Puslapis 34

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2011 Rgs 22, 09:22
yessuz
i4rilu rašė:Valytuvai, priekiniai zibintai, veidrodziai, 9000'uke dar budavo galinis atsvaistas kitoks...

o tai cia kebulo detales?
Kebulo detales isivaizduociau: sparnas, kapotas :D
Valytuvai - taip (bet valytuvu sepeteliai tie patys :D )
priekiniai zibintai - "o ten yra toks cypcikas, ji paspaudus..."
Veidrodziai taip - bet velgi - as tai net nelaikau kebulo detalem...

9000 bedos neidomios :D

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2011 Rgs 22, 10:26
Rudik
Tai sitos bedos bus idomios...

http://www.youtube.com/watch?v=Z9YsKT4stn0

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2011 Rgs 22, 10:42
yessuz
rudik900 rašė:Tai sitos bedos bus idomios...

http://www.youtube.com/watch?v=Z9YsKT4stn0

jo, liudna sitam savininkui.
pas mane yra tik pora bedu - traskesiai ir besilupantis plastikas. daugiau viskas ok :D

Klausimelis apie Aero 184kW

Parašytas: 2011 Lap 02, 20:30
kuremis
Y ka reikia atkreipti demesi, perkant toki modeli? variklis? vaziuokle? elektra? :cyclopsani:

Re: Klausimelis apie Aero 184kW

Parašytas: 2011 Lap 02, 20:44
Perkūnas
kuremis rašė:Y ka reikia atkreipti demesi, perkant toki modeli? variklis? vaziuokle? elektra? :cyclopsani:
Nera kazko ypatingo,visas demesys,kaip ir i bet kuri, benzinini saaba.

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 12, 19:28
romask
FPT gamykliskai yra tik Aero. Visa kita chip arba siaip tiuningas.

Del vaziuokles - skiriasi, nesmarkiai, bet skiriasi. Lyg stabilizatoriai ir spyruokles kitokie, daugiau nepamenu ka aeropolis sake, nes ne to klausiau issiaiskines, kad aero pakaba pas mane :)
Taip pat ir kietumas turetu skirtis. Negaliu pasakyt tiksliai, 9-5 su standartine vaziuokle nesedejes.

Nuo 2002 metu ka maciau, tai kad priekinio rato guolis 4x brangiau kainuoja.

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 12, 20:14
Perkūnas
romask rašė:FPT gamykliskai yra tik Aero. Visa kita chip arba siaip tiuningas.

Del vaziuokles - skiriasi, nesmarkiai, bet skiriasi. Lyg stabilizatoriai ir spyruokles kitokie, daugiau nepamenu ka aeropolis sake, nes ne to klausiau issiaiskines, kad aero pakaba pas mane :)
Taip pat ir kietumas turetu skirtis. Negaliu pasakyt tiksliai, 9-5 su standartine vaziuokle nesedejes.

Nuo 2002 metu ka maciau, tai kad priekinio rato guolis 4x brangiau kainuoja.

Aero - HPT.Del vaziuokles,dar amortiku nepaminejai.Su paprasta vaziuokle - "plauki",lyginant su sport.

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 12, 20:50
MADaccountant
Davidson rašė:
romask rašė:FPT gamykliskai yra tik Aero. Visa kita chip arba siaip tiuningas.

Del vaziuokles - skiriasi, nesmarkiai, bet skiriasi. Lyg stabilizatoriai ir spyruokles kitokie, daugiau nepamenu ka aeropolis sake, nes ne to klausiau issiaiskines, kad aero pakaba pas mane :)
Taip pat ir kietumas turetu skirtis. Negaliu pasakyt tiksliai, 9-5 su standartine vaziuokle nesedejes.

Nuo 2002 metu ka maciau, tai kad priekinio rato guolis 4x brangiau kainuoja.

Aero - HPT.


Turejai omeny HOT?

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 12, 23:03
romask
O kuris cia 9-5 FPT skaitosi? Italiskas aero ar betkuris kitas su stage1? Nes kaip ir ne aero iki 2002 randu tik LPT :oops:

Del amortizatoriu - taip, pamirsau. Del ju ir domejausi :)

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 13, 07:51
Perkūnas
Taip,italiskas ir MY 04-08 su B235L varikliu,220 AG.

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Bal 13, 09:33
romask
Davidson rašė:Taip,italiskas ir MY 04-08 su B235L varikliu,220 AG.


Na tas naujesnis i aptarinejama klausima nepatenka :) Supratau

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Geg 14, 12:30
Audiocloud
Sveiki visi SAAB'omanai, na va ruosiuosi pirkt 9-5 2,0t - 2,3t, siaip aplaksciau interneto platybes apie siuos modeliukus ir rusiskus ir net lenkiskus, bet vistiek yra pora neatsakytu klausimu... kaskur skaiciau, kad geriausiai yra pirkt nuo 2000m. (planuoju iki 2001m), nes buvo kaip ir pataisyti kai kurie niuansai, - bendrai nuo 2000m ar dar nuo kaskurio men.? Siaip planuoju det dujas, tai manau geriau pirkt be duju ir det paciam.
Prisiskaites visokiu mitu, pataisykit jai klystu:
3,0lb brangus varikliai ir nelb patvarus;
dyzeliai visi sh...;
2,3t geriau nei 2,0t nes valgo tiek pat, o galios daugiau, bet 2,0 patikimesni;
pakaba tikrai ne visa nuo opel vectros;
detales buvo, yra ir bus!.
Aciu jai kaska padesit, mielai prisijungiu prie jusu gretu :)

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Geg 14, 12:52
romask
Del metu, tai turima omenyje modelio metai(MY), o jie prasideda nuo ankstesniu metu 09 menesio, tai siuo atveju MY2000/MY00 prasideda 1999-09.
Dyzeliai prasidejo nuo MY02, tai kaip ir tokiu metu kokiu ieskai dyzelio nerasi :)
Apie modelius cia siektiek raso - http://lt.wikipedia.org/wiki/SAAB_9-5

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Geg 14, 13:00
i4rilu
Geriau pirkti nuo 2004 metu, nes tada jau perdaryta karterio ventiliacija (variklio dangtelio spalva jau nebe juoda, bet sidabrine).

O jei is senesniu tai vistiek kuo naujesni, tada maziau sansu klimato kontroles, droselio sklendes gedimams. Plius nuo kazkurio 2000 menesio jau lyg ir OBDII protokola palaiko, senesniems klaidas tik su Tech2 nuskaityti galima. Plius nusipirkus valyti karteri bei ziureti ar karterio ventiliacijos nereikia keisti.

2.0 net oficialiai chipinasi iki 141kW (as zenklaus sanaudu padidejimo nepastebejau).

Re: Naudingi patarimai pries perkant Saab

Parašytas: 2012 Geg 14, 13:47
Audiocloud
aham, maciau kaskoki tuning kit for 2,0t - 141kw (600lt)
o kaip del perziuros, jauciu geriausiai ishkart tempt i servisa, sumoket ir pasakys +-, nes ish manes mechanikas... koki servisa pasiulitumet (Vilnius)