu pirma tai, kad naujasis yra "barškutis". Durų skardos plonesnės, užtrenkiant duris garsas nebe toks malonus. Vidaus apdaila tipo gražesnė, bet sudėliota iš daugiau detalių ir iš kietesnės plastmasės. Atitinkamai daugiau siūlių, kurios "groja" išvažiavus į akmenuotą kelią.
Pavarų dėžė 5, o ne 4 pavarų. Junginėjasi iš P į D sausiau, šiurkščiau, bet veikia tolygiau. Tiesa mieste teko priprasti prie kitokio dėžės darbo stiliaus. Senoji buvo elastinga, pagauni kurią nors pavarą ir važiuoji, o nauja vis kažką skaičiuoja, vis mėto aukštyn žemyn. Jei su senaja jausdavosi "turbo duobė", kas šiknon įvarydavo neblogą azartą, tai naujojoj išprovokuoti trūktelėjimą beveik nesigauna. Gal dėl to kalta ir mažesnė kubatūra. Šiaip galios netrūksta.
Važinėju E85. Kuro sąnaudos didesnės, bet apie 10 proc. pigiau lyginant kuro kainas. Subjektyviai spiritu traukia geriau, nei benzinu. Buvo kilusi mintis pamatuoti kW, bet vis nėr kada arba pinigų gaila.
Kitaip "veikia" ir žibintai su "akiniais". Mano galva šita "ksenoninė konstrukcija" graži, bet nelabai tinka trumpoms šviesoms. Spindulys per siauras, įlindus į kokią tamsią, nepažistamą vietą, nematai kelkraščių. Spėju, kad dezigneriai tai pripažino ir naujausiam saabe vėl grįžo prie seno sprendimo.
Nors visi kaimynai ir bendradarbiai pavydi naujos mašinos, aš karts nuo karto ilgiuosi savo senosios.