Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos

Standartinė draivas » 2011 Lap 17, 12:36

O kodėl turėtų neleist? Juk NG900 buvo ir su 2.3 varikliu.
http://www.saabnet.com/tsn/models/1994-98900cn.html

Dar va papildomos info
http://www.saabnet.com/tsn/models/1994-98900.html
BioPower
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dėl identifikacijos

Standartinė Rudik » 2011 Lap 17, 13:17

Parvilko perekupai, su uzdroztu B234, idejo kas pasitaike, pvz B204, ir tiek reikalu. O ten paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai... ;)
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos

Standartinė draivas » 2011 Lap 17, 14:22

rudik900 rašė:<...> paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai... ;)


Šiaip tai jo, tik apie 1800 neesminių patobulinimų padaryta ;)
BioPower
Vartotojo avataras
Rudik
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1381
Užsiregistravo: 2010 Lap 28, 18:26
Miestas: Vakarai

Re: Dėl identifikacijos

Standartinė Rudik » 2011 Lap 17, 14:59

draivas rašė:
rudik900 rašė:<...> paprastas 900 ar nepaprastas 9-3, skirtumai tarp ju neesminiai... ;)


Šiaip tai jo, tik apie 1800 neesminių patobulinimų padaryta ;)

1100, jeigu ka (varzteliu ir plastmasiuku, pagrinde), o pats jauciamas pakeitimas, tai sedines :thumright: .. Netgi galvoju i Trollsteri prisabacint tokias :roll:
900 '84 B202L "Trollsta": LPG + "go baby, GO" systems. 1984-2015.
940 MadWagon FB (flying brick)
Квадратиш-практиш-гут!


Paveikslėlis
Marrat
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 324
Užsiregistravo: 2009 Gru 10, 23:55
Miestas: Vilnius

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė Marrat » 2011 Lap 17, 20:53

Tie visi pakeitimai, man rodos, laipsniškai jau buvo atsiradę paskutiniuosiuose ng900.
Ex SAAB NG900 turbo stage 1
Vartotojo avataras
Haro
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 456
Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė Haro » 2011 Lap 17, 21:10

dangteliai pas 2.3 ir 2.0 vienodi gali kaitaliot kol ....
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė draivas » 2011 Lap 18, 07:57

Geriausia būtų, jei susirastum variklio numerį - jame yra variklio kodas, pagal kurį ir išsiaiškinsi koks ten iš tikro motoras. Ir nereikės iš apdailinių dangtelių, kaip sakė Haro spėliot.
BioPower
Vartotojo avataras
linsim
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 2011 Lap 15, 16:56

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė linsim » 2011 Lap 18, 13:00

Kebulo numeris yra. Bet tai gal cia istikruju tik dangtelis uzdetas nuo 2.0l?
O kaip surasti ta variklio numeri, kur jisai buna?
SAAB 95 AERO 2,3 t, 191 KW automatas , 2007 m.
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė selvedre » 2011 Lap 18, 13:22

Paveikslėlis


1 Modification plate (campaign plate)
2 VIN, inside windscreen
3 Body number
4 Gearbox number
5 Engine number
6 Colour code (trim and body) and tyre pressure label
7 VIN
8 VIN, stamped on body
Vartotojo avataras
draivas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1101
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 07:37
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė draivas » 2011 Lap 18, 13:44

linsim rašė:Kebulo numeris yra. Bet tai gal cia istikruju tik dangtelis uzdetas nuo 2.0l?
O kaip surasti ta variklio numeri, kur jisai buna?


Pagal pateiktą schemą ieškok kokios nenuardomos variklio vietos (dalies), ten jis turėtų būt. Ir greičiausiai dar apsinešęs. Pirmi keturi simboliai bus variklio kodas (paveikslėlyje tai B206, vadinasi motoras bus 2.0)
BioPower
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė Maximus » 2011 Lap 19, 01:00

Bet kokiu atveju Regitra variklio numerio netikrina.
Taip, kartais (o tiksliau tam tikrais atvejais, kai apie ji apsktitai nera duomenu) jie daro vaizda kad iesko to numerio, bet is tikruju niekam tas neidomu, ir tech.pase vistiek dazniausiai bus "NENUSTATYTAS"
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
selvedre
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 573
Užsiregistravo: 2010 Rgs 20, 15:13
Miestas: Kaunas

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė selvedre » 2011 Lap 19, 01:13

viską jie tikrina, jei tik gali, kiek man teko matyt. Jei auto Lietuvoj registruotas prieš mažiau nei 5metus, tikrinimo praeit nereikia, užtenka pasakyt, kad viskas ok. Mano tokia patirtis asmeninė.
Vartotojo avataras
Maximus
Sraigtasparnio pilotas
Pranešimai: 494
Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
Miestas: Vilnius
Contact:

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė Maximus » 2011 Lap 19, 01:32

Tiksliau taip: jei tech.pasas ar reg.liudijimas -jei taip patogiau, yra nuo 2006m kazkelintos dienos, kur variklio nr arba irasytas arba parasyta "nenustatytas", tuomet variklio nr sutikrinimas nereikalingas.
Jei auto registruotas anksciau ir dokumentai senesnio pavyzdzio, tuomet variklio sutikrinimo procedura yra privaloma (ir berods mokama papildomai uz tai), taciau dazniausiai niekas perdaug net neiesko to numerio, nekalbant apie bandymus ji perskaityti.
Irgi asmenine patirtis.

Taisykles, datos, reikalavimai, kainos, ir visa kita - Regitros puslapy, arba telefonu (kuris irgi nurodytas tam puslapy).

Temos autoriau, pergyventi del variklio numerio tikrai nereikia, svarbu kad su kebulo numeriu viskas butu tvarkoj ;)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis

SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
Vartotojo avataras
linsim
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 39
Užsiregistravo: 2011 Lap 15, 16:56

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė linsim » 2011 Lap 19, 17:14

Aišku, ramiau nors dėl to. Kėbulo numeris tai geras. Bet man vistiek dėl savęs įdomu, koks gi pas mane variklis. Vakar bandžiau susirasti tą variklio numerį, bet radau tikriausiai pavarų dėžės.
Va nuotrauka: (paspaudus, padidėja)
Paveikslėlis
SAAB 95 AERO 2,3 t, 191 KW automatas , 2007 m.
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Re: Dėl identifikacijos NG900 - OG9-3

Standartinė Khary900 » 2011 Lap 19, 17:35

Taip,čia pavarų dėžės.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių