Kodel jei masinai ismeta duma is karto pirma galvojat kad tai turbina? Pirma gal eriketu nusimauti slanga prie turbinos ir paziureti ar nera ji tepaluota ir tik tada kaltinti turbina.
Gali buti ir kiti padaliniai del ko meta duma. Pvz. voztuvu gumeles pakietejo ir biski meta dumeli, jei variklis daugiau vaziaves gal ir ziedai ir panasiai.
Mano 9-5 is ryto uzvedus irgi ismeta melsva dumeli, ....bet as tikrai nesiruosiu pirma kaltinti turbinos. Kazkodel manau kad tai greiciau bus voztuvu gumeles, per nakti susirinkes kondensataso ne turbina
Alyva varikliui
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 28
- Užsiregistravo: 2006 Bal 10, 15:33
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
SAABas rašė:Kodel jei masinai ismeta duma is karto pirma galvojat kad tai turbina? Pirma gal eriketu nusimauti slanga prie turbinos ir paziureti ar nera ji tepaluota ir tik tada kaltinti turbina.
Gali buti ir kiti padaliniai del ko meta duma. Pvz. voztuvu gumeles pakietejo ir biski meta dumeli, jei variklis daugiau vaziaves gal ir ziedai ir panasiai.
Mano 9-5 is ryto uzvedus irgi ismeta melsva dumeli, ....bet as tikrai nesiruosiu pirma kaltinti turbinos. Kazkodel manau kad tai greiciau bus voztuvu gumeles, per nakti susirinkes kondensataso ne turbina
Todel kad tai pirmi turbinos "ejimo anapilin" pozymiai ir jeigu laiku nesusigriebsi, tai ji ten ir iskeliaus. Todel geriau pasitikrinti ja, jei bus sveika tada valio, ieskai kitur slieku.
Beja pas 9-5 is pradziu rekomenduotina pasiziureti ar neuzsikisusi karterio ventilecija, gali del to dumeli mesti....
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- ALDU
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1465
- Užsiregistravo: 2005 Lap 20, 17:04
- Miestas: Vilnius
- Contact:
SAABas rašė:Kodel jei masinai ismeta duma is karto pirma galvojat kad tai turbina? Pirma gal eriketu nusimauti slanga prie turbinos ir paziureti ar nera ji tepaluota ir tik tada kaltinti turbina.
Gali buti ir kiti padaliniai del ko meta duma. Pvz. voztuvu gumeles pakietejo ir biski meta dumeli, jei variklis daugiau vaziaves gal ir ziedai ir panasiai.
Mano 9-5 is ryto uzvedus irgi ismeta melsva dumeli, ....bet as tikrai nesiruosiu pirma kaltinti turbinos. Kazkodel manau kad tai greiciau bus voztuvu gumeles, per nakti susirinkes kondensataso ne turbina
Todėl, kad statistika... Kažkaip neteko girdėti nusiskundimų dėl saabo žiedų, o dėl turbinų - net mūsų konfoje galima surasti atvejų. Dėl vožtuvų riebokšlių - velnią jie ten mes dūmą! Sesers Coltas pasirodo visai be 3-jų ar 4-ių gumelių važinėjo nežinia kurį laiką, gal nuo pirkimo 4 metus - jokių dūmų, tik tepalą pildyk...
9-5 Aero Estate, MY2002, AT
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
Kad skrajūno mano žirgo vis bijotų piktos širdys pikto priešo
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
ALDU rašė:Todėl, kad statistika... Kažkaip neteko girdėti nusiskundimų dėl saabo žiedų, o dėl turbinų - net mūsų konfoje galima surasti atvejų.
Toli neieskant, pries 3 menesius turejau toki atveji...
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
- auris
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 113
- Užsiregistravo: 2006 Geg 08, 18:52
- Miestas: Vilnius
Sveiki,
Mano 95 irgi meta ta duma rytais. As netgi klausiau (prie temos apie turbinos remonta) kas ten jam yra. Taigi, vienas is pakeistu dalyku buvo voztuvu gumeles. Pakeiciau as jas, tas dumas sumazejo, bet nedingo. Taigi vazineju toliau ir esme ta, kad kuo toliau tuo geriau, t.y. po tepalu keitimo jau sukoriau 6000 km ir rezultatas dumo beveike nera. Taigi, tikiuosi kad su turbina viskas OK. Tepalu taip pat nedegina, per si kilometraza ant matuokles tepalo sumazejo per kokiu 2mm. Beje, dar kada nors prie progos reiks paziuret ta karterio voztuva.
Pas mane supiltas Mobil 5/50. Tai gal jis per skystas yra, kad rytais duma ispapsi?
Mano 95 irgi meta ta duma rytais. As netgi klausiau (prie temos apie turbinos remonta) kas ten jam yra. Taigi, vienas is pakeistu dalyku buvo voztuvu gumeles. Pakeiciau as jas, tas dumas sumazejo, bet nedingo. Taigi vazineju toliau ir esme ta, kad kuo toliau tuo geriau, t.y. po tepalu keitimo jau sukoriau 6000 km ir rezultatas dumo beveike nera. Taigi, tikiuosi kad su turbina viskas OK. Tepalu taip pat nedegina, per si kilometraza ant matuokles tepalo sumazejo per kokiu 2mm. Beje, dar kada nors prie progos reiks paziuret ta karterio voztuva.
Pas mane supiltas Mobil 5/50. Tai gal jis per skystas yra, kad rytais duma ispapsi?
MY2008 9-3 2.0T, AT- sedanas
EX MY2001 9-5 2.3t, MT - vagonas
EX MY2001 9-5 2.3t, MT - vagonas
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 691
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 06, 07:48
- Miestas: Vilnius
- Contact:
- Perkūnas
- Asas
- Pranešimai: 2688
- Užsiregistravo: 2006 Lie 26, 13:31
- Miestas: Marijampolė
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1715
- Užsiregistravo: 2005 Lap 21, 13:48
- Miestas: Vilnius
Davidson m5 rašė:juozux rašė: tik ka pyliau i 9000 cs 2,3t 200 ag tai 4 l tilpo,nors buvau paemes 5l nes maniau kad kaip raso reik 4,3l/tai kaip cia tada
Absoliuciai viso tepalo is variklio tai neisleidi.Karteryje lieka keli simtai gramu.
Teisingai neisleidi, jei isleistum tilptu beveik 5 litrai.
Pas mane visada keiciant telpa 4,3 litro.
Ar normaliai buvo isleista, gal masina kreivai stovejo?
Iki kiek pripilta, iki max?
Saab 9-5 Estate 2.3 Aero, m.y. 2004, LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary LPT/FPT + LPG
ex SAAB 9000 anniversary FPT + LPG
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 582
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 02, 15:37
- Danis
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1154
- Užsiregistravo: 2006 Sau 28, 12:04
- Miestas: Vilnius
Ricis SAAB 9000 CS rašė:As ir pasikeiciau savaitgali tepaliuka ir filtra... tai sulindo apie 4ltr... pirkau neste 5w-40 dabar masiniukas visai kitaip vaziuoti pradejo...
Prie to pacio pasikeiciau ir antifriza, kiek teko dometis tai jo savybes islieka apie 2m. Kazkaip daug to skyscio supyliau beveik 10ltr...
Koki antifriza pylei? Kiek kastavo?
-
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 582
- Užsiregistravo: 2006 Rgp 02, 15:37
- SH0x
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 48
- Užsiregistravo: 2006 Rgs 28, 12:30
- Miestas: Kaunas Vilnius
Del tepalu kaip ir aishku, bet va del valymo skyscio kaip? SaabCentral vienareiksmiskai visi beveik naudoja ta valikli, o lietuvaiciai visi kaip susitare "sugadinsi varikli". Jus naudojat? Beje jei ziuret pagal SaabCentral kur gaut lietuvoj ta varzta (sump plug)?
SH0x
'01 SAAB 9-5 136kW 2.3t Wagon AT
'07 Toyota Corolla 124bhp MT
Kaunas Vilnius
'01 SAAB 9-5 136kW 2.3t Wagon AT
'07 Toyota Corolla 124bhp MT
Kaunas Vilnius
-
- Naikintuvo pilotas
- Pranešimai: 1211
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 23:11
- Miestas: Vilnius
-
- Sklandytuvo pilotas
- Pranešimai: 268
- Užsiregistravo: 2006 Spa 05, 19:42
- Miestas: Vilnius
tai va, ruošiames į kelionę.
Jūsų nuomone kokį tepalą geriau susipilti į SAAB 9-5 3.0 TiD. greitis apie 160km/h.
Perskaičiau temą ir ten buvo įdomi nuomonė kad 5w50 prie didesnės temperatūros geriau nei 5w40. Taigi išlieka dilema tarp šitų dviejų tepalų. Ar labai didelis skirtumas ir ką jūs piltumėtės?
Jūsų nuomone kokį tepalą geriau susipilti į SAAB 9-5 3.0 TiD. greitis apie 160km/h.
Perskaičiau temą ir ten buvo įdomi nuomonė kad 5w50 prie didesnės temperatūros geriau nei 5w40. Taigi išlieka dilema tarp šitų dviejų tepalų. Ar labai didelis skirtumas ir ką jūs piltumėtės?
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 16 ir 0 svečių