pagal ideja turetu kenkti . nezinau, kiek teko dometis mano atveju(volvo c 30), tai stovi kazkoks daviklis kuro sistemoj ir purkstukai truputi kitokie - pralaidesni. tas daviklis tai priklausomai nuo spirito koncentracijos bake pariebina ar paliesina misini. siaip dar tarpines ir vamzdeliai atseit atsparus etanolio poveikiui. Dar kuro siurbliuko rotorius kitoks eina, irgi atsparus spirito poveikiui. tos detales net atskirus kodus turi lyginant su benzo detalemis. kazkaip taip pasakojo svedai lygtais, nesu technikas, galiu kazkur ir i pievas nuvaryt, pas SAAB gal kitaip
o gal cia ir paprasciausiai marketingas...
Beje, kai salciai virs -10 privaloma kazkiek benzo procentu i baka pilti, negalima vien tik bioetanoliu varyti.
E85- kuriems SAAB šis kuras tinka?
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2007 Bal 16, 09:42
- Miestas: vilnius
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 408
- Užsiregistravo: 2008 Lie 13, 21:10
- Miestas: Klaipėda
na, e85 (85% etanolio) jau ir taip yra 15% benzino taigis problemos su užvedimu neturėtų būti.
kalbant apie 9k lpt, tai ten gamykliniai purkštukai yra stipriai per dideli tokiam galingumui. ypač jei apie dulitrį lpt kalbėti... pagal lamda trionic5 gali susikoreguoti kuro padavimą ~25% kad tik purkštukų pralaidumo užtektų. taigis yra didelė tikimybė kad su savos gamybos E50 (50% etanolio) 9k turėtų važiuoti ir nieko jam nesidaryti. tik va koks to ekonominis efektas? nevažinėčiau aš į darbą-namo su nuolat šaltu varikliu, tai pabandyčiau.
kalbant apie 9k lpt, tai ten gamykliniai purkštukai yra stipriai per dideli tokiam galingumui. ypač jei apie dulitrį lpt kalbėti... pagal lamda trionic5 gali susikoreguoti kuro padavimą ~25% kad tik purkštukų pralaidumo užtektų. taigis yra didelė tikimybė kad su savos gamybos E50 (50% etanolio) 9k turėtų važiuoti ir nieko jam nesidaryti. tik va koks to ekonominis efektas? nevažinėčiau aš į darbą-namo su nuolat šaltu varikliu, tai pabandyčiau.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 61
- Užsiregistravo: 2007 Bal 16, 09:42
- Miestas: vilnius
per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).
o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.
o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 14
- Užsiregistravo: 2009 Gru 08, 15:41
- Miestas: Vilnius
vidas rašė:per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).
o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.
Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai tokiam kurui pritaikyti varikliai.
- redb
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 354
- Užsiregistravo: 2007 Lap 13, 08:57
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Voranas rašė:vidas rašė:per salcius butinai turi buti kazkiek gryno benzo proc, nes kitaip uzsala. as kai laikau garaze, tai vienodai, bet kai per dvi paras prie -27 palaikiau lauke, ryte is pirmo karto neuzsivede, pazulint teko ir paskui instrukcija perskaityti (tiesa svediskai, nelabai ka supratau, bet kad gryno benzo reikia apie 10 proc. ipilti , tiesa).
o jei 5o/5o pilat i SAAB ir vaziuoja, tai ok. bet sanaudos didesnes ir masina truputi ilgiau syla.
Bioetanolis E85 gali būti naudojamas automobiliuose, kuriuose įrengti specialiai tokiam kurui pritaikyti varikliai.
http://www.elkparts.com/saab-95-m98/performance-tuning/23t-m06/bsr-stage-1-petrol--biofuel-upgrade-36bhp86nmbrsaab-95-23-turbo-m06.p3362.html
"Quite simply, this upgrade not only gives you more power, it allows you to safely use biofuel in ordinary petrol versions of the Saab 9-5"
SAAB 9-5 Aero Estate My01
IN TORQUE WE TRUST
IN TORQUE WE TRUST
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Kiek bandem (su Saab 9-5), tai gavom nulini ekonomini efekta.
Kuras kainavo pigiau 20%, valge daugiau 20%.
Cia kai benzas buvo kiek pigesnis (gal 3.5-3.6 lt)
Masina vaziavo siek tiek smagiau, bet gal ir spaudziama buvo daugiau (tikriausiai ekonominis efektas buvo net minusinis:)
Prie dabartinio kainu skirtumo gal ir butu daugiau naudos, tuo labiau kad ir degaliniu daugiau atsirado (anksciau tebuvo viena visam Vilniuj).
Specialaus variklio tikrai nereikia (Saabas ju ir neturi:) bet softa pareguliuoti reiketu.
Siaip, kiek skeptiskai ziuriu i toki mod'a, bet jei turesiu laiko, tikriausiai atsilus orams padarysiu tikslesni palyginima su savo masina (sanaudu ir t.t), vistiek juk idomu
Kuras kainavo pigiau 20%, valge daugiau 20%.
Cia kai benzas buvo kiek pigesnis (gal 3.5-3.6 lt)
Masina vaziavo siek tiek smagiau, bet gal ir spaudziama buvo daugiau (tikriausiai ekonominis efektas buvo net minusinis:)
Prie dabartinio kainu skirtumo gal ir butu daugiau naudos, tuo labiau kad ir degaliniu daugiau atsirado (anksciau tebuvo viena visam Vilniuj).
Specialaus variklio tikrai nereikia (Saabas ju ir neturi:) bet softa pareguliuoti reiketu.
Siaip, kiek skeptiskai ziuriu i toki mod'a, bet jei turesiu laiko, tikriausiai atsilus orams padarysiu tikslesni palyginima su savo masina (sanaudu ir t.t), vistiek juk idomu
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
- hoplitas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2009 Bir 20, 10:04
- Miestas: Kaunas
- drh
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1165
- Užsiregistravo: 2007 Sau 24, 18:16
- Miestas: Vilnius
http://auto.plius.lt/skelbimas/lengviej ... -816974?qt
ka manot apie sita varianta? Ar 2005m. jau ejo e85 kurui paruosti saabai?
ar cia tikrai 2.0 L 136kW o ne 2.3 variklis?
ka manot apie sita varianta? Ar 2005m. jau ejo e85 kurui paruosti saabai?
ar cia tikrai 2.0 L 136kW o ne 2.3 variklis?
Saab 9-5 2,3t Vector MY02 LPG
Honda Deauville NT650V
Honda Deauville NT650V
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
- Haro
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 456
- Užsiregistravo: 2010 Bir 13, 00:33
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Na as kai savo saab 900 s maisiau 1:1 E85 ir B95 tai tikrai pajutau isaugusias sanaudas kuro ir suprastejuse trauka netraukia nors tu ka jai su b95 salyginai traukdavo 180 tai pamaisius 160 ir trauka baigesi toliau begejesi ish leto. O japonui karbui pripylu E85 su lasu kitu benzo vos i klana uzvazevom 2 begiu ) nors ten toks ir japonas 1.2 l vienintelis bioetanolio pliusas kadangi karscviau dega ne visas sudega duslere maziau vandens ir dar gelytem kvepia pauoscius is duslerkos ekonominio efekto jokio gal net minusinis tik sirdi maziau skauda isipylus pigesnio kuro tai tiek mano pastebejimu.
Saab 900 B236R Stage 1 MY95 greito kasdienuko projektas
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
Saab 2x 99 2.0 AT 1976 2.0 MT 1982
Saab 96 1.5 MT MY68
Saab 900, 9-3, 9-5 naudotos dalys
Tel 868 penki 20 penki 70
-
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 343
- Užsiregistravo: 2006 Geg 01, 21:55
- Miestas: Vilnius- Kaunas
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Sveiki,
Gal kas esate isbande? http://www.e85.lt/
Aprasyta viskas graziai, bet idomu kaip is praktines puses?
Visumoje atrodytu kaip alternatyva dujoms, bet yra kalbu kad naudoja 30 proc daugiau kuro.
Gal kas esate isbande? http://www.e85.lt/
Aprasyta viskas graziai, bet idomu kaip is praktines puses?
Visumoje atrodytu kaip alternatyva dujoms, bet yra kalbu kad naudoja 30 proc daugiau kuro.
forester
- Maximus
- Sraigtasparnio pilotas
- Pranešimai: 494
- Užsiregistravo: 2007 Lie 08, 11:53
- Miestas: Vilnius
- Contact:
Pylenskis rašė:Sveiki,
Gal kas esate isbande? http://www.e85.lt/
Aprasyta viskas graziai, bet idomu kaip is praktines puses?
Visumoje atrodytu kaip alternatyva dujoms, bet yra kalbu kad naudoja 30 proc daugiau kuro.
O ka ten bandyt? Saabams to nereikia (turiu omeny nereikia tos irangos, o ar reikia pacio etanolinio kuro - kiekvienas sprendzia uz save)
SAAB 95 B234? LPG dailywagon project
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
SAAB 95 B235R aerowagon
SAAB 9000 forever & SAAB'ai 95 ir 9000 dalimis
SAAB performance / tuning / chiptuning / upgrade - works & parts & etc.
Trumpai tariant - visapusiškas SAAB automobilių tiuningas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 76
- Užsiregistravo: 2009 Kov 17, 14:15
- Miestas: Kaunas
- Contact:
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių