SAAB 9-5 2.3 TB HOT AERO
Parašytas: 2015 Lie 23, 23:04
Sveiki,
beieskodamas automobilio kuris issiskirtu is pilkos mases krito i akis SAAB 9-5 2.3 Turbo (hot aero) 2001. (konkreciai sis http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-5 ... 31511.html). Domina viskas patikimumo ir prieziuros atzvilgiu. Puikiai suprantu,kad nevaziuos sis automobilis su 10l/100 mieste, bet to ir nesitikiu. Informacijos sunku rasti konkreicai apie siuos modelius su tokiu varikliu (dauguma Saab'u su fiat'o 1.9 jtd motoru ir opel vaziuokle)
Labiausiai rupi variklio, greiciu dezes ir elektrines dalies patikimumas ir pacios opiausios/brangiausios vietos?
Variklyje kaip suprantu stovi grandine, kuri tikrai neamzina, o kiek pasiskaiciau tarnauja ~200 000km.
Taigi kas nors pakomentuokit ka nors protingo ir teisingo.
p.s. vaziuokles, stabdziu ir kebulo puse nelabai aktuali.
beieskodamas automobilio kuris issiskirtu is pilkos mases krito i akis SAAB 9-5 2.3 Turbo (hot aero) 2001. (konkreciai sis http://auto.plius.lt/skelbimai/saab-9-5 ... 31511.html). Domina viskas patikimumo ir prieziuros atzvilgiu. Puikiai suprantu,kad nevaziuos sis automobilis su 10l/100 mieste, bet to ir nesitikiu. Informacijos sunku rasti konkreicai apie siuos modelius su tokiu varikliu (dauguma Saab'u su fiat'o 1.9 jtd motoru ir opel vaziuokle)
Labiausiai rupi variklio, greiciu dezes ir elektrines dalies patikimumas ir pacios opiausios/brangiausios vietos?
Variklyje kaip suprantu stovi grandine, kuri tikrai neamzina, o kiek pasiskaiciau tarnauja ~200 000km.
Taigi kas nors pakomentuokit ka nors protingo ir teisingo.
p.s. vaziuokles, stabdziu ir kebulo puse nelabai aktuali.