Puslapis 38 iš 43
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Vas 18, 14:45
aurissan
selvedre rašė:...kokio velnio žmonės, kurie nuvažiuoja 6 km per dieną perka dyzelius?
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Vas 24, 14:05
Litiocha
Saab 90-3 2008 tid 110kw, čipas (~130kw), nėr dpf'o
, nėr egr
, nėr sklendžių įsiurbimo
... rezultatas:
trasa iki 130km/h : 5,5 l /100km
miesto nezinau mazai vaziuoju ( dameskit 3-4 l max)
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 01, 20:41
metalz
Saab 9-3 2004 2,0T - 12 l mieste, 8 l trasoje(130 km/h)
Saab 9-3 2002 2,2 TID - 9 l mieste, 7 l trasoje(110 km/h)
Neekonomiški tie 2,2 varikliai
Ir nevažiuoja...
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 01, 20:44
Grazvis
metalz rašė:Saab 9-3 2002 2,2 TID - 9 l mieste, 7 l trasoje(110 km/h)
Neekonomiški tie 2,2 varikliai
Ir nevažiuoja...
nu kai jie tvarkingi, jie pakankamai ekonomiški. su saviškiu ne kartą ie <5ltr/100km esu suvažinėjęs. o mieste tipiška būdavo apie 8.2 -8.5 ltr/100 km.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 01, 20:56
metalz
Aš prieš saabus turėjau 2,5 TDI Volvo V 70 2000, chipuotą iki 135kw tai sunku sugalvoti geresnį ekonomiškumo/traukos santykį
Mieste 7-7,5, trasoje iki 6, bet tai buvo važiuojanti mašina, o 2,2 Tid'as - tik nuo 2500rpm pradeda važiuot.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 07:50
selvedre
cia su tuo senuoju audi 2.5 varikliu? iš 103 kW iki 135?
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 07:56
aurissan
metalz, tas volvo yra su penkiais cilindrais. Tas turi įtakos tam "važiuojanti mašina" prie žemesnių sūkių.
selvedre, taip, tas variklis audzynės.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 08:05
metalz
aurissan rašė:metalz, tas volvo yra su penkiais cilindrais. Tas turi įtakos tam "važiuojanti mašina" prie žemesnių sūkių.
selvedre, taip, tas variklis audzynės.
Taip, penkių cilindrų ir taip variklis audi
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 11:10
Rudik
aurissan rašė:... tas volvo yra su penkiais cilindrais. Tas turi įtakos tam "važiuojanti mašina" prie žemesnių sūkių.
Audi S2 2.2L (2226 cm3), 20V Turbo 5Cyl. : 230hp/5900rpm; 350nm/1950rpm.
Saab 9000 Aero 2.3L (2290 cm3) 16V Turbo 4Cyi. : 225hp/5500rpm; 342nm/1800rpm.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 11:13
romask
Tai dyzelistai ne nuo 1.8k vaziuoja, o nuo 1.2
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 12:27
aurissan
rudik900 rašė:...
Žinau, bet jei tą 2.2 opelinį lygintumėm, tai tikrai jis vangiai bėgėjasi ir to "sprogimo" nesijaučia nuo piko (dar papildau pavyzdžiu pas 9-5 Aero 350Nm/1900aps.).
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 21:08
Rudik
romask rašė:Tai dyzelistai ne nuo 1.8k vaziuoja, o nuo 1.2
Volvo 2.5 TDi (2461cm3) 5Cyl. : 140hp/4000rpm; 290nm/1900rpm. Max. speed 205 km/h acc. 0-100 11sec.
Saab 2.2 TiD (2171cm3) 4 Cyl. : 125hp/4000rpm; 280nm/1900rpm. Max. speed 200 km/h
acc. 0-100 11sec.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 21:41
romask
Tai ir cia prie 1,9 duomenys
Prie tiek jau kita begi jungia
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 21:57
Rudik
romask rašė:Tai ir cia prie 1,9 duomenys
Prie tiek jau kita begi jungia
Tech. duomenys nurodo, ne nuo kada traukia, o: Max. galia/prie rpm; Max. Nm/prie rpm. Skaiciai rodo viena, o pojuciai gali buti skirtingi.
Re: Kuro sąnaudos
Parašytas: 2015 Kov 02, 21:58
romask
Tai as ir turiu omenyje kad kreive link to max skirtingai arteja, o tulas dyzelistas prie tiek jau kita begi jungia, traukos-sanaudu issigandes