Alyva varikliui

Vartotojo avataras
sabusa
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1056
Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 19:00
Miestas: Klaipėda- Kaunas
Contact:

Standartinė sabusa » 2007 Lie 03, 21:45

Realiai manau, kad jokio :!: Teoriškai gal ir taip :roll:
SAAB 9000CSE
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 11:07

Kukiz rašė:tai va, ruošiames į kelionę.

Jūsų nuomone kokį tepalą geriau susipilti į SAAB 9-5 3.0 TiD. greitis apie 160km/h.

Perskaičiau temą ir ten buvo įdomi nuomonė kad 5w50 prie didesnės temperatūros geriau nei 5w40. Taigi išlieka dilema tarp šitų dviejų tepalų. Ar labai didelis skirtumas ir ką jūs piltumėtės?

nuvaziuoji i ZR ir pakeicia arba skambini ir klausi kokia pila (Mobil) ir keiti pats arba tada jau nebesvarbu pili tokia kokia papuola ar kurios bakelis grazesnis
9-5 Aero Griffin MY2009
Kukiz
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 268
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
Miestas: Vilnius

Standartinė Kukiz » 2007 Lie 04, 11:15

ne tame esmė, pilti jau susirasim kur geriau nei ZR. Alyva irgi jau aišku kokią pilti, tik įdomi Jūsų nuomonė ar 5w40 ir 5w50 labai skirsis prie didelio greičio:)
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 04, 11:30

Kukiz rašė:ne tame esmė, pilti jau susirasim kur geriau nei ZR. Alyva irgi jau aišku kokią pilti, tik įdomi Jūsų nuomonė ar 5w40 ir 5w50 labai skirsis prie didelio greičio:)


turetu skirtis.
Jei is tiesu bus vazinejama dideliu greiciu (uzkaitintas variklis) klampesne alyva geriau tiktu, uztikrintu geresni tepima...
vat del to kai kuriose masinose eksplotuojamose ekstermaliom salygos (aka sportines turbinines..) naudojama net 10w60 sintetika...

Tik kitas klausimas ar dyzeliui to reikia...
visu pirma istisai pjauti dyzeli ant 160... na, reikia gal isigyti atsargini motora...
o is kitos puses, dyzelis maziau kaista nei benzininis, tad gal jam sociai uztektu 5w40...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 11:32

Kukiz rašė:ne tame esmė, pilti jau susirasim kur geriau nei ZR. Alyva irgi jau aišku kokią pilti, tik įdomi Jūsų nuomonė ar 5w40 ir 5w50 labai skirsis prie didelio greičio:)

o va cia SAAB bandymu poligono konfidenciali informacija :lol:
o jeigu kas forume lepteles, kad susipylus 5w50 vaziuoja geriau nei 5w40 (ar atvirksciai), tai turetum buti didelis naivuolis, kad patiketum, kad tokia informacija ko nors verta 8)

pilko toki koks rekomenduojamas (ar viena is keletos rekomenduojamu) ir nesuk sau galvos
sekmes
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 11:39

pjezo rašė:[
turetu skirtis.
Jei is tiesu bus vazinejama dideliu greiciu (uzkaitintas variklis) klampesne alyva geriau tiktu, uztikrintu geresni tepima...
vat del to kai kuriose masinose eksplotuojamose ekstermaliom salygos (aka sportines turbinines..) naudojama net 10w60 sintetika...

Tik kitas klausimas ar dyzeliui to reikia...
visu pirma istisai pjauti dyzeli ant 160... na, reikia gal isigyti atsargini motora...
o is kitos puses, dyzelis maziau kaista nei benzininis, tad gal jam sociai uztektu 5w40...

nieko nesuprantu, kas cia per samprotavimai 8)
jeigu su termostatu viskas ok, tai temperatura uzkils iki normos, ausinimas vaziuojant greitai yra geras, jeigu ne Sacharoje vaziuoji, gerokai geriau negu kamstyje stovint :))) ir tepalo klampumas jokios itakos netures, nebent kamstyje su uzvestu varikliu stovetu ilgai, tuomet klampesnis gal ir geriau

cia kaip daznai girdimi samprotavimai apie dyzelinio variklio dideli sukimo momenta, kuris turetu padeti rauti is vietos :) pamirstant, kad dar yra greiciu deze, kuri sukimo momenta sukonvertuoja i didesnius sukius, kad vaziuotu panasiai kaip benzinas (zinoma didesnis galingumas prie zemesniu apsuku, tai jau taip)
9-5 Aero Griffin MY2009
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 04, 11:48

ziopliai rašė:
Kukiz rašė:ne tame esmė, pilti jau susirasim kur geriau nei ZR. Alyva irgi jau aišku kokią pilti, tik įdomi Jūsų nuomonė ar 5w40 ir 5w50 labai skirsis prie didelio greičio:)

o va cia SAAB bandymu poligono konfidenciali informacija :lol:
o jeigu kas forume lepteles, kad susipylus 5w50 vaziuoja geriau nei 5w40 (ar atvirksciai), tai turetum buti didelis naivuolis, kad patiketum, kad tokia informacija ko nors verta 8)

pilko toki koks rekomenduojamas (ar viena is keletos rekomenduojamu) ir nesuk sau galvos
sekmes


siap tai gamintojas visu pirma yra pardavejas besistengiantis uzdirbti...
ir ne visos rekomendacijos yra geros... kad ir naujausiu masinu prailginti alyvos keitimo intervalai...
na ir gamintojas rekomendacijas paruosia automobiliui kuris bus eksplotuojamas "kasdieniniu" rezimu, bet ne visada atsizvelgia i tai kad kazkas pabandys masina "issunkti iki galo" ir tokiais atvejais gamintojo rekomendacijos gali buti ne pats geriausias variantas...

"Audris" galetu paaiskinti apie gamintojo rekomendacijas naudoti varikline alyva begiu dezese... taciau jau rekomendacija si pasikeite...

ir kiek yra kitos informacijos kuria surinke paprasti vartotojai is savo praktikos, kurios gamintojas nepateikia.... taigi aklai pasikliauti gamintojo rekomendacijom irgi ne visada galima...

pats bandziau saviskiam pilti 0w40, 5w40, 5w50... ir jokio skirtumo nepastebejau... na nebent tai kad su 0w40 ziema lengviau uzsiveda ;)
tad tai ka rasau yra viso labo info susirinta is ivairiu saltiniu, o ne mano "tiesa" ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 04, 11:53

ziopliai rašė:nieko nesuprantu, kas cia per samprotavimai 8)
jeigu su termostatu viskas ok, tai temperatura uzkils iki normos, ausinimas vaziuojant greitai yra geras, jeigu ne Sacharoje vaziuoji, gerokai geriau negu kamstyje stovint :))) ir tepalo klampumas jokios itakos netures, nebent kamstyje su uzvestu varikliu stovetu ilgai, tuomet klampesnis gal ir geriau



tures.
vaziuojant greitai sudeginama daugiau kuro=isskiriama daugiau silumos.
alyva nera taip efektyviai ausinama ir jos temperatura, priklausomai nuo apkrovimo, skirsis.
labai paprastas pvz bus su turbina- ausinimas veikia ir pan taciau turbina vaziuojant miete ir vaziuojat 160... na svelniai sakant kais stipriau..
tas pat su visom variklio dalim...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Kukiz
Sklandytuvo pilotas
Pranešimai: 268
Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
Miestas: Vilnius

Standartinė Kukiz » 2007 Lie 04, 11:53

šiaip nemanau kad 160km/h yra variklio pjovimas. Nežinau kiek tiksliai apsukų bet 3,5k tikrai neturėtų peržengti.
O ir tik per Lenkiją taip varysim turbūt. Žinoma prieš sustojant variklis būna įjungtas ant laisvų apsukų kelias min kad turba bent biški atvėstų:)
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 11:57

pjezo rašė:"Audris" galetu paaiskinti apie gamintojo rekomendacijas naudoti varikline alyva begiu dezese... taciau jau rekomendacija si pasikeite...

ir kiek yra kitos informacijos kuria surinke paprasti vartotojai is savo praktikos, kurios gamintojas nepateikia.... taigi aklai pasikliauti gamintojo rekomendacijom irgi ne visada galima...
---------------
tad tai ka rasau yra viso labo info susirinta is ivairiu saltiniu, o ne mano "tiesa" ;)

na gal labai geri specialistai ir galetu kazka pasakyti, ismintingiau nei gamintojo rekomendacijos, bet ir tai klausimas...
siaip tai visi lietuviai geriau negu treneriai ismano kaip treniruoti krepsinio komanda, geriau nei architektai, kaip pastatyti nama ir panasiai :lol: nac bruozas :lol:

kita vertus as ir nesigincyju, kad sportiniu rezimu pilotuojama masina kaista daugiau, taciau isskirtos silumos kiekis, kuri reikia pasalinti yra proporcingas sudeginto kuro kiekiui, todel vaziuojant 160km/h greiciu bus suvartojama ~8-10L/100km dyzelio, kas nesulyginama su kuro sanaudomis pagreitejimo metu 30-60L/100km. Kreiserinis greitis yra kreiserinis greitis ir papildomo ausinimo ten nereikia
9-5 Aero Griffin MY2009
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 12:00

pjezo rašė:tures.
vaziuojant greitai sudeginama daugiau kuro=isskiriama daugiau silumos.
alyva nera taip efektyviai ausinama ir jos temperatura, priklausomai nuo apkrovimo, skirsis.

tai va ir lygink miesto rezimu 9-10L ir 160km/h 9-10L, kuro tiek pat o ausinimas vaziuojant greitai gerokai geresnis!
9-5 Aero Griffin MY2009
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 04, 12:04

ziopliai rašė:
pjezo rašė:tures.
vaziuojant greitai sudeginama daugiau kuro=isskiriama daugiau silumos.
alyva nera taip efektyviai ausinama ir jos temperatura, priklausomai nuo apkrovimo, skirsis.

tai va ir lygink miesto rezimu 9-10L ir 160km/h 9-10L, kuro tiek pat o ausinimas vaziuojant greitai gerokai geresnis!


nepamirsk stebuklingo vieno dalyko laiko...

jeigu mieste vaziuojanti masina 6-10 litru sudegins per 3-4 valandas (Vilniaus kamsciuose vid greitis 30-20 kmh) tai vaziuojant 160 tuos 9-10 litru sudegins per 37,5 minutes.
Ausinimo sitema turi tam tikra silumine inercija, temperaturos keitimasis vyksta per tam tikra laika (del medziagu silumines varzos)...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
Torque
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 149
Užsiregistravo: 2006 Spa 21, 15:12
Miestas: Vilnius

Standartinė Torque » 2007 Lie 04, 12:05

3l diezeliukas 5 begiu ties 3.5k apsuku isvysto 170 km/h, turbina tada pilnai uzpusta 1bar, bet svarbiausia manau, kad varikly tepalo uztektinai butu.. Niekas nesidrosh sakyciau cia prie tokiu apsuku, joks variklis:) o turbinai itaka daugiau daro kaip su ja elgiamasi, kaip wisi jau zino, uzkurus nespaust kol nesusitepe, ir sustojus palaukt kol tepalas isbegs...
MY03 Saab 9-5 Vector 3.0 TiD
Vartotojo avataras
ziopliai
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 506
Užsiregistravo: 2005 Gru 02, 09:10
Miestas: Vilnius

Standartinė ziopliai » 2007 Lie 04, 12:10

pjezo rašė:
ziopliai rašė:nepamirsk stebuklingo vieno dalyko laiko...

jeigu mieste vaziuojanti masina 6-10 litru sudegins per 3-4 valandas (Vilniaus kamsciuose vid greitis 30-20 kmh) tai vaziuojant 160 tuos 9-10 litru sudegins per 37,5 minutes.
Ausinimo sitema turi tam tikra silumine inercija, temperaturos keitimasis vyksta per tam tikra laika (del medziagu silumines varzos)...

va cia jau konkreciau, sito as tikrai neiskaiciavau, taciau visgi likciau prie savo nuomones milziniskas oro srautas ausinantis radiatoriu, kuris irgi bus 5-7 kartus didesnis, turetu pilnai susitvarkyti su ausinimu
velgi neturiu statistikos, bet ko gero mieste daugiau masinu uzkaista, negu vaziuojanciu greitkeliu
9-5 Aero Griffin MY2009
pjezo
Naikintuvo pilotas
Pranešimai: 1715
Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
Miestas: Vilnius

Standartinė pjezo » 2007 Lie 04, 12:13

ziopliai rašė:velgi neturiu statistikos, bet ko gero mieste daugiau masinu uzkaista, negu vaziuojanciu greitkeliu


:lol: as irgi tuo nei kiek neabejoju, bet uzkaista tos kuriu pareje jau veltiletoriai ir nepajegia sukurti reikiamo oro srauto radiatoriui kuris vaziuojant greiciau susidaro savaime ;)
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG

ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 21 ir 0 svečių