draivas rašė:Aaa, su Molibdeno priedais. Kažkada "Bangoj" buvo diskusija apie šituos tepalus. Jei teisingai pamenu, nieko gero apie tuos priedus pasakyta nebuvo. Berods tuos tepalus reikia dažniau keisti, nes dėl aukštos temperatūros pasikeičia minėtų priedų savybės ir jie nustoja savo gerųjų savybių. Buvo minėta, kad vos ne kas 5Kkm keisti reikėtų. Ten yra toks dalyvis "Poršas", jis tvarko visokius "idomius" variklius ir būtent jis šnekėjo apie LiquiMolly tepalus. Gaila paieška dabar "Bangoj" neveikia, būt galima surats tą temą... Kas skaitėt tą diskusiją, pataisykit mane, jei ką nors ne taip pasakiau.
Skaiciau apie tuos molibdeno priedus...
Esme tame kad jie efektyviai veikia kokius 5, max 7 kkm. Velaiu mos1 skyla, isiskirai kazkokia tai rugztis, ir tai tikras peilis varikliui...
O didziausia beda tai, kad net ir keiciant kas 5 kkm keitimo metu dalis tepalo lieka, ir jis sekmingai iskirdineja ta rugsti...
Taip kad Liqui Moly nieko gero...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG