Islaidu deklaracija

Vartotojo avataras
pixar
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 142
Užsiregistravo: 2008 Rgs 09, 12:19

Standartinė pixar » 2010 Spa 18, 08:16

Tepalas liqui moly Longtime High Tech 5W-30 4l + Knecht tepalo filtras + pakeitimas = 149lt
9-5 B235E LPT
utah
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1107
Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
Contact:

Standartinė utah » 2010 Spa 23, 12:29

Išorės temperatūros daviklis - 28lt
Salono oro filtas - 75lt
Plastmasė po valytuvais - 30lt (šrotas)
9-5 2,3t MY02
Vartotojo avataras
trulikas
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 888
Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
Miestas: Vilnius
Contact:

Standartinė trulikas » 2010 Spa 23, 14:29

akumas exide, valytuvai bosch 242lt
automobilių serviso paslaugos vilniuje
+3706636keturi964
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Spa 23, 18:34

Dvi greičių dėžės-800Lt
Vienai dariau kapitalinį kitą perrinkau aš poto ardžiau ir vežiau Kęstui surinkti/reguliuoti,tačiau reikės vėl ardyt ieškot sliekų dėl pjaunančio atbulinio. Kapitalinis kainavo:
Guoliai diferencialo-2x56Lt
pirminio veleno apatinis-76Lt
antrinio apatinis-30Lt
Visi keturi pirkti "Guolmeta" savanorių prospekte,Vilnius.SKF atstovai.
Pirminio veleno viršutinis-300Lt po didelių nuolaidų,AEROpolis
Tepalai -4litraix31Lt (dviem dėžėm)
Veržlės 2x56 (dviem dėžėm)
Įvaržos įvorės 2x63 (dviem dėžėm)
Pirmos dėžės surinkimas/reguliavimas pas Kęstą 200Lt
Antros dėžės perrinkimas/guolių pakeitimas/reguliavimas-300Lt Lentvario meistras.
Dėžės imtos 6 kartus-darbas mano.
Bežaidžiant su dėžėm parėjo priekinio rato guolis-150Lt po didelių nuolaidų SKF. Perpesavimas 10Lt Likusis darbas mano.
Taip pat pakeistos priekinių šakių galinių sailentblokų įvorės 2x2LT AEROpolis.

Viso:2034Lt
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
pvaidas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 135
Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
Miestas: Vilniaus rajonas

Standartinė pvaidas » 2010 Spa 25, 08:53

Atėjo laikas keisti manišiam sabukui vidurinę duslintuvo dalį. Dėvėto nerasta (ir nesinori). Aeropolis neturi, Detauta neturi, bet turi Diezas. Važiuojam į Sigmos teritoriją Kalvarijų g., žiūrim: anot pardavėjo, lenkų gamybos vidurinis bakelis su vamzdžiais iš abiejų galų kaštuoja 119,-Lt. Ką gi, imam, išsireikalaujam čekį (garantija 1 metai), ir važiuojam pas savo meistrą keisti. Pjaunam seną, dedam naują. Privirinom, užvedam variklį. Ir pirmi siurprizai - trijose vietose išilgai vamzdžio per mikroskopines skylutes veržiasi dujos :evil: . Nuiminėti ir grįžti pakeisti į kitą tame pačiame Dieze nėra prasmės, tad papildomai dedame išilginę siūlę - tas atsieina papildomus +30Lt. Dabar lyg ir viskas OK, bet visa tiek įtarumas lieka.
Parvažiuoju namo, kaimynas pasidalina įspūdžiais iš to pačio Diezo Verkių g. Turi Volkswageną, reikėjo keisti galinį bakelį su vamzdžiu. Nuvažiavo, išsirinko lenkišką. Atneša iš sandėlio, kaimynas imasi apžiūrinėti - pats inžinierius, žino apie metalus tiek ir tiek. Pardavėjas sunerimsta "ar tikrinsit?..." Kaimyno "Taip!!" nejuokais išgąsdina pardavėją, ir tas nuskuodęs į sandėlį atneša visai kitą duslintuvą. Ką gi, duslintuvas keičiamas, variklis užvedamas, ir štai - siurprizas: dvi skylutės, per kurias veržiasi dūmai. Meistras skylutes užvirina, kaimynas sumoka 300Lt, jokio kvito nei garantijos negauna. Kadangi važinėja mažai, tai per šį pusmetį kol kas jokių bugų dar neišlindo :roll: .
Dėl Diezo darbo kultūros. Man atnešus visą suodiną duslintuvą, turėjau pats jį įsimesti į bagažinę (2 m nuo serviso durų), ir ieškoti, kur nusiplauti purvinas rankas. Pardavėjas parodo kitame pastato gale esanį garažą - ten ir einava. Garaže prikrautas kalnas vienodų vamzdžio atraižų, o suplukęs darbininkas pjausto aliuminizuotą vamzdį ir pildo tą kalną. Kitas darbininkas ima vamzdžius ir "kempu" klijuoja prie bakelio. Štai ir visa "lenkiška" kokybė :twisted: !!
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Vartotojo avataras
Nu_irkas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 94
Užsiregistravo: 2009 Rgs 21, 18:38
Miestas: Vilnius

Standartinė Nu_irkas » 2010 Spa 27, 14:11

"Parktroniko" daviklis-60 lt. (aišku dėvėtas, bo naujas 320 lt.).
Chrysler Town&Country 3.8, MY 2006
Saab 9-3 OG Aero, MY 2000
ex: 9-5 Vector, MY 04
Negenda tik kaimyno automobilis
zilvinas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 58
Užsiregistravo: 2009 Gru 26, 22:30

Standartinė zilvinas » 2010 Spa 28, 20:47

Kabeliai stiprintuvui 60lt

Siurblio restauravimas su darbais + tepalai ir ju keitimas 400lt
senas-geras
Žiūrintis į dangų
Pranešimai: 1
Užsiregistravo: 2009 Lie 18, 16:38
Miestas: Vilnius-Klaipėda

Standartinė senas-geras » 2010 Spa 29, 20:03

Ne vieta čia romanams, bet kitaip neišeis, nes ir išlaidų daug, ir pasiguost norisi, ir patarimų reikia...

Saab 9-3 pirktas 2009-08-25 Lietuvoj per skelbimus. Iš Belgijos. Už 10400Lt.

Ir prasideda...

Popirkiminės išlaidos (Klaipėda):
271 civilinis draudimas
116 registravimas
42 tech apž 1kartas
25 numerio tvirtinimas
15 tech apž 2kartas
10 žibintų reguliavimas
320 signalizacija
100 duslintuvo remontas
80 kuro, tepalo, oro filtrai
143 tepalai + keitimas
4 langų ploviklis
100 važiuoklės gumos (tiksliai nepamenu, bet del apsitepalavusiu gumų nepraėjo technikinės)

Nepraėjus nei mėnesiui (Vilnius) 2009 rugsėjis:
2000 turbinos remontas (išimta sena, įstatyta kita restauruota, katalizatoriaus valymas, tepalų keitimas, filtrai, ir pan. + darbai su 30% nuolaida) ŽR
Meistrų žodžiais "tepalas gyvenime nekeistas, arba nepapildinėjo. Pilna metalo drožlių, šiukšlių ir kitokio briedo variklyje."

Nepraėjus nei dar vienam mėnesiui "pabučiavau" audinei į šikną (su kabliu) (Vilnius) 2009 spalis:
500 darbai, bamberio klijavimas (garažiukas)
100 p.k. žibintas (šrotas)
250 p.d. žibintas (šrotas)
270 interkulerio radiatorius (šrotas)
100 kondicionieriaus radiatorius (šrotas)
30 žibinto valytuvo varikliukas (šrotas)
60 dažai

990 žieminių padangų komplektas (naujos), skardiniai ratlankiai (dėvėti)

(Klaipėda)2009 gruodis:
2400 4 kartos dujinė įranga. "Dujokas", Dubysos g.

Ir pagaliau "smagiausia" dalis (Vilnius) 2010 vasaris:
Šiek tiek ryte padraskiau šaltą variklį ir dienos pabaigoje, važiuojant 100-110km/h link Utenos užgęso. Viskas. Jokių gyvybės ženklų. Ir jokių įspėjamųjų garsų prieš tai.

Nutempus pas meistriuką ir išardžius paaiškėjo - nusimovė grandinė, sulankstė vožtuvus ir visi kiti pribumbasai. Bandžiau ieškot variklio, bet neradau. Galų gale apsisprendžiau remontuot - "juk tiek pinigų sukišau.. susiremontuosiu ir važinėsiu visą gyvenimą". Deja:

1-as etapas, 2010 liepa:

1980 detalės (tepalo siurblio dantratis x1, vožtuvų riebokšliukai x16, variklio balansyro indeklas x1, galvos tarpinė, išmetimo vožtuvai x4, įsiurbimo vožtuvai x4, grandinė, įtempėjai, nuramintojai ir toliau jau nepamenu). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
800 darbas (garaže)
269 šlifavimas, tepalai, tepalo filtras, smulkios detalės

1-o etapo rezultatas: pastebėtas nutrūkęs radiatoriaus vamzdelis (30Lt šrote) (taip, tas pats už kurio kartais užkabinamas trosas mašinai vilkti), variklis garsiai kalena. Pavažinėta porą dienų. Grąžinta atgal.

2-as etapas, 2010 rugpjūtis - spalis:

300 detalės (alkūninio veleno indėklai, švastikliniai indėklai, galinis riebokšlis, galvos tarpinė). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
373 dar vienas indėklas, galvos šlifavimas, alkūninio veleno šlifavimas. Liepkalnio g.
280 žiedai. Liepkalnio g.
100 tepalai, tepalo filtras.
600 darbas (tame pačiame garaže)

2-o etapo rezultatas (vakar): užsidegęs CE, ant laisvų apsukų variklis šiek tiek dreba, dirba netolygiai, bet negęsta. Meistras sako "nuvažiuok į diagnostiką, dar pravažinėk trasoj, atvažiuok, pažiūrėsim"

3-čias etapas, dabar:
Šiandien buvau diagnostikai: Cylinder 3 - misfire detected, Cylinder 4 - misfire detected, Cylinder 2 - misfire detected, Random/Multiple Cylinder - misfire detected. Pakeitėm žvakes (4 nkg už 40Lt, darbas 30Lt, diagnostika 50Lt), meistras betvarkydamas variklį sakė suskaldė gal 10 žvakių platininių (sako gal dėl babinos), tai buvo palikęs 4 senas Bosch, kurios buvo labiausiai tinkamos, bet ne tokios, kokios turėtų būti.
Pakeitus žvakes į tinkamas ir užvedus viskas buvo puiku, variklis kaip bitutė. Tik išvažiavus iš diagnostikos ir pavažiavus 50m pradėjo gesti esant laisvoms apsukoms. Ir taip šiandien prie kiekvienos sankryžos gesau. Galų gale pasiekus namus sugebėjau sustoti ir neužgesti. Po kelių minučių stovėjimo netolygiai dirbančiu varikliu, vėl užsidegė CE. Dar pabandžiau perjungti į dujas (iki tol, nuo mašinos atsiėmimo iš garažo vakar, važinėjau benzinu). Persijungė, bet variklio darbas nepakito.

Svarstau du variantus:
a) Važiuoti ryt iki Ukmergės labai neskubant pas pusbrolį kuris taip pat tvarko variklius, gerai diagnozuoja iš klausos ir pan. Ir savas, ir gal sugalvos kame čia problema.
b) Palikti auto stovėti kieme iki 2nio ir bandyt važiuot pilnai diagnostikai į ŽR, Aeropolį ar dar kažkokį neoficialų, bet Saabais užsiimanti servisą (girdėjau tokį esant Vilniuje, ten sako išmano, ima pigiau, tik nežinau kur jis tiksliai yra ar kaip vadinasi).

Vieninteliai problemos variantai kuriuos radau forume, per daug nesigilinęs į modelį ar variklį (nes jau panikos priepuolis) man pasirodė šitie:
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=5421&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=1904&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0


Papildomai:
* Apie automobilius nusimanau labai mažai, todėl iš anksto atsiprašau už netikslumus.
* Kol kas, dabartinė viso malonumo žinoti, jog turi Saab'ą, kaina = 23190Lt (neskaitant langų, aušinimo skysčių, plovyklų, aksesuarų ir kuro)
* Remontas tęsėsi taip ilgai dėl to, kad pirma neapsisprendžiau ką daryti, vėliau, ilgokai ieškojau variklio, vėliau, ilgokai surinkinėjo detales ir pan.)
* Akumuliatorius per visą tą laiką spėjo keletą kartų visiškai išsikrauti ir vėl būti pakrautas, ir nors dega žalia lemputė, greičiausiai bus vos gyvas.
* Prašau patarimo, ką daryti toliau, arba kokios gali būti variklio gesimo priežastys ir kaip jas pašalinti (gal turite panašios patirties ir žinote kiek tai kainuotų)
* Dabartiniai automobilio negalavimai paryškinti.
* Jei šiems klausimams reikėtų atskiros temos, tai taip ir padarysiu.
Saab 9-3, MY2001, B205E - 2.0 lpt
Mongoose
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 66
Užsiregistravo: 2007 Gru 17, 22:14
Miestas: Vilnius

Standartinė Mongoose » 2010 Spa 30, 15:59

Alyvos keitimas:
1) Mobil Super 3000x 5w40, 6l= 134.41lt
2)tepalo filtras= 33.15lt
3)oro filtras=35lt
4)darbai=49.3lt
9-3 SE 2,2 TiD MY01;
9-5 2.3T Aero MY03
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Lap 18, 21:50

Saab 9-3 MY99 2,2TiD

Tepalo spaudimo daviklis 20Lt
Oro filtras MANN 80Lt
Darbai mano,dalys pirkos Kaišiadoryse.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
hoplitas
Oro baliono pilotas
Pranešimai: 56
Užsiregistravo: 2009 Bir 20, 10:04
Miestas: Kaunas

Standartinė hoplitas » 2010 Gru 01, 21:16

atėjus šalčiams numirė keleivio durų spyna šrote pirkau už 50LT keičiau pats, kol kas veikia :D
Saab 9-3 ss 1.8t 110kw LPG
Khary900
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 1083
Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36

Standartinė Khary900 » 2010 Gru 01, 22:06

MY99 9-3 2,2TiD kuro filtras "MANN "54Lt. |"Autosparnai"Kaišiadorys.
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Vartotojo avataras
Atoms
Keleivinio lainerio pilotas
Pranešimai: 651
Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
Miestas: Vilnius

Standartinė Atoms » 2010 Gru 07, 15:46

Šiandien maloniai nustebau Ergo civilinio draudimo kainomis 9-5 SAAB'ui su mano amžium:) Viso pakainavo 208.80 Lt. draudžiantis internetu (www.ergo.lt). Brokeriai tame pačiame Ergo internetu siūlė min 30 Lt. brangiau.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
Vartotojo avataras
aurissan
Asas
Pranešimai: 1919
Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
Miestas: Alytus, Kaunas

Standartinė aurissan » 2010 Gru 07, 18:36

Akys net prašviesėjo, kad 9-5'tus pilotuoja ir jaunesni už žilus diedus 8)
9-5 AERO MY05 MT
100NX GTI + Super Turbo
Almera 2.2 Di
Vartotojo avataras
Edgaras'
Bombonešio pilotas
Pranešimai: 910
Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
Miestas: Panevėžys-Kaunas

Standartinė Edgaras' » 2010 Gru 07, 18:38

Sukurtum temą "susipažinkime", tai dar daugiau šviesių naujienų atrastum :-D
Laguna II 3.0 V6 '01 AT
EX:
9000 Aero 2.3T 165kW B234R '98 (MY97) MT Paveikslėlis
9000 Aero 2.0T 136kW B204L '94 MT
9000 2.3t 143kW B234L '91 AT
Įvairios 9000 dalys >> PM

Grįžti į

Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių