Kaleusius rašė:Sveiki. Planuojamas pirkti automobilis kokiu 1996-1999 metu ir zvilgsnis uzkliuvo uz SAAB. Kodel verta juos rinktis? Kiek zinau eksploatacija yra nepigi, o kaip degalu sanaudos? Kuri modeli patartumete rinktis? Koki varikli - dyzeli ar benzina? Koks vaziavimo komfortas? Ar SAAB patvarios masinos - t.y. ar karta gerai sutvarkius nebus didesniu bedu ilgesni laika. Kaip su servisais Vilniuje ir tt. Noreciau isgirsti nuomoniu o galbut ir siulymu pirkti.
Visų pirma, kaip ir sakė saabusa, nurodyto laikotarpio yra ne vienas saabas. 900NG, 9000, 9-3, 9-5. Reikia apsispręsti. Po to sekantis žingsnis (o ir susijęs su pirmuoju) - kėbulo tipas. 9000 - chečbekai CS, CSE, AERO; sedanai CD, CDE, GRIFFIN. 900 ir 9-3 - chečbekai ir kabrioletai. 9-5 - sedanai arba universalai. Žiūri komplektacijas taip pat. Čia topiniais yra AERO (9000 bei 9-3 ir 9-5 MY2000, bet pradėti leisti 1999), VIGGEN (9-3 MY2000). Aero - kietesnė, raumeningesnė pakaba, kaip ir VIGGEN (retas mūsuose). Grifinas - minkštesnis. Be to, nuo 1999 yra 9-5 GRIFFIN su V6 varikliu. Pereinam prie variklių. Čia - pagal modelius gausybė. Irgi reikia apsispręsti. Atmosferinis 2,3 l 9000-ojo ar 2,0 9-3-iojo važiuos visiškai kitaip, nei nei bet kurio su turbina. O ir turbos yra žemo ir aukšto slėgio...
Taigi, pradžiai eik į "naudingas nuorodas", pasiskaityk, kas yra ten išdėstyta, paieška konfoje pasinaudok. Užveik internetines paieška, įrašydamas 9-5, 9000 ir t.t. (priklauso nuo kalbų mokėjimo - rusų yra daug prirašyta, pvz.:
http://faq.saabnet.ru/stories/saab9000_4beginners.htm). Tada jau bus galima konkrečiau kalbėti, o ne apie kažkokį hipotetinį "SAAB".
Na, ir apie klausimo kainą žinoma reikia nepamiršti, kaip patarė Trastas...