Islaidu deklaracija
- pixar
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 142
- Užsiregistravo: 2008 Rgs 09, 12:19
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1107
- Užsiregistravo: 2008 Spa 07, 14:17
- Contact:
- trulikas
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 888
- Užsiregistravo: 2007 Rgp 20, 17:56
- Miestas: Vilnius
- Contact:
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
Dvi greičių dėžės-800Lt
Vienai dariau kapitalinį kitą perrinkau aš poto ardžiau ir vežiau Kęstui surinkti/reguliuoti,tačiau reikės vėl ardyt ieškot sliekų dėl pjaunančio atbulinio. Kapitalinis kainavo:
Guoliai diferencialo-2x56Lt
pirminio veleno apatinis-76Lt
antrinio apatinis-30Lt
Visi keturi pirkti "Guolmeta" savanorių prospekte,Vilnius.SKF atstovai.
Pirminio veleno viršutinis-300Lt po didelių nuolaidų,AEROpolis
Tepalai -4litraix31Lt (dviem dėžėm)
Veržlės 2x56 (dviem dėžėm)
Įvaržos įvorės 2x63 (dviem dėžėm)
Pirmos dėžės surinkimas/reguliavimas pas Kęstą 200Lt
Antros dėžės perrinkimas/guolių pakeitimas/reguliavimas-300Lt Lentvario meistras.
Dėžės imtos 6 kartus-darbas mano.
Bežaidžiant su dėžėm parėjo priekinio rato guolis-150Lt po didelių nuolaidų SKF. Perpesavimas 10Lt Likusis darbas mano.
Taip pat pakeistos priekinių šakių galinių sailentblokų įvorės 2x2LT AEROpolis.
Viso:2034Lt
Vienai dariau kapitalinį kitą perrinkau aš poto ardžiau ir vežiau Kęstui surinkti/reguliuoti,tačiau reikės vėl ardyt ieškot sliekų dėl pjaunančio atbulinio. Kapitalinis kainavo:
Guoliai diferencialo-2x56Lt
pirminio veleno apatinis-76Lt
antrinio apatinis-30Lt
Visi keturi pirkti "Guolmeta" savanorių prospekte,Vilnius.SKF atstovai.
Pirminio veleno viršutinis-300Lt po didelių nuolaidų,AEROpolis
Tepalai -4litraix31Lt (dviem dėžėm)
Veržlės 2x56 (dviem dėžėm)
Įvaržos įvorės 2x63 (dviem dėžėm)
Pirmos dėžės surinkimas/reguliavimas pas Kęstą 200Lt
Antros dėžės perrinkimas/guolių pakeitimas/reguliavimas-300Lt Lentvario meistras.
Dėžės imtos 6 kartus-darbas mano.
Bežaidžiant su dėžėm parėjo priekinio rato guolis-150Lt po didelių nuolaidų SKF. Perpesavimas 10Lt Likusis darbas mano.
Taip pat pakeistos priekinių šakių galinių sailentblokų įvorės 2x2LT AEROpolis.
Viso:2034Lt
Padangių karalius Saab 900 OG UVJ643
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
Subaru Forester. HGF 620 Ištuštinus barą- ropoja keturiom.
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 135
- Užsiregistravo: 2005 Lap 22, 12:53
- Miestas: Vilniaus rajonas
Atėjo laikas keisti manišiam sabukui vidurinę duslintuvo dalį. Dėvėto nerasta (ir nesinori). Aeropolis neturi, Detauta neturi, bet turi Diezas. Važiuojam į Sigmos teritoriją Kalvarijų g., žiūrim: anot pardavėjo, lenkų gamybos vidurinis bakelis su vamzdžiais iš abiejų galų kaštuoja 119,-Lt. Ką gi, imam, išsireikalaujam čekį (garantija 1 metai), ir važiuojam pas savo meistrą keisti. Pjaunam seną, dedam naują. Privirinom, užvedam variklį. Ir pirmi siurprizai - trijose vietose išilgai vamzdžio per mikroskopines skylutes veržiasi dujos . Nuiminėti ir grįžti pakeisti į kitą tame pačiame Dieze nėra prasmės, tad papildomai dedame išilginę siūlę - tas atsieina papildomus +30Lt. Dabar lyg ir viskas OK, bet visa tiek įtarumas lieka.
Parvažiuoju namo, kaimynas pasidalina įspūdžiais iš to pačio Diezo Verkių g. Turi Volkswageną, reikėjo keisti galinį bakelį su vamzdžiu. Nuvažiavo, išsirinko lenkišką. Atneša iš sandėlio, kaimynas imasi apžiūrinėti - pats inžinierius, žino apie metalus tiek ir tiek. Pardavėjas sunerimsta "ar tikrinsit?..." Kaimyno "Taip!!" nejuokais išgąsdina pardavėją, ir tas nuskuodęs į sandėlį atneša visai kitą duslintuvą. Ką gi, duslintuvas keičiamas, variklis užvedamas, ir štai - siurprizas: dvi skylutės, per kurias veržiasi dūmai. Meistras skylutes užvirina, kaimynas sumoka 300Lt, jokio kvito nei garantijos negauna. Kadangi važinėja mažai, tai per šį pusmetį kol kas jokių bugų dar neišlindo .
Dėl Diezo darbo kultūros. Man atnešus visą suodiną duslintuvą, turėjau pats jį įsimesti į bagažinę (2 m nuo serviso durų), ir ieškoti, kur nusiplauti purvinas rankas. Pardavėjas parodo kitame pastato gale esanį garažą - ten ir einava. Garaže prikrautas kalnas vienodų vamzdžio atraižų, o suplukęs darbininkas pjausto aliuminizuotą vamzdį ir pildo tą kalną. Kitas darbininkas ima vamzdžius ir "kempu" klijuoja prie bakelio. Štai ir visa "lenkiška" kokybė !!
Parvažiuoju namo, kaimynas pasidalina įspūdžiais iš to pačio Diezo Verkių g. Turi Volkswageną, reikėjo keisti galinį bakelį su vamzdžiu. Nuvažiavo, išsirinko lenkišką. Atneša iš sandėlio, kaimynas imasi apžiūrinėti - pats inžinierius, žino apie metalus tiek ir tiek. Pardavėjas sunerimsta "ar tikrinsit?..." Kaimyno "Taip!!" nejuokais išgąsdina pardavėją, ir tas nuskuodęs į sandėlį atneša visai kitą duslintuvą. Ką gi, duslintuvas keičiamas, variklis užvedamas, ir štai - siurprizas: dvi skylutės, per kurias veržiasi dūmai. Meistras skylutes užvirina, kaimynas sumoka 300Lt, jokio kvito nei garantijos negauna. Kadangi važinėja mažai, tai per šį pusmetį kol kas jokių bugų dar neišlindo .
Dėl Diezo darbo kultūros. Man atnešus visą suodiną duslintuvą, turėjau pats jį įsimesti į bagažinę (2 m nuo serviso durų), ir ieškoti, kur nusiplauti purvinas rankas. Pardavėjas parodo kitame pastato gale esanį garažą - ten ir einava. Garaže prikrautas kalnas vienodų vamzdžio atraižų, o suplukęs darbininkas pjausto aliuminizuotą vamzdį ir pildo tą kalną. Kitas darbininkas ima vamzdžius ir "kempu" klijuoja prie bakelio. Štai ir visa "lenkiška" kokybė !!
9000 2.0CSE MY93
Ex: 900 MY84
Ex: 900 MY84
- Nu_irkas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 94
- Užsiregistravo: 2009 Rgs 21, 18:38
- Miestas: Vilnius
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 58
- Užsiregistravo: 2009 Gru 26, 22:30
-
- Žiūrintis į dangų
- Pranešimai: 1
- Užsiregistravo: 2009 Lie 18, 16:38
- Miestas: Vilnius-Klaipėda
Ne vieta čia romanams, bet kitaip neišeis, nes ir išlaidų daug, ir pasiguost norisi, ir patarimų reikia...
Saab 9-3 pirktas 2009-08-25 Lietuvoj per skelbimus. Iš Belgijos. Už 10400Lt.
Ir prasideda...
Popirkiminės išlaidos (Klaipėda):
271 civilinis draudimas
116 registravimas
42 tech apž 1kartas
25 numerio tvirtinimas
15 tech apž 2kartas
10 žibintų reguliavimas
320 signalizacija
100 duslintuvo remontas
80 kuro, tepalo, oro filtrai
143 tepalai + keitimas
4 langų ploviklis
100 važiuoklės gumos (tiksliai nepamenu, bet del apsitepalavusiu gumų nepraėjo technikinės)
Nepraėjus nei mėnesiui (Vilnius) 2009 rugsėjis:
2000 turbinos remontas (išimta sena, įstatyta kita restauruota, katalizatoriaus valymas, tepalų keitimas, filtrai, ir pan. + darbai su 30% nuolaida) ŽR
Meistrų žodžiais "tepalas gyvenime nekeistas, arba nepapildinėjo. Pilna metalo drožlių, šiukšlių ir kitokio briedo variklyje."
Nepraėjus nei dar vienam mėnesiui "pabučiavau" audinei į šikną (su kabliu) (Vilnius) 2009 spalis:
500 darbai, bamberio klijavimas (garažiukas)
100 p.k. žibintas (šrotas)
250 p.d. žibintas (šrotas)
270 interkulerio radiatorius (šrotas)
100 kondicionieriaus radiatorius (šrotas)
30 žibinto valytuvo varikliukas (šrotas)
60 dažai
990 žieminių padangų komplektas (naujos), skardiniai ratlankiai (dėvėti)
(Klaipėda)2009 gruodis:
2400 4 kartos dujinė įranga. "Dujokas", Dubysos g.
Ir pagaliau "smagiausia" dalis (Vilnius) 2010 vasaris:
Šiek tiek ryte padraskiau šaltą variklį ir dienos pabaigoje, važiuojant 100-110km/h link Utenos užgęso. Viskas. Jokių gyvybės ženklų. Ir jokių įspėjamųjų garsų prieš tai.
Nutempus pas meistriuką ir išardžius paaiškėjo - nusimovė grandinė, sulankstė vožtuvus ir visi kiti pribumbasai. Bandžiau ieškot variklio, bet neradau. Galų gale apsisprendžiau remontuot - "juk tiek pinigų sukišau.. susiremontuosiu ir važinėsiu visą gyvenimą". Deja:
1-as etapas, 2010 liepa:
1980 detalės (tepalo siurblio dantratis x1, vožtuvų riebokšliukai x16, variklio balansyro indeklas x1, galvos tarpinė, išmetimo vožtuvai x4, įsiurbimo vožtuvai x4, grandinė, įtempėjai, nuramintojai ir toliau jau nepamenu). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
800 darbas (garaže)
269 šlifavimas, tepalai, tepalo filtras, smulkios detalės
1-o etapo rezultatas: pastebėtas nutrūkęs radiatoriaus vamzdelis (30Lt šrote) (taip, tas pats už kurio kartais užkabinamas trosas mašinai vilkti), variklis garsiai kalena. Pavažinėta porą dienų. Grąžinta atgal.
2-as etapas, 2010 rugpjūtis - spalis:
300 detalės (alkūninio veleno indėklai, švastikliniai indėklai, galinis riebokšlis, galvos tarpinė). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
373 dar vienas indėklas, galvos šlifavimas, alkūninio veleno šlifavimas. Liepkalnio g.
280 žiedai. Liepkalnio g.
100 tepalai, tepalo filtras.
600 darbas (tame pačiame garaže)
2-o etapo rezultatas (vakar): užsidegęs CE, ant laisvų apsukų variklis šiek tiek dreba, dirba netolygiai, bet negęsta. Meistras sako "nuvažiuok į diagnostiką, dar pravažinėk trasoj, atvažiuok, pažiūrėsim"
3-čias etapas, dabar:
Šiandien buvau diagnostikai: Cylinder 3 - misfire detected, Cylinder 4 - misfire detected, Cylinder 2 - misfire detected, Random/Multiple Cylinder - misfire detected. Pakeitėm žvakes (4 nkg už 40Lt, darbas 30Lt, diagnostika 50Lt), meistras betvarkydamas variklį sakė suskaldė gal 10 žvakių platininių (sako gal dėl babinos), tai buvo palikęs 4 senas Bosch, kurios buvo labiausiai tinkamos, bet ne tokios, kokios turėtų būti.
Pakeitus žvakes į tinkamas ir užvedus viskas buvo puiku, variklis kaip bitutė. Tik išvažiavus iš diagnostikos ir pavažiavus 50m pradėjo gesti esant laisvoms apsukoms. Ir taip šiandien prie kiekvienos sankryžos gesau. Galų gale pasiekus namus sugebėjau sustoti ir neužgesti. Po kelių minučių stovėjimo netolygiai dirbančiu varikliu, vėl užsidegė CE. Dar pabandžiau perjungti į dujas (iki tol, nuo mašinos atsiėmimo iš garažo vakar, važinėjau benzinu). Persijungė, bet variklio darbas nepakito.
Svarstau du variantus:
a) Važiuoti ryt iki Ukmergės labai neskubant pas pusbrolį kuris taip pat tvarko variklius, gerai diagnozuoja iš klausos ir pan. Ir savas, ir gal sugalvos kame čia problema.
b) Palikti auto stovėti kieme iki 2nio ir bandyt važiuot pilnai diagnostikai į ŽR, Aeropolį ar dar kažkokį neoficialų, bet Saabais užsiimanti servisą (girdėjau tokį esant Vilniuje, ten sako išmano, ima pigiau, tik nežinau kur jis tiksliai yra ar kaip vadinasi).
Vieninteliai problemos variantai kuriuos radau forume, per daug nesigilinęs į modelį ar variklį (nes jau panikos priepuolis) man pasirodė šitie:
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=5421&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=1904&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0
Papildomai:
* Apie automobilius nusimanau labai mažai, todėl iš anksto atsiprašau už netikslumus.
* Kol kas, dabartinė viso malonumo žinoti, jog turi Saab'ą, kaina = 23190Lt (neskaitant langų, aušinimo skysčių, plovyklų, aksesuarų ir kuro)
* Remontas tęsėsi taip ilgai dėl to, kad pirma neapsisprendžiau ką daryti, vėliau, ilgokai ieškojau variklio, vėliau, ilgokai surinkinėjo detales ir pan.)
* Akumuliatorius per visą tą laiką spėjo keletą kartų visiškai išsikrauti ir vėl būti pakrautas, ir nors dega žalia lemputė, greičiausiai bus vos gyvas.
* Prašau patarimo, ką daryti toliau, arba kokios gali būti variklio gesimo priežastys ir kaip jas pašalinti (gal turite panašios patirties ir žinote kiek tai kainuotų)
* Dabartiniai automobilio negalavimai paryškinti.
* Jei šiems klausimams reikėtų atskiros temos, tai taip ir padarysiu.
Saab 9-3 pirktas 2009-08-25 Lietuvoj per skelbimus. Iš Belgijos. Už 10400Lt.
Ir prasideda...
Popirkiminės išlaidos (Klaipėda):
271 civilinis draudimas
116 registravimas
42 tech apž 1kartas
25 numerio tvirtinimas
15 tech apž 2kartas
10 žibintų reguliavimas
320 signalizacija
100 duslintuvo remontas
80 kuro, tepalo, oro filtrai
143 tepalai + keitimas
4 langų ploviklis
100 važiuoklės gumos (tiksliai nepamenu, bet del apsitepalavusiu gumų nepraėjo technikinės)
Nepraėjus nei mėnesiui (Vilnius) 2009 rugsėjis:
2000 turbinos remontas (išimta sena, įstatyta kita restauruota, katalizatoriaus valymas, tepalų keitimas, filtrai, ir pan. + darbai su 30% nuolaida) ŽR
Meistrų žodžiais "tepalas gyvenime nekeistas, arba nepapildinėjo. Pilna metalo drožlių, šiukšlių ir kitokio briedo variklyje."
Nepraėjus nei dar vienam mėnesiui "pabučiavau" audinei į šikną (su kabliu) (Vilnius) 2009 spalis:
500 darbai, bamberio klijavimas (garažiukas)
100 p.k. žibintas (šrotas)
250 p.d. žibintas (šrotas)
270 interkulerio radiatorius (šrotas)
100 kondicionieriaus radiatorius (šrotas)
30 žibinto valytuvo varikliukas (šrotas)
60 dažai
990 žieminių padangų komplektas (naujos), skardiniai ratlankiai (dėvėti)
(Klaipėda)2009 gruodis:
2400 4 kartos dujinė įranga. "Dujokas", Dubysos g.
Ir pagaliau "smagiausia" dalis (Vilnius) 2010 vasaris:
Šiek tiek ryte padraskiau šaltą variklį ir dienos pabaigoje, važiuojant 100-110km/h link Utenos užgęso. Viskas. Jokių gyvybės ženklų. Ir jokių įspėjamųjų garsų prieš tai.
Nutempus pas meistriuką ir išardžius paaiškėjo - nusimovė grandinė, sulankstė vožtuvus ir visi kiti pribumbasai. Bandžiau ieškot variklio, bet neradau. Galų gale apsisprendžiau remontuot - "juk tiek pinigų sukišau.. susiremontuosiu ir važinėsiu visą gyvenimą". Deja:
1-as etapas, 2010 liepa:
1980 detalės (tepalo siurblio dantratis x1, vožtuvų riebokšliukai x16, variklio balansyro indeklas x1, galvos tarpinė, išmetimo vožtuvai x4, įsiurbimo vožtuvai x4, grandinė, įtempėjai, nuramintojai ir toliau jau nepamenu). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
800 darbas (garaže)
269 šlifavimas, tepalai, tepalo filtras, smulkios detalės
1-o etapo rezultatas: pastebėtas nutrūkęs radiatoriaus vamzdelis (30Lt šrote) (taip, tas pats už kurio kartais užkabinamas trosas mašinai vilkti), variklis garsiai kalena. Pavažinėta porą dienų. Grąžinta atgal.
2-as etapas, 2010 rugpjūtis - spalis:
300 detalės (alkūninio veleno indėklai, švastikliniai indėklai, galinis riebokšlis, galvos tarpinė). Detalės surinktos per pažįstamus, su nuolaidomis, Klaipėdoje.
373 dar vienas indėklas, galvos šlifavimas, alkūninio veleno šlifavimas. Liepkalnio g.
280 žiedai. Liepkalnio g.
100 tepalai, tepalo filtras.
600 darbas (tame pačiame garaže)
2-o etapo rezultatas (vakar): užsidegęs CE, ant laisvų apsukų variklis šiek tiek dreba, dirba netolygiai, bet negęsta. Meistras sako "nuvažiuok į diagnostiką, dar pravažinėk trasoj, atvažiuok, pažiūrėsim"
3-čias etapas, dabar:
Šiandien buvau diagnostikai: Cylinder 3 - misfire detected, Cylinder 4 - misfire detected, Cylinder 2 - misfire detected, Random/Multiple Cylinder - misfire detected. Pakeitėm žvakes (4 nkg už 40Lt, darbas 30Lt, diagnostika 50Lt), meistras betvarkydamas variklį sakė suskaldė gal 10 žvakių platininių (sako gal dėl babinos), tai buvo palikęs 4 senas Bosch, kurios buvo labiausiai tinkamos, bet ne tokios, kokios turėtų būti.
Pakeitus žvakes į tinkamas ir užvedus viskas buvo puiku, variklis kaip bitutė. Tik išvažiavus iš diagnostikos ir pavažiavus 50m pradėjo gesti esant laisvoms apsukoms. Ir taip šiandien prie kiekvienos sankryžos gesau. Galų gale pasiekus namus sugebėjau sustoti ir neužgesti. Po kelių minučių stovėjimo netolygiai dirbančiu varikliu, vėl užsidegė CE. Dar pabandžiau perjungti į dujas (iki tol, nuo mašinos atsiėmimo iš garažo vakar, važinėjau benzinu). Persijungė, bet variklio darbas nepakito.
Svarstau du variantus:
a) Važiuoti ryt iki Ukmergės labai neskubant pas pusbrolį kuris taip pat tvarko variklius, gerai diagnozuoja iš klausos ir pan. Ir savas, ir gal sugalvos kame čia problema.
b) Palikti auto stovėti kieme iki 2nio ir bandyt važiuot pilnai diagnostikai į ŽR, Aeropolį ar dar kažkokį neoficialų, bet Saabais užsiimanti servisą (girdėjau tokį esant Vilniuje, ten sako išmano, ima pigiau, tik nežinau kur jis tiksliai yra ar kaip vadinasi).
Vieninteliai problemos variantai kuriuos radau forume, per daug nesigilinęs į modelį ar variklį (nes jau panikos priepuolis) man pasirodė šitie:
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=5421&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0
http://www.aeropolis.lt/forum/viewtopic.php?t=1904&postdays=0&postorder=asc&highlight=g%E6sta&start=0
Papildomai:
* Apie automobilius nusimanau labai mažai, todėl iš anksto atsiprašau už netikslumus.
* Kol kas, dabartinė viso malonumo žinoti, jog turi Saab'ą, kaina = 23190Lt (neskaitant langų, aušinimo skysčių, plovyklų, aksesuarų ir kuro)
* Remontas tęsėsi taip ilgai dėl to, kad pirma neapsisprendžiau ką daryti, vėliau, ilgokai ieškojau variklio, vėliau, ilgokai surinkinėjo detales ir pan.)
* Akumuliatorius per visą tą laiką spėjo keletą kartų visiškai išsikrauti ir vėl būti pakrautas, ir nors dega žalia lemputė, greičiausiai bus vos gyvas.
* Prašau patarimo, ką daryti toliau, arba kokios gali būti variklio gesimo priežastys ir kaip jas pašalinti (gal turite panašios patirties ir žinote kiek tai kainuotų)
* Dabartiniai automobilio negalavimai paryškinti.
* Jei šiems klausimams reikėtų atskiros temos, tai taip ir padarysiu.
Saab 9-3, MY2001, B205E - 2.0 lpt
-
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 66
- Užsiregistravo: 2007 Gru 17, 22:14
- Miestas: Vilnius
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- hoplitas
- Oro baliono pilotas
- Pranešimai: 56
- Užsiregistravo: 2009 Bir 20, 10:04
- Miestas: Kaunas
-
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 1083
- Užsiregistravo: 2009 Sau 19, 17:36
- Atoms
- Keleivinio lainerio pilotas
- Pranešimai: 651
- Užsiregistravo: 2007 Gru 20, 22:17
- Miestas: Vilnius
Šiandien maloniai nustebau Ergo civilinio draudimo kainomis 9-5 SAAB'ui su mano amžium:) Viso pakainavo 208.80 Lt. draudžiantis internetu (www.ergo.lt). Brokeriai tame pačiame Ergo internetu siūlė min 30 Lt. brangiau.
SAAB 9-5 2.3t AT '02
- aurissan
- Asas
- Pranešimai: 1919
- Užsiregistravo: 2009 Rgp 01, 22:13
- Miestas: Alytus, Kaunas
- Edgaras'
- Bombonešio pilotas
- Pranešimai: 910
- Užsiregistravo: 2007 Vas 17, 18:52
- Miestas: Panevėžys-Kaunas
Dabar prisijungę
Vartotojai naršantys šį forumą: 6 ir 0 svečių