Puslapis 25

Parašytas: 2010 Kov 05, 15:58
vidas
pagal ideja turetu kenkti :( . nezinau, kiek teko dometis mano atveju(volvo c 30), tai stovi kazkoks daviklis kuro sistemoj ir purkstukai truputi kitokie - pralaidesni. tas daviklis tai priklausomai nuo spirito koncentracijos bake pariebina ar paliesina misini. siaip dar tarpines ir vamzdeliai atseit atsparus etanolio poveikiui. Dar kuro siurbliuko rotorius kitoks eina, irgi atsparus spirito poveikiui. tos detales net atskirus kodus turi lyginant su benzo detalemis. kazkaip taip pasakojo svedai lygtais, nesu technikas, galiu kazkur ir i pievas nuvaryt, pas SAAB gal kitaip

o gal cia ir paprasciausiai marketingas...

Beje, kai salciai virs -10 privaloma kazkiek benzo procentu i baka pilti, negalima vien tik bioetanoliu varyti.

Parašytas: 2010 Kov 05, 16:38
dr.amber
na, e85 (85% etanolio) jau ir taip yra 15% benzino taigis problemos su užvedimu neturėtų būti.
kalbant apie 9k lpt, tai ten gamykliniai purkštukai yra stipriai per dideli tokiam galingumui. ypač jei apie dulitrį lpt kalbėti... pagal lamda trionic5 gali susikoreguoti kuro padavimą ~25% kad tik purkštukų pralaidumo užtektų. taigis yra didelė tikimybė kad su savos gamybos E50 (50% etanolio) 9k turėtų važiuoti ir nieko jam nesidaryti. tik va koks to ekonominis efektas? nevažinėčiau aš į darbą-namo su nuolat šaltu varikliu, tai pabandyčiau.

Parašytas: 2010 Kov 05, 17:10
vidas
per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).

o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.

Parašytas: 2010 Kov 05, 18:46
Voranas
vidas rašė:per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).

o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.


Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai tokiam kurui pritaikyti varikliai.

Parašytas: 2010 Kov 05, 19:29
redb
Voranas rašė:
vidas rašė:per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).

o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.


Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai tokiam kurui pritaikyti varikliai.

http://www.elkparts.com/saab-95-m98/performance-tuning/23t-m06/bsr-stage-1-petrol--biofuel-upgrade-36bhp86nmbrsaab-95-23-turbo-m06.p3362.html
"Quite simply, this upgrade not only gives you more power, it allows you to safely use biofuel in ordinary petrol versions of the Saab 9-5"

Parašytas: 2010 Kov 05, 20:17
Maximus
Kiek bandem (su Saab 9-5), tai gavom nulini ekonomini efekta.
Kuras kainavo pigiau 20%, valge daugiau 20%.
Cia kai benzas buvo kiek pigesnis (gal 3.5-3.6 lt)
Masina vaziavo siek tiek smagiau, bet gal ir spaudziama buvo daugiau (tikriausiai ekonominis efektas buvo net minusinis:)
Prie dabartinio kainu skirtumo gal ir butu daugiau naudos, tuo labiau kad ir degaliniu daugiau atsirado (anksciau tebuvo viena visam Vilniuj).
Specialaus variklio tikrai nereikia (Saabas ju ir neturi:) bet softa pareguliuoti reiketu.
Siaip, kiek skeptiskai ziuriu i toki mod'a, bet jei turesiu laiko, tikriausiai atsilus orams padarysiu tikslesni palyginima su savo masina (sanaudu ir t.t), vistiek juk idomu

Parašytas: 2010 Kov 05, 20:45
hoplitas
http://en.bsr.se/products/t1400/

bent pagal situos tai reikalingi purkstukai ir ecu

Parašytas: 2010 Bir 01, 14:28
drh
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... -816974?qt
ka manot apie sita varianta? Ar 2005m. jau ejo e85 kurui paruosti saabai?
ar cia tikrai 2.0 L 136kW o ne 2.3 variklis?

Parašytas: 2010 Bir 01, 14:56
utah
2,0t Biopower B205E – 180 AG, 280 Nm

Parašytas: 2010 Bir 13, 01:30
Haro
Na as kai savo saab 900 s maisiau 1:1 E85 ir B95 tai tikrai pajutau isaugusias sanaudas kuro ir suprastejuse trauka netraukia nors tu ka jai su b95 salyginai traukdavo 180 tai pamaisius 160 ir trauka baigesi toliau begejesi ish leto. O japonui karbui pripylu E85 su lasu kitu benzo vos i klana uzvazevom 2 begiu :)) nors ten toks ir japonas 1.2 l vienintelis bioetanolio pliusas kadangi karscviau dega ne visas sudega duslere maziau vandens ir dar gelytem kvepia pauoscius is duslerkos ekonominio efekto jokio gal net minusinis tik sirdi maziau skauda isipylus pigesnio kuro :) tai tiek mano pastebejimu.

Parašytas: 2010 Bir 15, 11:06
Simas

Parašytas: 2010 Rgs 02, 11:19
Pylenskis
Sveiki,

Gal kas esate isbande? http://www.e85.lt/
Aprasyta viskas graziai, bet idomu kaip is praktines puses?
Visumoje atrodytu kaip alternatyva dujoms, bet yra kalbu kad naudoja 30 proc daugiau kuro.

Parašytas: 2010 Rgs 02, 13:13
Maximus
Pylenskis rašė:Sveiki,

Gal kas esate isbande? http://www.e85.lt/
Aprasyta viskas graziai, bet idomu kaip is praktines puses?
Visumoje atrodytu kaip alternatyva dujoms, bet yra kalbu kad naudoja 30 proc daugiau kuro.

O ka ten bandyt? Saabams to nereikia (turiu omeny nereikia tos irangos, o ar reikia pacio etanolinio kuro - kiekvienas sprendzia uz save)

Parašytas: 2010 Rgs 02, 13:57
utah
Bandziau pilt be jokiu perdarymu. pyliau A95:E85 1:4. Gavos 3.2lt uz litra. sid rode vidutines 12.1l/100km. Realios 12.2l/100km gavos. Traukos atzvilgiu skirtumo nepajutau, bet variklis dirbo daug svelniau negu vien su benzu. Tiesa ryte kuresi is antro kart.

Parašytas: 2010 Rgs 02, 14:02
Pylenskis
palaukit, nesupratau, kaip tai sabams nereikia tos yrangos? tai nori pasakyt kad galiu i savo aero prisipilti e85 ir vaziuot?