Puslapis 5960

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 11:26
Daivanas
Brangiau tai aišku nes garsus vardas duoda tas pats kodėl brangiau moki už armani negu iš akropolio eilini "branda", bet kuremis argumentai tavo niekiniai nu vistiek tokie iš savo nuomonės be jokių rimtų faktų.. Aš nesakau kad 100% pilsiu ją, bet į 900tuką gal ir būtų įdomu pamėgint su sekančiu tepalų keitimu ar skirtūsi kažkuo ar ne..

O tavo pavyzdys tai visiškai ne į temą.. Alyva atitinka visas specifikacijas SN, pasižiūrėk kokias alyvas pardavinėja kitos net tokio standarto neatitinka.. Mano nuomone teisingesnis pavyzdys būtų kad perki vaistus lygiai ta pačia veikliaja medžiaga tik su kažkokiais skirtingais priedais kurių kiekvienas gamintojas prideda nuo saves.. Bet bazė vistiek išlieka ta pagrindinė medžiaga ir jeigu ji atitinka visus standartus tai kas ten gali atsitikt 20 metų senumo mašinai jeigu nesupilsi mobilio, kur kai pagamino ta mašiną tokių specifikacijų tepalo net nebuvo.. Reikalauja maniškis SG klasės kas skiriasi bent keliomis raidėmis nuo to mannolio SN..

Lauksiu rimtesnių argumentų, bent jau tokio lygio kad mano pusbrolio, dėdės brolio žmonos sūnui užkalė variklis važinėjant su mannolio tepalu..

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 11:55
kuremis
:D nėr ko diskutuot. Kas pigu tas laikina. Prisiminkit.pigią dešrą šunys ėda. Na pvz pirkau aš eni tepalus iš kazko cia... nu ir ka? Vietoj 10000 km tik 5tks. vaziavau. Neištempia tie pigūs. Nesvarbu ar nauja ar sena auto.
Arba didieji verslininkai maxima ar seniai prisiperka iš OFICIALIŲ tiekėjų po ribotą kieki tepalų ir parduoda giriasi 3 KART DAUGIAU...
IR KA JUS PASAKYSIT? Kas golfui skirta ar reno, tas neskirta SAAB !!!!

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 12:31
Daivanas
Na aš tai kolkas tokios nuomonės, kad pigu nes nėra labai žinomas gamintojas. Vokiečiai į Lietuvą perkėlė gamybą ir daug investavo tai turbūt pas mus jos dėl to ir pigiausios yra nes vien logistika žiauriai pigi iš Klaipėdos atsivežt..
O kas atsitiko po 5k? patamsėjo? nes man mobil praeita keitima irgi greit patamsėjo pirkti iš eolto buvo.. arba anksčiau kad buvo su elf važinėjama ir likutis savo padarė..

Dėl tavo reno ar golf argumento tai jie turi daugelio gamintojų patvirtinimą ir sertifikatus tame tarpe ir Mercedes tai čia saabas ir už mersus jau geresnis?

Na esmė kad įdomūs rimti tik argumentai o čia lietuvių liaudies patarlės ir kitka nelabai domina.. :D jeigu dėl piniginio klausimo tai negaila man pinigų ant tos alyvos ir perku geresnių firmų dalis negu pigiausius variantus nes žinau kad ten naudoja pvz geresnės kokybės plieną, tik nemėgstu permokėt už tuos pačius daiktus kai čia pvz atitinka ta alyva visus reikalavimus tai ka ten mobilis stebūklingo dar įdeda įdomu..

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 13:45
kuremis
Tai išsiaiškink ka ten deda o ne cia pliurpk. Sis forumas saab puoselėtoju. O ne mersu ir pan.
Iš vokietijos gamyba: rytų ar turkijos rytų?... tokia gamyba as karste maciau. Pasiskaityk rimtų sTraipsnių, įžvalgų ir pamatysi, sužinosi kad keliamus reikalavimus alyvai atitinka tik keletas gamintoju. Tokie kaip shell, mobil, xado ir pan... o kaina yra tik priezastis. Buvo cia vienas reklamdavys žurnale autobild lietuva 5vnt po 5l VOKIŠKOS alyvos pardavinėjo po 67€. Specifikacijos super. Visiems auto. O rezultato nėr. Nebūkim pezėtojai kaip saab lithuania... svarbu pezėt. Naudos jokios.

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 14:44
Daivanas
Na tai tu kaip išsiaiškines gal pasakysi skirtumus? :) Pats pradėjai kad atrodo saabam spec alyva gamina tik kur kitiem auto netinka..

Galėtum būt politikas daug žodžių, daug kalbų bet 0 faktų.. :) aš nesakau kad ji yra gera bet noriu kad man įrodytum kad jį yra bloga alyva.. Jeigu daug automobilių gamintojų standartus visus atitinka ir tie gamintojai ta pripažįsta bet va tu atėjai ir sakai kad ne ji netinka tai norėčiau faktų..
Gal kažkur girdėjas esi kad va važinėjo su mannol ir po 3k reikėjo vėl tepalus keist nes juodi pasidarė ar kažkam turbina užlinko ar bent koki realų faktą? tyrimą ar dar kanors?

Parašytas: 2016 Bal 02, 15:17
aiva
Pradekim nuo gamintojo - mannol tik prekinis ženklas, jo gamintojas yra sct lubricants. Apie sct gamintoją info tikrai gali prisirinkti daug. Vien ka pasako ju filtrų kokybės standartas - anksciau vos ne kas antrą alyvos filtrą išmesti reikėdavo tik imontavus. Tad tikėtis, kad labai aukštus standartus kels ir alyvos priedų firmulems bei jų sudetinems dalims yra sunku. Antra niekada ta alyva, nei filtrai nebuvo Vokietijoje gaminti. Ten tik jų HQ Europoje užregistruotas. Trečia, norint gauti auto gamintojų sertifikatus dėl alyvos atitikimo jų reikalavimams tam reikia išleisti ne vieną dešimtį tūkstančių eur kas 3 metus. Ir čia tik vienai formulei, kur gamintojas gali būti numatęs visą krūvą jų, beje kurios stipriai skiriasi tarpusavyje ir nedengia viena kitos. Tai, kad specifikacijos atitinka keliamus reikalavimus dar nereiškia, kad turi ir visas savybes, kurių reikalauja gamintojas. Normalus alyvos gamintojas naudoja nuo 1000 skirtingų priedų formuliu. Teko bendrauti su vienais gamintojais is Šveicarijos - jie naudoja apie 3000 formuliu.
Vien į tai pažiūrėjus ir susumavus kiek kainuoja inžinierių ir laboratorijų išlaikymas galima suprasti, kad norint padaryti gerą produktą - pigiai nesigauna. O Klaipėdoje nupirktas priedu formules tik sumaišo.
Greičiausiai per 10k km variklis neuzkals, nes tepimo savybes vis tiek turės tas daiktas. Geriausias rezultatas matosi po 30-50 k km isardzius variklį ir palyginus komponentų būklę. Kaip pvz vieni sportuojantys pažįstami naudodavo castrol ir kas 2 lenktynėms tekdavo berti variklį ir lysti prie alkuninio. Pakeitus pernai metais alyvos tiekėjus visus metus neteko dėl indeklu berti variklio.

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 15:53
kuremis
Neperskaitytas pranešimas aiva » Šeš Bal 02, 2016 4:17 pm

Pradekim nuo gamintojo - mannol tik prekinis ženklas, jo gamintojas yra sct lubricants. Apie sct gamintoją info tikrai gali prisirinkti daug. Vien ka pasako ju filtrų kokybės standartas - anksciau vos ne kas antrą alyvos filtrą išmesti reikėdavo tik imontavus. Tad tikėtis, kad labai aukštus standartus kels ir alyvos priedų firmulems bei jų sudetinems dalims yra sunku. Antra niekada ta alyva, nei filtrai nebuvo Vokietijoje gaminti. Ten tik jų HQ Europoje užregistruotas. Trečia, norint gauti auto gamintojų sertifikatus dėl alyvos atitikimo jų reikalavimams tam reikia išleisti ne vieną dešimtį tūkstančių eur kas 3 metus. Ir čia tik vienai formulei, kur gamintojas gali būti numatęs visą krūvą jų, beje kurios stipriai skiriasi tarpusavyje ir nedengia viena kitos. Tai, kad specifikacijos atitinka keliamus reikalavimus dar nereiškia, kad turi ir visas savybes, kurių reikalauja gamintojas. Normalus alyvos gamintojas naudoja nuo 1000 skirtingų priedų formuliu. Teko bendrauti su vienais gamintojais is Šveicarijos - jie naudoja apie 3000 formuliu.
Vien į tai pažiūrėjus ir susumavus kiek kainuoja inžinierių ir laboratorijų išlaikymas galima suprasti, kad norint padaryti gerą produktą - pigiai nesigauna. O Klaipėdoje nupirktas priedu formules tik sumaišo.
Greičiausiai per 10k km variklis neuzkals, nes tepimo savybes vis tiek turės tas daiktas. Geriausias rezultatas matosi po 30-50 k km isardzius variklį ir palyginus komponentų būklę. Kaip pvz vieni sportuojantys pažįstami naudodavo castrol ir kas 2 lenktynėms tekdavo berti variklį ir lysti prie alkuninio. Pakeitus pernai metais alyvos tiekėjus visus metus neteko dėl indeklu berti variklio. -TAI VA. KAS DAR NEAIŠKU, KOLEGA??? AIŠKIAU NĖR KA RASYT, KALBĖT. VARIKLIAI PO TOKIŲ TEPALŲ GYVI NEBŪNA ILGAI. JEI AS BŪCIAU PYLĘS PANAŠŲ Š TAI SU SAVO SENUKU 9-3 DYZELIU NENUVAŽIUOČIAU 450000 km per 7metus.
TAIP KAD BAIKIM TEMĄ IR NEBŪKIM , PASIKARTOSIU, Saab Lithuania, KURIE SAAB NE PUOSELĖJA, O LYGINA SU PASATAIS, CIVIKAIS IR PAN.

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 02, 16:40
pjezo
kuremis rašė:Nusipirkit koki š manol ir pažiūrėkit kiek vaziuosit. Nebūkit vaikų darzelis. Pirkit geras patikrintas alyvas ir bus ramu. Negi gersit aspirina jei viduriuojat???


Nu. Va tik galima pirkti acetilsalicilio rugštį už centus, arba "ASPIRIN".
Abiem atvejais tai bus ta pati medžiaga, tik pirmu atveju tiesiog acetilsalicilio rugštis, be blatno prekinio pavadinimo, kitu atveju ta pati acetilsalicilio rugštis su prekiniu ženklu "ASPIRIN" - už keletą kartų didesnę kainą.

Re:

Parašytas: 2016 Bal 03, 11:46
Daivanas
aiva rašė:Pradekim nuo gamintojo - mannol tik prekinis ženklas, jo gamintojas yra sct lubricants. Apie sct gamintoją info tikrai gali prisirinkti daug. Vien ka pasako ju filtrų kokybės standartas - anksciau vos ne kas antrą alyvos filtrą išmesti reikėdavo tik imontavus. Tad tikėtis, kad labai aukštus standartus kels ir alyvos priedų firmulems bei jų sudetinems dalims yra sunku. Antra niekada ta alyva, nei filtrai nebuvo Vokietijoje gaminti. Ten tik jų HQ Europoje užregistruotas. Trečia, norint gauti auto gamintojų sertifikatus dėl alyvos atitikimo jų reikalavimams tam reikia išleisti ne vieną dešimtį tūkstančių eur kas 3 metus. Ir čia tik vienai formulei, kur gamintojas gali būti numatęs visą krūvą jų, beje kurios stipriai skiriasi tarpusavyje ir nedengia viena kitos. Tai, kad specifikacijos atitinka keliamus reikalavimus dar nereiškia, kad turi ir visas savybes, kurių reikalauja gamintojas. Normalus alyvos gamintojas naudoja nuo 1000 skirtingų priedų formuliu. Teko bendrauti su vienais gamintojais is Šveicarijos - jie naudoja apie 3000 formuliu.
Vien į tai pažiūrėjus ir susumavus kiek kainuoja inžinierių ir laboratorijų išlaikymas galima suprasti, kad norint padaryti gerą produktą - pigiai nesigauna. O Klaipėdoje nupirktas priedu formules tik sumaišo.
Greičiausiai per 10k km variklis neuzkals, nes tepimo savybes vis tiek turės tas daiktas. Geriausias rezultatas matosi po 30-50 k km isardzius variklį ir palyginus komponentų būklę. Kaip pvz vieni sportuojantys pažįstami naudodavo castrol ir kas 2 lenktynėms tekdavo berti variklį ir lysti prie alkuninio. Pakeitus pernai metais alyvos tiekėjus visus metus neteko dėl indeklu berti variklio.


Va dėkui argumentuotas atsakymas.. :) kokią pats alyva naudoji? galvoju kokių dar alternatyvų yra mobil1..
Kuremi kai žmogus su argumentais ir pavyzdžiais paaiškina tada daug aiškiau ir patikimiau tokia nuomone girdėti, negu klausyt nepilk nes š ar kokius vaistus nuo viduriavimo reik gert.. :)

Parašytas: 2016 Bal 03, 19:32
aiva
Šiuo metu Saab'e supilta si http://www.motorex.com/index.cfm?oid=11 ... ragId=2929
Šiaip iš principo esu patenkintas valvoline, liqui moly kokybe is anksčiau naudotų. Volvo važiuoja su Total. Šiaip neypatingai džiugina Total - per keitimo intervalą reikia iki 600-800 ml papildyti.

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 04, 07:51
Rudik
O Volvo, turbut, ka tik is gamyklos... :)

p.s. kokios grupes Total naudoji?
p.p.s Daivanas, maziau klausinek subjektivo, kiekvieno nuomone yra jo paties reikalas, bazes ir priedu komplektai yra parduodami ir prieinami mazoms kompanijoms, svarbu, kad nebutu falsifikatas (kas popsui daugiau aktualu)... ir, aisku, keist tepalus reikia bent po 7,5Kkm turbavam (ypac senam) motorui, o ne pagal marketingo "zaidimus".

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 05, 20:03
aiva
"Beveik" is gamyklos, bet neturi daryti jokios didesnes itakos. Eksplotavau auto, kur zymiai daugiau buvo nuvaziave varikliai - iki 100 ml 10k km sunaudodavo max. Normalu butu iki 200-300 ml nuostolis 10k-15k km, o cia jau dvigubai. Quartz rusies Total pilu.

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Bal 08, 07:13
Rudik
Kad alyva neisgaruotu visai, tai fiziskai neimanoma, o tepalas plaudamas motora absorbuoja visa bruda I save.. zodziu dalis alyvos pakeiciama brudu.. kuo senesnis motoras, tuo greiciau tersia alyva... kuo ilgiau tempi su keitimu, tuo didesne zala motorui darai... tikiuos suprantamai prirasiau. ;-)

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Lap 07, 11:18
Daivanas
Na prikeliu temą pasidalinti savo patirtim, kad kai nusipirkau saaba 9-5 aero pažiūrėjau kad buves savininkas pylė mobil 0w40 tai ta pati ir supyliau, bet per gal 5000km dingo apie litras tepalo.. Galvojau gal varikliui ar turbinai kažkas jau negerai, bet paskaites užsienio forumus radau labai labai daug atsiliepimų kad šis tepalas per skystas ir daug atsiliepimų kad jį valgo, o pakeitus kitu viskas normaliai. Paskaites gerus atsiliepimus bandysiu pereit ant motorex sp-x 5w30 arba 5w40 daug patikimiau atrodo kai gamintojas pats ir išpilsto tepalus ir mažiau populiari firma tai ir falsifikatų turėtų būti mažiau..

Re: Alyva varikliui

Parašytas: 2016 Lap 07, 11:25
Manchini
Dabar supyliau pas save į naujai pakeistą variklį GM Dexos2 sintetiką, žiūrėsiu kas bus.